utorok 21. apríla 2015

TV Series #2

Ahooooj! :D Konečne tu je ďalší článok. Opäť to bude "tv series" kde teda budem vykecávať o seriáloch, ktoré som pozeral alebo pozerám. Je to asi jedno meme(spolu s top 5) ktoré ma naozaj bavia neustále. A aby aj vás tento príspevok bavil, tak ja nebudem už kecať a pôjdeme hneď na to! :)

The 100
Rok začatia: 2014
Rok ukončenia: -
Herecké obsadenie: Henry Ian CusickPaige TurcoDevon BostickMarie AvgeropoulosIsaiah Washington,Thomas McDonellChloe BabcookLizzie BoysEliza TaylorBob MorleyChris BrowningRichard HarmonSachin SahelEli GoreeLindsey MorganChristopher LarkinRicky WhittleBrad Kelly,Jake CrokerIzabela VidovicJoseph GattDichen LachmanTatiana SzalayMonique Ganderton,Luisa D´OliveiraKelly HuAlycia Debnam CareyChelsey ReistAdina PorterPatrick Sabongui,Reese AlexanderJarod Joseph
O čom je?:
Ľudstvo bolo zničené nukleárnou vojnou, ktorá zničila takmer všetko živé na planéte Zem. Avšak teraz je na zem po sto rokoch poslaná partia sto mladých delikventov, aby zistili, či sa na planéte Zem dá žiť. 

Určite ste si tento seriál všimli. Nielen že je známy ako-tak ale určite ste nepriehladli recenzie u blogerov na knižku"Prvých sto" od Kass Morgan, čo je predloha tohoto seriálu. Ja som síce ešte stále zaseknutý v prvej sérií, ale tento seriál je podľa mňa bombový... Avšak som sa dočítal, že tento seriál trošku pozmenili. Pretože zatiaľ čo kniha sa sústredí na postavy a vzťahy, tak seriál sa sústreďuje na planétu Zem a vesmír všeobecne. Zatiaľ to ja osobne neviem posúdiť, keďže som knihu ešte nečítal. Pokiaľ ste ju čítali a videli aj seriál, dajte mi prosím vedieť. 

najprv som si myslel že to bude také-nijaké, no keď som sa konečne dofackal k pozretiu prvej časti, bol som rád. Veľmi ma to totiž bavilo. Pokiaľ viem, má to byť taký dystopický, postapokalyptický seriál a pri tom sa líši od iných dystópií. V iných dystópiach(teraz myslím väčšinou filmy, pretože prvých sto knižku som nečítal) je to klasické: rozdelenie ľudstva, zlý prezident/ka, hlavná hrdinka, ktorá má zachrániť svet, revolúcia atď, atď...
Toto je dystópia(dúfam, že to tak je) a tu nepotrebujú žiadne rozdelenie. To sa mi páčilo.Je to čisto len o jednom: či je na Zemi nejaký život. Tento seriál je pre mňa strašne zaujímavý, pretože som sa s takýmto niečim ešte nestretol. Jediné, čo mi sem-tam vadí, je tá hlavná herečka. Niekedy mi tam proste nepasuje a vymenil by som ju...  :DD Seriál má už dve série, tuším že po 13 častí, alebo tak nejak...
Čo z tohto článku zišlo? Seriál naozaj odporúčam, je veľmi zaujímavý a  napínavý. 

To je z dnešnej "seriálovky" všetko. Majte sa krásne, užite si leto vo vzduchu a čau! :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!