pondelok, 15. júna 2015

This is Not a Book | #3 alebo stý článok na blogu...

Konečne vás vítam pri ďalšom príspevku so série This is not a book - Tohle není kniha, umelecké šialenstvo od autorky Keri Smith, ktorá sa pred touto "knihou" pýšila kreatívnym čudom Wreck this journal. Dnes tu mám pre vás len tri dvoj strany, ale tak dúfam, že sa budú páčiť. Nejako s tým pozostávam, pretože nemám na to čas. Ale tak poďme už na to!
Btw, za túto "knižku"(ja to proste stále musím dávať do tých úvodzoviek, inak ma šľak trafí) veľmi pekne ďakujem internetovému kníhkupectvu MegaKnihy.
Pred tým ako začnem sa musím (naozaj musím) pochváliť. Tento príspevok je stý v poradí publikovaných príspevkov na tomto blogu. Veľmi ma to teší a aj som chcel urobiť menšiu súťaž, ale priznám sa, o mesiac bude mať Universe of Wonderful books jeden rok! Stráášne sa teším. A tak som už nechal gájvjuvéj na narodky, ktoré určite oslávime vo veľkom! :))


Tohle je agent - nič iné ma nenapadlo, než zviera, ktoré absolútne nerobí nič. Perry the Platypus a.k.a Agent Peeeeeryyyy, ptakopysk nejlepšíííí! :DD (z tématickéj pesničky :D) 


Tohle je potíž - zatiaľ som úlohu nesplnil, len jednoducho ozdobil. Ale ešte nemám ľavú stranu dorobenú, čiže vám niekedy neskôr prinesiem foto, kde už bude ozdobená :)


Tohle je směrovka a Jděte tudy -  smerovku nejako ťažko vyzdobím, uvidím ešte čo ma napadne no a s pravou stranou som to nejako "obyčajne" zobrala a tak som tam urobil miliardu bodiek, pár bubliniek(ktoré robím vážne všade, dokonca aj na projekte z fyziky), kriví šíp a nápis Go this way :D

Táákže to je všetko z tohto malinkého článku. Dúfam, že sa vám páčil. 
Majte sa krásne, uvidíme sa nabudúce a ja idem čítať Železnú skúšku! :D








4 komentáre:

  1. Wow, to je opravdu krásné, moc se ti to povedlo. Promiň ale neznám kluka, co by byl takhle kreativní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, takýto koment naozaj vie potešiť :))) :DDD

      Odstrániť
  2. Mám jednu z jej kníh - Odviaž sa -bláznivý zápsník a už sa teším ako sa s ním "pohrám" :D
    Aj táto kniha/nekniha však vyzerá cool.
    http://janeismystery.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odviaž sa je podľa mňa úplne super! :D Ale Tohle není kniha sa mi nejako páči viacej :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!