piatok, 12. júna 2015

Rozprávkový TAG

Vítam vás pri ďalšom článku! Ďalší TAG do zbierky :D Ale tento sa mi naozaj, naozaj veľmi páči a tak si ho nenechám ujsť. Je dlhší ale to určite nevadí. 
Obrázok vedľa som robil ja, tak dúfam, že sa vám páči a že k danému tagu sedí :) Do tohto tagu (aj keď by sa malo) netagujem nikoho. Ak sa vám páči ako mne, tak ho urobte aj bez otagovania :) Je to len a len na vás :)
Takže poďme hneď na to!

1.) Pinokio - Chlapec, ktorého nos rastie, keď klame 
Existuje nejaká kniha, o ktorej klameš, pretože sa hanbíš za to, že sa ti páčila? 
Nie, neexistuje. Čo ja viem, myslím, že nikto sa nehanbí za to čo číta. Neviem, koho napadla takáto otázka, ale tak, why not?

2.) Kráska a zviera - Dievča, ktoré sa zamilovalo do osobnosti 
Akú knihu zbožňuješ, ktorá má otrasnú obálku? 
Veľký objav Huga Cabreta. Recenziu na ňu môžete nájsť TU. Tá obálka nie je priam "otrasná", podľa mňa zas to nie je až tak zlé, či? :D Ale tá pôvodná, tá je proste nabitá dokonalosťou! 

3.) Snehulienka - Lovená kvôli jej kráse 
Kupuješ si knihu len na základe jej obálky? Ak áno, tak aká bola posledná? 
Posledná? Troška chvíľu porozmýšľam, pretože lovená len kvôli kráse? Tigrova kliatba. Úžasné obálky, úžasná séria. Tak strašne mi chýba, že ju zasa pôjdem čítať. :)

4.) Šípková ruženka - Prekliata spánkom, zobudená bozkom z pravej lásky 
Aký je tvoj obľúbený knižný pár? 
Kelsey a Kišan. Namala byť s Renom. S Kišanom. Kišan je ako normálny, ľudský človek, zatiaľ čo mi Ren stále pripomína dokonalého kena bez chýb. 

5.) Malá morská panna - Vzdala sa svojho starého života pre lásku 
Skúšaš niekedy nové žánre, alebo radšej zotrvávaš s tými, ktoré dobre poznáš a máš rád? Ak skúšaš nové žánre, aký bol naposledy?
Nie, neskúšam. Čítam najradšej fantasy, medzi tým dystópie a niekedy si prečítam nejaký komiks :)

6.) Popoluška - Tá, ktorá stratila črievičku po polnoci 
Pri ktorej knihe si naposledy vydržal hore celú noc?
Možno sa vám to nebude nejako páčiť, no ja som človek, ktorý keď kniha môže byť akokoľvek dokonalá, ale už oči mi praskajú, tak ju odložím. Ale napíšem, že Tigrov osud. Nie, že by som ju čítal celú noc, no musel som to epické finále dočítať, aj keď ma už pálili oči :D

7.) Zlatovláska - Zavretá vo veži 
Aká je najhoršia kniha, ktorú si čítal za posledný mesiac? 
Kruh - ešte som ju nedočítal, čiže nemôžem povedať to na sto percent. Nie je nejako úplne zlá, ale je najhoršia z tých, čo som prečítal za posledný mesiac. A navyše sa to môže zlepšiť. Ešte stále dúfam, pretože námet to má úplne skvelý. 

8.) Aladdin - Chlapec, ktorý našiel džina
Aký posledný knižný poklad/drahokam si objavil? 
Veľký objav Huga Cabreta - to je teda knižný drahokam! To teda je!

9.) Alenka v Ríši divov - Dievča, ktoré spadlo králičou norou 
Ktorá kniha ťa donútila cítiť, akoby si pristál v inom svete? 
Harry Potter. Určite. Vztiahol ma do toho úžasného sveta a príbehu a keď už končil, chcel som sa rozrevať o dušu. Naozaj. A ešte môžem spomenúť aj Tigriu ságu, áno, pripadá mi to strašne hlúpe, že sa opakujem. Ale aj tá ma vtiahla do úplne iného skvelého príbehu a tiež mi nebolo do smiechu, keď to skončilo.
10.) Východ slnka a západ mesiaca - Kde sa dievča vydáva na cestu, aby zachránila svoju lásku 
Aká je tvoja obľúbená kick-ass hrdinka? 
Napríklad Tessa z Pekelných strojov. Jeden z dôkazov, prečo sú Pekelné stroje lepšie než Nástroje.(podľa mňa). Mohol by som spomenúť aj Kelsey z Tigrej ságy, pretože tá keď zasiahla do boja! Už bolo veselšie! :D

11.) Žabý princ - Kde prekliaty princ sa stane znova človekom 
O akej knihe si si myslel, že ju budeš nenávidieť, ale nakoniec si si ju zamiloval? 
Čo ja viem, ešte som sa s takýmto prípadom nestretol. 

12.) Janko a Marienka - Opustení v lese a unesení čarodejnicou 
Aká dvojica (súrodenecká) je tvoja obľúbená a prečo? 
Katniss a Prim :3 

13.) Červená čiapočka - Skoro zjedená vlkom prezlečeného za jej babičku 
Aká kniha ťa sklamala, potom čo si sa zamiloval do jej obálky a reklamy? 
V zajatí snov. Obálka sa mi páčila, anotácia ma donútila tú knihu hneď čítať. Veľmi dobrý nápad, námet. Ale veľké sklamanie. 

14.) Martinko Klingáč - Nikto nevie jeho meno 
Aká kniha, ktorú miluješ, nedostáva dostatok pozornosti? 
Zasa neviem: Ešte som nečítal takú knihu, ktorá by "nebola slávna". Možno Volání Netvora? Vážne neviem -_-

Tááááák. Celý tááág. Ale zasa také dlhé to nie je. Dúfam, že sa vám páčil a ak chcete, pokojne sa zapojte. Majte sa krásne a uvidíme sa pri ďalšom článku!


2 komentáre:

  1. Tento tag je úplne super :D
    Rozmýšľam, že by som sa podujala na to aby som ho tiež urobila :D Po prečítaní mám chuť sa pustiť do Tigrej ságy :D
    http://janeismystery.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ách, to je! :DD
      Určite ho urob! :) A do Tigrej ságy sa pusti čo najbližšie. Je dokonalá :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!