streda, 13. mája 2015

This is Not a Book | #1

Ahojte! Dnes nový článok na úplne novú tému. Po Wreck This Journal šialenstve svetlo sveta zazrelo aj ďalšie "kreatívne" čudo od Keri Smithovej - Tohle není kniha z nakladateľstva CooBoo. Rozhodol som sa, že v každý týždeň (alebo nejak tak, závisí od tvorivosti) bude na blogu menší článok s touto knižkou, kde vám ukážem, ktoré strany som vypracoval. Je to taký "fotočlánok" a dúfam, že sa vám bude páčiť. Týmto sa chcem poďakovať aj interentovému kníhkupectvu Megaknihy, ktoré mi knižku poskytli na recenziu.
Tak sa pusťme do kreatívneho, nezmyselného umenia! :D




Prvá strana :-) A keďže pri tejto knihe sa nemáme nudiť, tak nemôže zostať obyčajne nudná :D A tak som tam dal, čo môj rozum vymyslel :D 


Strana 167 a 168 - túto stranu jednoducho milujem, neviem prečo. Hmat - bublinková fólia, Zrak - akože očný klam(alebo také niečo), Sluch - neviem, ako mám na papier prilepiť pesničku :D, Čuch - voňavka Katy Perry mojej mamy :D, Chuť - mentolový cukrík, vnútri nie je cukrík ale kúsok papiera, pretože to bolo príliš veľké.


Zatiaľ som s knižkou nehajal, no sobotu budem(bude to naše prvé rande :D) Lapač snnov s modrými bublinkami vedľa(neviem prečo modrými a to ešte neviem prečo bublinky). Pozadie je jemnučko fialové, čo na fotke nie je vidieť, pretože môj mobil nevie fotiť :D


Takže to je všetko! Áno, je to kratučké, ale mne to vyhovuje. Je to taký článok, keď naozaj nebudem mať čas na písanie článkov a tak môj blog nebude zasa pozostávať. Dúfam, že sa vám páči a stay tuned do ďalšej časti! :))


4 komentáre:

  1. Veľmi pekné :) ja by som sa do takéhoto niečo asi nikdy nepustila :D akosi mám problém s kreslením a vždy sa mi aj tak viac páčia iné výtvory :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) To som si aj ja hovoril, ale určite to skús :) :D

      Odstrániť
  2. Já nevím, některé ty věci ve Wreck This Journal (a podovně to bude asi i tady) mi přijdou na hlavu.. Radši mám, když si člověk něco sám vymyslí, a tak.. Ale zas když to někoho baví :) Pžiznám se, že i já se ráda podívám, co ostatní namalovali, vytvořili apod.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu, nad niektorými tiež len otáčam hlavou, ako to mohla autorka vymyslieť. Ale ja neviem, baví ma to. A hlavne vtedy, keď vidím, že druhý to majú pekné vypracované :DD

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!