streda, 1. apríla 2015

TOP 5:Nenávidené ženské postavy

Táááákže čau! :D Je tu ďalší článok do meme, ktoré strašne mám rád(a stále to hovorím) Top 5, vytvorené Timi z knižného blog My Kingdom, určite naň čeknite. Timi síce skončila, ale mne sa tam aj tak páči :) 
Dnes s témou nenávidených ženských postáv. Poďme do toho!





5. Tamara(Draki, Sophie Jordan)
Neviem síce, či sa presne tak volá, ale je to Jacindina sestra z knihy Draki(to že ju mám rád, to už viete). Tamara(ak sa tak volá, nejako si na ňu nespomínam) sa chovala úplne, s prepáčením debilne. Podľa mňa je strašne rozmaznaná a Jacinda všetko pre ňu robila a ona si to vôbec nevážila. Hneď ako sa v knihe spomenula, tak som ju nemal v láske.

 
4. Celeste(Selekcia, Kiera Cass)
Ok, Ok...zasa neviem, či sa tak presne volá, pretože mám porblém si zapamätať mená postáv, ktoré nenávidím. Je zo Selekcie a určite(ak ste ju čítali) ste ju neprehliadli. Ona totiž stále musela byť lepšia než America a stále s ňou súperila. America je lepšia! Celeste sa správala akoby bola zo zlata, bola to podľa mňa strašná zmija a na sebe mala tritisíc kilov mejkapu a ďalších podobných blbostí.




3.Janie(Precitnutie, Lisa McMann)
Aarghrgarahag :D Proste. JU. Neznášam. A ak ste videli aj moju recenziu na Precitnutie, viete, že ani samotná kniha sa mi nepáčila. Janie mi liezla na nervy. Ani neviem presne čím, ale proste mi nesadla.

2.Margo Spiegelmanová
Viete, že Papierové mesta mi nejako nesadli. A ani(ako v knihe stále dookola písané) Margo-Rothová-Spiegelmanová. Od začiatku mi strašne pripadala, že toho chudáka chlapa len využíva. Raz sa s ním dlho nebaví a keď niečo potrebuje, ide za ním. To mi hneď napadlo keď som začal čítať Papierové mestá. A on ako psík si to neuvedomoval a stále jej bol na pomoci.  





1.Cristina(Divergencia, Veronica Roth)
Neviem či sa to presne píše Cristina, alebo Christina, ale je mi to jedno, pretože som ju nemal rád. Robila sa, že je siláčka, bola drzá a keď prišiel rad na ňu, bola ticho. A to strašne neznášam.


Takže to je z tohoto článku všetko. Dúfam, že sa vám páčil a užite si veľkonočné prázdniny! Party Hard! :D
Majte sa krásne a uvidíme sa nabudúce!



3 komentáre:

  1. S Christinou naprosto souhlasím! Ale dobrá kniha by bez postav, které jsou nenáviděné nebyla, takže jsou alespoň nějak prospěšné.. :D

    http://we-need-books.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ve třech osobách ses přímo trefila do mých myšlenek. Jelikož v srdci také nechovám Christinu, Margo, Celeste, ale ani bez nich by se příběhy neobešly :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Margo bola super bro. To len ty si bol očarený knohou a ani si si to neuvedomoval :D


    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!