sobota, 16. mája 2015

Tigrova Plavba | Neočakávané zvraty popri nebezpečnej plavbe

Autor: Colleen Houck
Počet strán: 512
Orig. názov: Tiger´s Voyage
Séria: Tigria sága(The Tiger saga)
Diel: tretí
Žáner: Fantasy, dobrodružstvo, lovestory
Vydavateľstvo: CooBoo(sk)
Anotácia: Aj s múdrym pánom Kadamom, ktorý im bude vo všetkom nápomocný, bude plavba za ďalšími výzvami náročná. Podarí sa na náročnej výprave nájsť všetkých bájnych drakov a získať Durgin Náhrdelník? Vyberie si konečne Kelsey z tigrích bratov toho pravého? 
Tešte sa na úžasnú plavbu plnú výziev, osudových okamžikov, nebezpečenstva, lásky a vášne!...



Obálka tretej knihy je moc, moc úžasná. Pre mňa je najkrajšia zo série :) Ten drak je nádherný a fialové sfarbenie so striebornými ornamentami hore je proste niečo dokonalé :) Neviem si ju ale predstaviť zelenú, tak ako mala byť prvý raz...

"Tráviť každý deň s Renom, no súčasne s ním nebyť, mi pripadalo ťažšie ako naposledy..."

Príbeh knihy nás prenáša z pevniny na vodu, kde Kelsey, Kišan a nový Ren sa snažia vylúštiť ďalšie proroctvo k prelomeniu kliatby. Kelsey trápi, že toho starého, jej milovaného Rena už pravde podobne nikdy neuvidí a tak svoje srdce začne odovzdávať do rúk nápomocnému, priateľskému a spoľahlivému Kišanovy. Spoločne, aj s pánom Kadamom, sa vyberú na veľmi nebezpečnú plavbu za drakmi a popri veľmi nebezpečných okolnostiach sa stanú zvraty. Ren si začne spomínať a vraciať sa do svojho starého "ja", no Kelsey je už rozhodnutá...



"Ani ja, ani Ren sme netušili, ako sa máme k sebe správať."



I u tretieho dielu, mojej veľmi obľúbenej, Tigrej ságy, som sa veľmi rýchlo začítal do príbehu a hneď ho aj zamiloval. Tigrova misia skončila veľmi otvorene, ukážka v nej z tretieho dielu ma natoľko ovládla, že tretie pokračovanie tohto úžasného príbehu som musel mať ihneď doma. Knihu zasa budem len vychvaľovať, písať naň ódy a každému vrelo doporučovať, pretože podľa mňa sú dokonalé. To, že Colleen vie úžasne písať a jej príbehy sa veľmi rýchlo, ľahko a svižne čítajú, nemusím už opakovať. Ale aj tak budem. Ja proste, neviem opísať svoje pocity z týchto kníh. Sú úžasné, napínavé a páčia sa mi napriek tomu, že tam je láska a už milostný trojuholník. Nikdy by som si nepomysle, že takéto niečo prečítam. Ale tá fascinujúca mytológia spojená spolu s legendami a bájami ma ohromila natoľko, že love triangle si proste nevšímam.

Tretí diel v znamení vody...
Už v minulej recenzií na druhý diel tejto ságy som spomínal, že každý diel série sa zameriava na daný živel. Prvá je zem, druhá vzduch a táto tretia sa nesie v živle voda. A o to sa mi to páčilo ešte viacej. Vyberáme sa tak na nebezpečné plavby veľkých oceánov plných nástrah, morských príšer, pastí a mnoho ďalšieho úžasnejšieho...


Tigrí princovia, Kappovia i zaujímavý draci...
V každom diele sa objaví nejaká mytologická bytosť, v tomto diele sa však stretávame s veľmi známymi drakmi. V tejto knihe nie sú to tí "klasický" draci s krídlami, chrliaci oheň, no presnejšie Ázijský draci bez krídiel, ktorí symbolizujú jednotlivý oceán a jednotlivé čary prírody...


Zlo, démonický  Lokeš, ba aj Kraken...
Túto časť som úplne hltla :) V knihe sa stal(klasicky) zvrat, tentokrát ho spôsobila veľká morská príšera s chapadlami podobajúca sa na obrovskú veľrybiu chobotnicu. Kraken! Bol proste božský! :D 





Ren či Kišan aneb problémy s milostným trojuholníkom...
U tíchto kníh je milostný trojuholník úplne bežný. Ren, biely tiger, či Kišan, čierny tiger? Toto sa skrýva za celým tým nebezpečným putovaním za prelomení kliatby. Autorka opisuje svoje knihy ako láska z Twilightu s dobrodružstvom Indiany Jones. Musím sa priznať, že v tejto knihe sa mi tie problémy s trojuholníkom páčili. Už to nie je také klasické - dvaja chlapi, jedna žena, ale už to je troška lepšie(podľa mňa). Ren si na nič nespomína, Kelsey je s Kišanom a keď si konečne ona uvedomí, že Kišan je pre ňu ako stvorený, práve vtedy si Ren začne spomínať na lásku k nej... :D




Hodnotenie
Kniha ma nesklamala a splnila moje očakávania, dokonca tam bolo ešte niečo naviac. Dávam je plný počet, pre mňa je úžasná! 

     ★★


Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem kníhkupectvu Preškoly.sk

                                      Knihu si môžete najlacnejšie zakúpiť na tejto adrese.






Kam ďalej?



1 komentár:

  1. If you're searching for the best Bitcoin exchange company, then you should use YoBit.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!