streda 1. júla 2015

Mesačná chvastačka - Jún

Vítam vás pri ďalšom článku, pri mesačnej chvastačke. Toto meme vytvorila Judit, na jej blog určite pozrite! :)) Cieľom tohto meme, je zverejniť knihy, ktoré ste si za daný mesiac (alebo mesiace) kúpili,dostali, alebo jednoducho ste ich obdržali. Za tento mesiac (konečne prázdniny!) mám šesť kníh. Takže si ich ukážme! :)

Kúpené knihy - 4
Vymenené knihy - 0
Recenzné výtlačky - 2
Darčeky - 0
Kúpené knihy


Veľký objav Huga Cabreta - Brian Selznick - tento umelecký skvost som našiel v našom "lacnom" kníhkupectve za (tuším) tri eurá! Je to úplne krásna kniha, celý príbeh je formou obrázkov a je to naozaj niečo úžasné a každému sa môžete pri tom pochváliť, aký kúsok máte v knižnici! Recenzia je TU.


Pod vražednou oblohou - Veronica Rossi - túto knižku som si popravde kúpil len preto, že stála len dve eurá (a má celkom peknú obálku). Som na nejakej strane okolo 40 a nechcem povedať, že je to zlé (podľa mňa žiadna kniha nie je zlá, záleží len na nás) ale nejako ma to nezaujalo. Nič však nie je stratené :)


Búrka: Uväznený v čase - Julie Cross - po tejto knihe som zazeral už dosť dlho a skoro všetky recenzie hovoria, že je to schopná knižka a keď som ju uvidel za niečo cez dve eurá(sorry, ale ja si fakt nepamätám ceny kníh) a tak som ju bral ako o život. Som asi v tretine knihy, je to dosť zaujímavé, ale práve teraz ma to nejako prestalo baviť. 


Čísla 1: Na úteku - Rachel Ward - o tejto knihe som počul viac razy, raz, že je to dobré a raz, že nič moc. Stála ma len 3,50€, takže som si ju zobral, nakoľko ma zaujal ten námet o dievčati, ktoré vidí vaše čísla - tuším, že dátumy kedy skapete :D

Recenzné výtlačky


Magistérium: Železná skúška - Cassandra Clare a Holly Black - určite všetci poznáme, či už len z videnia alebo samotného prečítania. Má krásnu obálku(musím vždy dodať) a úprimne, nepáči sa mi, ako toto porovnávajú s Harrym Potterom, pretože ten je len jeden. Viac z mojich pocitov nájdeš TU.


Half Bad: Polozlý - Sally Green - táto kniha si ma určite zobrala. Veľmi sa mi páčila, ten príbeh sa mi páčil...proste...viac v recenzií.


Spoločné selfie!

....nemôže chýbať. :) Takže tu sú všetky knihy pekne pokope.

Takže to boli všetky knihy,ktoré som ulovil za mesiac jún. Určite sa do komentov pochváľte, čo ste za jún ulovili aj vy! :) Majte sa pekne a užívajte prázdniny! :)

4 komentáre:

  1. Moc pěkné knížky! :) Nejvíc mě láká Magisterium a Half Bad :) Přeju ti pěkné prázdniny a spoustu skvělého čtení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si ich prečítaj! Ďakujem, a aj tebe! :))

      Odstrániť
  2. Nejvíc mě zaujala Železná zkouška, sice vůbec nevím, o co jde, ale je fakt, že jsem ji už párkrát někde zahlédla :) Nemám ráda, když někdo srovnává knížky.. obzvlášť s Harrym Potterem, přesně, jak píšeš. :D A nad Half Bad neustále přemýšlím... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aspoň o niekom viem, že to tiež nemá rád :) Ja to až neznášam, podľa mňa je každý kniha jedinečná a určite sa odlišuje od tých ďalších :)) A nad Half Bad nepremýšľaj, ale čítaj! :DD :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!