nedeľa, 7. júna 2015

Tigrov osud | Epické finále alebo menšie sklamanie?

Autor: Colleen Houck
Počet strán: 409
Orig. názov: Tiger´s Destiny
Séria: Tigria sága(The Tiger saga)
Diel: štvrtý(záverečný)
Žáner: Fantasy, dobrodružstvo, lovestory
Vydavateľstvo: CooBoo(sk)
Anotácia: Dobrodružná cesta Kelsey a tigrích bratov sa blíži ku koncu. Nastáva kľúčový boj s démonickým Lokešom, ktorý rozhodne o osude našich hrdinov. Bude napokon tigria kliatba zlomená? Dostanú odvážni bojovníci zaslúženú odmenu a nájdu v sebe odvahu ísť za hlasom svojho srdca?



Obálka je, zasa, krásna, ako všetky ostatné. A smaragdovo zelený chrbát knihy s doladením zlatej je naprosto úchvatný. 


***

Príbeh knihy nebudem nejako široko rozoberať, dobrodružná cesta Kelsey, Rena a Kišana sa už končí. Hlavné je však to, či sa im kliatbu dokáže konečne prelomiť.

***
Takže...neviem s čím mám začať, pretože po tejto knihe mám sto miliónov pocitov a emócií. Začnem asi tým, že Tigria sága sa potvrdila v tom, že patrí medzi moje naj a moje srdcovky. Budem si ju pamätať ako Harryho Pottera - navždy. Milujem túto sériu, tento dokonalý príbeh a popravde, je mi za ním veľmi, ale naozaj veľmi, smutno. Chcel som to dočítať, pretože som sa nevedel dočkať toho veľkého finále, ale zároveň som to nechcel dočítať, pretože je to tak dobré, že nechcem aby sa tento úžasný príbeh niekedy skončil. A najbližšie(cez prázdniny) si ju určite ešte raz prečítam. 


Epické finále, alebo len také ukončenie?
Pokiaľ hľadáte sériu s tým úúplne epickým finále, tak toto je práve ona. Pri posledných asi sto stránkach som normálne dychčal, moje srdce sa rozbúšilo(naozaj verte, mal som z toho čudný pocit, pretože sa mi to u knihy ešte nikdy nestalo). Musím sa priznať, že pri úplne tých finálnych stranách a epilógu sa mi z očí vyhŕkla slza. Aj to sa mi po prvý krát stalo pri knihe. A musím povedať, že na to, aké sú všetky knihy preplnené akciou, tak táto štvrtá je úplne mega akčná.





Koniec či pokračovanie?
Tigrov osud je síce posledný, záverečný diel, ale utorka ma rozpísanú ďalšiu knihu do Tigrej ságy. Má názov Tigrov sen a chronologicky je to piaty diel v sérií(čiže po tomto osude). Veľa ľudí sú z toho zmätený, pretože Osud je úplne zakončenie. Ja si však myslím, že Tigrov sen bude niečo ako "epilóg celej série". Asi teda tak...





Osud je len osud...
Už len z toho názvu knihy vieme, že v príbehu odohrá hlavnú postavu osud. Tu ho autorka dokonalo napísala a miloval som tú časť s "veľkým EPIC rozuzlením". To bolo niečo dokonalé. Každého tam čakal nejaký jeho osud. Musím povedať, že koniec bol veľmi dobrý, ale aj tak som mal radšej, keď Kelsey bola s Kišanom(dúfam, že to nie je spoiler, veď aj to bolo jasné, ako love triangle nakoniec dopadne). A Kišana mi bolo naozaj ľúto. Veď zistíte, keď prečítate, predsa tu nevyspoilerujem celý epic finale. 



Hodnotenie: 
tejo megagigaultra fantastickej a dokonalej knižke by som dal sto hviezdičiek! Ale bohužiaľ, môj maximum je len 5. 

     ★★

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem kníhkupectvu Preškoly.sk


                                      Knihu si môžete najlacnejšie zakúpiť na tejto adrese.





2 komentáre:

  1. Súhlasím s opismi vyššie. Aj ja som pri týchto knihách plakala a sem tam som sa smiala ;)
    Toto sa mi nikdy pri žiadnej inej knihe nestalo. Je to naj kniha na svete :-*
    Jednoducho ju milujem :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj jaaaa :) Jedna z mojich naj sérií :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!