pondelok, 6. júla 2015

Hipsterský TAG

Čaute ľudia! :D Ja už sa vypekám na tomto teple, chodím po celom byte s vejárom mojej mamy, tri hodiny stojím pred ventilátorom a aj tak sa stále pečiem. Ale u Frankkie som našiel jeden dosť zaujímavý tag a rozhodol som sa, že ho teda spravím aj ja. 
•Populárna kniha alebo séria, ktorú nemáš rád
Sériu, ktorú nemám rád a je populárna vám neviem povedať. Ale na samostatné knihy vám príklad viem dať! Až na dve! (bolo by ich viac, lenže som lenivý prehľadávať knižnicu a dávam vinu tomuto nadmernému teplu) A to Papierové mestá (John Zelený) a Pod vražednou oblohou (Veronica Rossi). Určite ste už o oboch počuli, mali (aj majú) veľkú reklamu a nie, že by som ich úplne nemal rád, len sa mi nepáčili.

•Populárna kniha, ktorú miluješ a druhý ju nemajú radi
 Hneď ma napadla kniha Asylum (Madeleine Roux). Všetci, kto ju čítal, rozpráva o nej, že nebola tým čo očakávali, že ich sklamala....a mne sa páčila a milujem ju. 


•Ľúbostný trojuholník, v ktorom hlavná postava skončila s niekým iným, ako si chcel
Napríklad Kelsey a Ren (Tigria sága - Colleen Houck). Akože áno, vedel som, že ona s ním nakoniec aj tak skončí a asi by som ani príbeh nemenil, ale mal som radšej, keď Kelsey bola s Kišanom. Potom napríklad Clary a Jace - neprečítal som síce Nástroje smrteľníkov (čítal som len prvý diel) ale viem (ak sa mýlim opravte ma) že Clary bude navždy s ním. Ja som chcel aby ona bola so Simonom. Baví sa s ním od detstva, určite si musela všimnúť že on je do nej a ona radšej blonďavého tieňolovca. Pán Will H. je lepší. :D A tak aj Pekelné stroje :)

•Populárny žáner, ktorý stále nechápeš a nemáš rád
Knihy nabité láskou, neskutočnou láskou na prvý pohľad....ááách. Nechápem to, ako to môže niekto čítať. Nie je tam ani mágia. Ani revolúcia. Ani draci. Ani tigre. Ani tieňolovci.



•Obľúbená postava, ktorú nemáš rád
Jem? Z Pekelných strojov (Cassandra Clare). Niežeby som ho nemal rád, ale zasa je to taká tá postavy v milostnom triangle...dokonalý, milý, dobrosrdečný,obetavý  a ja neviem čo... Will mi pripadá skutočný. Sarkastický, ironický.... :)

•Populárny autor, ktorého stále nemáš rád
Andrea Cremer? (neviem, či je správne jej priezvisko, no veď vy ju poznáte...autorka série Nočný tieň) Asi John Green, lenže od neho som čítal len jednu knihu a ktovie, možno druhá jeho kniha by sa mi páčila...

•Populárna séria, ktorú si vôbec nechceš prečítať
Táákže. Fifty šejds of grej :D Atlantída, Fallen, Girl online (niekde som čítal, že to bude séria), Stefanove denníky, Upírske denníky (prečítal som len tretinu z prvej knihy) a všetko od L.J.Smith...

•Filmové spracovanie, ktoré máš radšej než knihu
Upírske denníky (seriál stojí za nič, ale aj tak si myslím, že to je lepšie než kniha), Nádherné bytosti (čítal som len asi tretinu z knihy a nevedel som sa do nej zakusnúť, načo film som si obľúbil hneď a asi aj Twilight (myslím si, že jedna štyristostranová kniha je až moc na lásku medzi hlúpym dievčaťom a upírom, ktorý splýva so stenou)


Tááák. To bol celý Tag a rozhodol som sa, že aj niekoho otagujem! Takže nominujem Lucy z blogu Reading with lucy a Zašitú v knihách! :))
Ďakujem za vašu priazeň, užívajte si vypekanie v tejto horúčave a majte sa sviežo! 



8 komentárov:

  1. Děkuji za nominaci, s některými body se dost shodujeme a u některých bych i odpovědi přehodila a pasovalo by to na mě :D 3:) Určitě se na TAG vrhnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš za čo :)) A som strašne rád, že ho urobíš, potešila si ma :3 :)

      Odstrániť
  2. Já se na tento TAG také vrhnu, jen když jsem si četla tento článek, tak vím, že některé otázky asi nezodpovím, ale dud se snažit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, veľmi si ma potešila a urobila si mi hroznú radosť :))) Určite sa na článok teším a tiež aj na tvoje odpovede! :))

      Odstrániť
  3. Len tak, pre detail, ten TAG sa volá The Unpopular Opinion, len Frankkie proste musí byť vždy originálna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha, no tom som nevedel, aj keď sa mi TAG zdal nejaký známy...Ale už to nebudem meniť, nechám to tak :)) :D

      Odstrániť
  4. Zajímavý tag :) V něčem se pěkně shodneme :) Sérii Pod nekonečnou oblohou taky nemám ráda, už jsem četla i lepší podobné knížky. A Kelsey z Tygří ságy bych taky mnohem radši viděla s Kišanem..ale od začátku bylo jasné, jak to nejspíš skončí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rád, že niekto súhlasí s mojim názorom :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!