sobota, 30. mája 2015

Mesačná chvastačka - Máj

Vítam vás pri ďalšom mesačnom meme(projekte), ktoré vytvorila Judit. 
Cieľom mesačnej chvastačky je zverejniť počet kníh a knihy, ktoré ste si za daný mesiac kúpili, či obdržali. 
Za tento mesiac mám päť skvelých kníh, z ktorých mám nesmiernu radosť. 
Tak sa vrhnime do článku! :D

Kúpené knihy - 1
Vymenené knihy - 1
Recenzné výtlačky - 3
Darčeky - 0

Kúpené knihy

Tento mesiac som si kúpil jednu knihu, ktorú aj tak som nemal na pláne. Knihou je Hostiteľ od Stephanie Meyerovej, autorky série Twilight saga. O tejto knihe som počul, no kedy si ju kúpim, bolo len vo hviezdach. Lenže keď som bol v kníhkupectve, tak táto kráska tam pekne zabalená čakala na mňa s cenou 2€. Áno, 2€! Dodnes tomu neviem uveriť. Takáto velikánska bichľa(má malé písmenká, je vo veľkom formáte a je snáď nekonečná) bola úúúplne novučičká, zabalená a na moje šťastie, posledný kus! Podľa mňa dali takú nízku cenu kvôli starej obálke. Ale aj tá je pekná. A kniha je po česky. 


Vymenené knihy

Za tento mesiac sa mi podarilo vymeniť jednu knihu - a to Kruh. Vymenil som ju za knihu Experiment, tretí diel divergencie. Keďže Divergenciu mám prečítanú, no nemám ju doma, Rezistenciu zatiaľ nemám prečítanú, takže som ju vymenil. Aj tak si pôjdem kúpiť ten paperbackový set, ktorý sa mi páči viac. Čo hovoríte na Kruh? Veľmi by ma to zaujímalo. Raz sa mi tá kniha páči, chvíľami nie, mám z toho čudesné pocity, presne tak, ako je tá kniha čudesná sama. Dočítam to, a uvidím. 



Recenzné výtlačky 

Niekedy je mi to veľmi trápne, no recenzákov mám vždy najviac. Ale veď to nie je až také hrozné, či? Čiže Tohle není kniha(Keri Smith) od Megaknihy.sk, Tigrova plavba a Tigrov osud(Colleen Houck) od Preškoly.sk. Tigrov osud momentálne čítam a mám z toho následný pocit: Chcem ju dočítať, pretože sa nemôžem dočkať epického finále a nechcem ju dočítať, pretože mi bude smutno za tým úžasným príbehom. 












Musím sa pochváliť aj HP tričkom, ktoré úplne mega milujem. 






Takže to je pre májovú chvastačku všetko. Majte sa krásne a čau pri ďalšom príspevku! :D







Čítali ste knihy uvedené vyššie? A aké knihy ste za máj obdržali vy?






10 komentárov:

  1. Hostiteľa som čítala a tú knihu milujem doteraz. :) Mala som ju však iba požičanú od kamarátky, lebo doma ju nevlastním, aj keď by som chcela. Takže tá cena ma dosť zaskočila. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Hostiteľa som počul zatiaľ len samé dobré názory, teraz dokopy aj s tvojim. No priznám sa, som strašne na to zvedavý :)) No a tá cena, môj výraz bol akože WTF? Dve eurá, vážne? You´re just kidding me :DDDD

      Odstrániť
    2. Ti verím. Za takú cenu by som kúpila aspoň 3 kusy. :D
      Ak by si mal chuť, môžeš si prečítať moju recenziu: http://music-escapefromreality.blogspot.sk/2014/12/hostitel-stephenie-meyerova.html :)

      Odstrániť
  2. Tá Tigria trilógia ma zo začiatku dosť lákala, ale teraz neviem, či sa do toho púšťať :D A tie tričká mám aj ja :3 Mám Slizolin, Bystrohlav a Bifľomor :3 a sú fakt božské! Ešte si musím zohnať Chrabromil :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to je Tigria sága(sú tam štyri časti) :DD Ale pusti za toho! :)) Nesklame. A to že máš tričko Slizolin(moja naj fakulta :D) ti úprimne závidím, pretože jediné, čo môžem u nás v obchode nájsť je len tričko, ktoré mám už doma :DDD

      Odstrániť
  3. Kniha hostitel vypadá opravdu dobře, tu bych si i pořídila, zajímalo by mě, jak se autorka polepšila s touto knihou po Twilight. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma na tej knihe zaujíma najviac, či autorka vymyslela naozaj niečo úúplne iné, alebo či to je taký "menší" remake Twilightu :DD

      Odstrániť
    2. Tak to si počkám na recenzi :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!