štvrtok, 28. mája 2015

This is Not a Book | #2

Vítam vás pri ďalšom článku do príspevkovej série "Tohle není kniha" od Keri Smithovej, autorky veľmi známeho kreatívneho čuda s názvom Wreck this journal. Túto knižku mi poskytlo internetové kníhkupectvo Megaknihy, za čo som im veľmi vďačný. Toto kreatívne čudo ma zatiaľ baví, no cez týždeň na to nemám chuť, čiže sa potrebujem ešte do toho dajako dostať. 


Ale už nebudem kecať, pretože dnes tu mám viac fotiek(nie až tak viac), čiže poďme už do toho! :)

Upozornenie: Priznám sa, fotky som fotil na rýchlo a nie sú práve v najlepšej kvalitke...


Strany 149/150... Mickey Mouse nálepky alá #muselsomichdrančaťodsesternice a na strane 150 záložka, ktorú som sa snažil vyfarbiť štýlom zentagle(na ktorom momentálne závislačím)  a nejaké papieriky na poznámky, ktoré som zatiaľ nevystrihol ale zato vyfarbil :)


Strany 51 a 52 ma strašne bavili(skôr strana 52). Malé knižôčky mi síce pri vyrábaní robili nervyčky, ale konečný výsledok sa mi páči. Až na tú červenú knižku, kde dary smrti nevypadajú svetoborne... :D Ale stáva sa! :D


Strany 125 a 126 - Okno. 125 som ozdobil ako sa mi zachcelo, čiže odfláknuté slnko, tečúca dúha a shitty tráva na dolu. Na 126 mám vystrihnúť okno, no z druhej strany mám už niečo vyfarbené a tak ju nechcem zničiť. Čiže rozmýšľam ako to splniť z inej perspektívy. 


Posledná dvojstrana v tomto článku - strany 24 a 25(ej, ale preskakujem zo strany na stranu!)
Mal som urobiť premenu. Čiže na ľavej strane som sa snažil o škaredú bety a na pravej som sa snažil o niečo peknejšie :D


Tak, a to je všetko pre dnešný článok. Dúfam, že sa vám páčil. Majte sa krásne a užívajte si prázdniny vo vzduchu! :) Uvidíme sa pri ďalšom článku! :)






Kam ďalej? 

4 komentáre:

  1. Tá premena je skvelo spravená :) úžasný nápad a veľmi pekne nakreslené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuto "neknihu" si chystám pořídit jakmile dodělám Destrukční deník.
    Tvé stránky jsou rozhodně velmi pěkně zpracované ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) A ak budeš robiť príspevky s "neknihou" tak ako aj s Destrukčním denníkom, tak sa veľmi tešíím :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!