piatok 19. júna 2015

Summer Reading List

Vítam vás pri ďalšom príspevku, tento krát veľmi objavujúca sa téma u blogerov a to čítacie plány na leto.
Určite už každý vymýšľame a premýšľame, do ktorých kníh sa zakusneme cez tohtoročné leto ale ja sa priznám, že si nechcem dávať nejako nesplniteľný, predlhý zoznam kníh. 
Takže pustíme sa do toho!

Ako hovorím, nechcem si dávať nejaký preplnený zoznam, ale tak určite mi pribudnú nejaké tie recenzné výtlačky. Síce neviem presne, ktoré to budú, no dám sem taký "predbežný" zoznam recenzných výtlačkov. 

Recenzné výtlačky:
-Šepotání (A.G.Howard)
-Trón zo skla(Sarah J. Maas) /prosím, prosím, už to neodložte na ďalší dátum, inak ma porazí/
-Half Bad, možno aj Half Wild (Sally Green)
-Percy Jackson 1 (Rick Riordan)
-Prvá strieborná kniha snov (Kerstin Gier)
-Druhá strieborná kniha snov (Kerstin Gier)

Rozhodoval som sa, či to sem dám alebo nedám, ale tak dám. Dám sem aj zoznam kníh, ktoré si pravdepodobne cez leto kúpim a niektoré z nich aj určite prečítam(poprípade začnem čítať).

-Mágia Krvi(Tessa Grattonová)
-Strážkyňa Krvi(Tessa Grattonová)
-Čísla 2(Rachel Ward)
-Čísla 3(Rachel Ward)
-Ochrankyňa(Nata Sabová)

A knihy, ktoré sa chystám čítať cez leto, z tých, ktoré mám doma:

-Hostiteľ(Stephanie Meyer) /fuch, táto kniha je obrovská, je tučná a dokonca má mini písmenká, určite ju budem čítať večnosť/
-Čísla 1(Rachel Wardová)
-Kruh(Mats Stranberg a Sara Elfrenová)
-Dcéra dymu a kostí
-Sukuba 1: Trápeí(Richelle Mead)

Takže to je aj všetko z môjho letného čítacieho listu. Majte sa krásne a uvidíme sa pri ďalšom príspevku! :)






Máte aj vy nejaký zoznam kníh, ktoré si chcete prečítať cez leto?

6 komentárov:

  1. Throne of Glass je najdokonalejší! :))
    Si si istý, že nechceš radšej skúsiť čítať anglický originál namiesto prekladu? :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, som si istý :DDD V angličtine som čítal len HP jednotku, síce som tomu rozumel ale čítalo sa mi to stráášne pomaly :DD

      Odstrániť
  2. Na Hostiteľa sa chystám už dlhšie aj ja :D
    Tak snáď si obaja na neho nájdeme v lete čas :D
    http://janeismystery.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toho sa najviac bojím...že koľko času budem musieť investovať do hrubej biblie menom Hostiteľ.. :DD A keď sa mi to nebude páčiť, zabijem sa :DDD

      Odstrániť
  3. Tiež mám svoj zoznam v podobnom počte :D Prajem veľa šťastia nech to prečítaš :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Trůn ze skla si chci také přečíst, ale uvažuji o anglickém originálu :)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!