pondelok, 11. mája 2015

TOP 5 - Najobľúbenejšie série

Vítam vás konečne u nového príspevku! :D 
Zasa top 5, meme od
Timi z blogu MyKingdom, ktoré patrí medzi moje naj. 
Dnes s najobľúbenejšími sériami :) A ako ste si mohli všimnúť v ľavom panely, naozaj, naozaj ma niekto nemá rád, niekto ma neznáša. Kto? 
Tvorcovia seriálu Ouat, tí ma neznášajú. Toto mi urobiť? Veď som vám nič zlé preboha živého nespravil!(ospravedlňujem sa za moje ouat chvíľky, ale nebojte, o tomto tento článok nie je)

5. Krídla(Aprillyne Pike)
Táto séria je veľmi ľahučká a veľmi rýchlo sa číta. Neviem čím špecifickým ma zaujala, ale bol to dobrý príbeh. 




4. Nástroje smrteľníkov(Cassandra Clare)
Táto séria patrí ako k obľúbeným u veľa ľudí, tak  aj k mojim. Dal som to na piate miesto, pretože sú tu aj také, ktoré sa mi viac páčia. Nečítal som síce celú sériu, ale zaujala ma už len svojou originalitou a prvý diel to potvrdil. Prvú knihu(keďže som čítal len tú) môžem doporučiť! :)





3. Percy Jackson(Rick Riordan)
Percyho každý určite poznáme. Nemám čo k tomu dodať. Zaujímavý fantázijný príbeh s dávkou gréckej mytológie, určite nevyjde z toho nič zlé! 



2. Tigria sága(Colleen Houck)
V poslednej dobe sa točím len okolo tohto. Na nete vyhľadávam všetko o tejto sérií, som takmer(takmer :D) ňou posadnutý. Je to dokonalá séria! Úplne, úplne, moc dokonalá séria!



1.Harry Potter(J.K.Rowling)
Kto sa prekvapil?! Nikto .D Veď kto aj, však? Harry Potter je môj život. Už od detstva milujem všetko, čo je s tým spojené. A J.K.Rowlingová potvrdila, že aj obyčajný ľudia dokážu výnimočné čary! :D


A to je všetko pre dnešnú časť. Dúfam, že vás to neunudilo k smrti a že sa vám to aspoň trochu páčilo :))
Majte sa krásne a uvidíme  sa pri ďalšom článku! :))

2 komentáre:

  1. Na Tygří sérii se taky chystám, ale nějak mi chybí motivace, vzhledem k tomu, že je tu milion dalších knížek, které bych taky ráda četla. Co se týče Nástrojů smrti, Harryho pottera a i Percyho (recenze prvního dílu je ted u mě na blogu), nemůžu jinak, než souhlasit, i když jsem ani jednu z těch sérií ještě nedočetla do konce! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tigriu ságu určite skús, stojí za to, ale chápem ťa :)) A to ani ja ešte celé nemám prečítané :)) Ale čo je skvelé, je skvelé :)) :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!