utorok, 26. mája 2015

Obetuj knihu TAG

Ahoj všetci! Vítam vás konečne u ďalšieho článku. Moja aktivita na blogu je hrozná, no nebudem sa vyhovárať. Tento raz to bude opäť ďalší tag, ktorý som našiel na blogu Timi - My Kingdom. Je veľmi zaujímavý a skvelý. Tento super tag sa mi zapáčil od začiatku a je treba spomenúť, že ho vytvorili Kacennnka a Mona. A tak poďme na to! :)



Scenár č. 1: ÚTOK ZOMBIE
Práve si v kníhkupectvekeď sa všade okolo teba začnú ponárať zombíci.Všetci zákazníci sú uväznení medzi stohy kníh a nemajú žiadnu šancu naútekTy si už zatlačený/á v rohu a vnímaš len pach zhnitého mäsa ašuchtavé kroky mŕtvolPanikaříš a delí ťa len krôčik od tohože sa sklátíš k zemi a urobíš zo seba večerukeď sa zrazu ozve hlas managera obchodu,ktorý ti dodá nádej. Vojaci totiž zistiliže zombie neznáša prehodnotenéknihyTie sa okamžite rozbehneš medzi regálmi a kličkujúc medzihnijúcimi telami hľadáš knihuktorú všetci milujúale ty ju jednoduchonemôžeš vystáťAkú knihu čapneš a omlátíš ju prekvapenému zombíkovi ohlavu?


Obetujem: Precitnutie(Lisa McMann)
Prečo?: Táto kniha podľa mňa nemá význam. Nebavila ma a na goodreads má hodnotenie skoro 4, čiže dosť ľudí ju má rád(samozrejme až na mňa). Nechápem to. Nechápem, nechápem, nechápem. Dal som jej jednu hviezdičku a zaslúži si ešte menej. Mala mega písmenká, bola v maličkom formáte, čítala sa síce rýchlo, no ani to to nevyváži. Mňa proste príbeh vôbec nebavil. 


Scenár č. 2: ŠIALENÝ LEJÁK

Práve si vyšiel/a z kaderníctva so svojím vysnívaným účesomPrechádzaš sa po ulicinechávaš ľudí zízať na svoje dokonalé vlasykeď v tom začne pršaťLenže to nie je len aprílový dáždik. Je to obrovský lejakaký svet ešte nevidelZ neba sa znáša litre vody a jediné na čo myslíšje tvoj nový účes,ktorý ťa stál celú výplatuAké pokračovanie knihy obetuješ a použiješ ako dáždnik?

Obetujem: Upírske denníky(L.J.Smithová)
Prečo?: Ako, okej, nečítal som ďalšie časti upírskych denníkov, no ani nebudem. Ale pre tento druhý scénar by som určite použil ktorúkoľvek ďalšiu časť. Prvá kniha ma absolútne nezaujala, viac sa mi páčil seriál(a to ani ten sa mi nepáči) čiže asi tak...


Scenár č. 3: ŠIALENÁ HODINA S PROFESOROM
Si na literatúre a profesor sa rozplýva nad jednou známou klasickou knihou"Táto kniha úplne zmenila svetovú literatúru!" prehlas-uje vyzdvihuje knihu do nebiesTeba to ale vôbec neberieNielenže sa toto vychvaľovanie nedá počúvať, ale ty s ním ani za mak nesúhlasíšPretože máš vlastné skúsenostiAkú klasickú knihu by si hodil/a po svojom profesorovi a rozkričal/a si sa na celú triedu o tomako táto kniha nestojí za nič?

Obetujem: Tri gaštanové kone(Margita Figuli)
Prečo?:  Takže za prvé, s tým "profesorom" to má scenár č.3 pravdu. Naša učiteľka literatúry svojich milovaných štúrovcov vyzdvihuje do nebies, a teraz, keď čítame konečne denníky - ktoré nás bavia a sú vtipné, tak na nich nadáva. Uhhh. Tri gaštanové kone sme čítali na hodine ako ukážku a aj tak sa mi to nepáčilo. Bolo to rovno pre dievčatá. A inak už nemám aj tak čo vybrať. :D

Scenár č. 4: DOBA ĽADOVÁ
Užívaš si skvelé popoludnie v knižniciPrechádzaš sa medzi stohy kníh všade sa vznáša  dokonalá vôňa papiera potlačeného slovamiKeď zrazu BUMCelá krajina je pokrytá vrstvami snehu a nikde nie je nič iné ako ľadová pustatinaTeploty nezastaviteľne klesajú a tvoj dych ti mrzne pusyZrazu zisťuješže tvojou jedinou možnosťou je začať páliť knihyAkú svoju najneobľúbenejšiu  knihu by si spálil/a ako prvú a vôbec by ti nebolo ľútože sa zmenila v kôpku popola?

Obetujem: Papierové mestá(John Green)
Prečo?:  Tejto knihe som dal dve hviezdičky. Veľmi som sa naň tešil, že ma to nakoniec sklamalo. A preto by šla prvá. Bez ľútosti! Ale nie, bolo by mi jej ľúto, keby ju mám len tak spáliť. Ale ak za účelom, aby som nezmrzol k smrti, tak fajn, sorry, Kartónové mestá idú prvé! :D




Takže to bol celý tag. Pekný, no nie? Ja neviem, mne sa proste strašne páči. Do tohto tagu proste nominujem každého, kto ho bude chcieť urobiť :) 
Takže sa uvidíme nabudúce, majte sa krásne a.. ČAU! 





Páči sa vám TAG? Aké knihy by ste zaradili do tagu vy? 

7 komentárov:

  1. Souhlasila bych se vším, kromě Papírových měst, ne proto, že je to od Johna Greena, ale proto, že se jedná o moc pěknou knihu. Její příběh mě zaujal a i přes jeho zvláštnost se mi líbil :)
    Ale to je jen můj názor, celkově to byl moc hezký TAG :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I mne sa páčil, no len zo začiatku :D Veď každý má svoj vlastný názor na Paper towns :DDD

      Odstrániť
  2. Upíří deníky jsou vážně otřesné! :D Přečetla jsem prvních několik desítek stran a to se prostě nedalo. A jsem ráda, že se našel někdo, kdo také slepě neobdivuje Greena. Já od něj četla Aljašku a ta mě pěkně zklamala. Super tag a odpovědi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To s denníkmi som mal presne to isté. Prečítal som niečo cez 70 strán a proste...už sa to nedalo :D A Greena teda ja proste nechápem...no, niekto ho obdivuje, iný sa od neho stránia :DD

      Odstrániť
  3. Bohužel jsem nečetla ani jednu z těchto knih, takže nemohu souhlasit či nesouhlasit s výběrem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S tvojím výberom kníh súhlasím a keďže sa mi tag zapáčil, mám ho na svojom blogu aj ja :-)
    http://kmkbookworld.blogspot.sk/2015/05/obetuj-knihu-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!