pondelok, 27. júla 2015

On my Wishlist #3


Vítam vás pri ďalšom "wishlistovom" článku. O čo ide? Uverejniť knihu/knihy, ktoré by ste si kúpili, prečítali, alebo jednoducho ju máte vo svojom wishliste a prajete si ich mať doma :)




Názov: Prvá strieborná kniha snov
Autor: Kerstin Gier
Anotácia: Liv Silberovej sa po presťahovaní do nového mesta sníva podivný sen, v ktorom stretne štyroch chalanov zo svojej novej školy. Pozoruje ich pri temnom magickom rituáli, až sa náhodou ocitá priamo uprostred obradu. Chalani si ju druhý deň pamätajú zo sna a aj Liv sa od tejto chvíle začnú snívať zvláštne sny, ktoré sa zdajú byť také skutočné...


Názov: Druhá strieborná kniha snov
Autor: Kerstin Gier
Anotácia: Liv je zdesená: Top Secret pozná jej najtajnejšie tajomstvá. Ale odkiaľ? A čo pred ňou skrýva Henry? Aká tajomná postava vyčíňa v noci v nekonečných chodbách snového sveta? A prečo je zrazu jej sestra Mia námesačná? Nočné mory, záhadné stretnutia a divoké naháňačky Liv vôbec nedovolia, aby si počas spánku oddýchla. A pritom sa už aj cez deň musí vyrovnať s veľkými problémami novopečenej patchworkovej rodiny vrátane intrigánskej starej mamy. A tiež so skutočnosťou, že existujú ľudia, ktorí s ňou majú nevybavené účty – rovnako cez deň ako aj v noci... Druhý diel napínavej snovej trilógie od bestsellerovej autorky Kerstin Gierovej.

Názov: Ak zostanem
Autor: Gayle Forman
Anotácia: Talentovaná violončelistka Mia má sedemnásť rokov a vlastne všetko, po čom jej srdce piští – trochu otravnú, ale milujúcu rodinu, priateľa rockera Adama, bezstarostný život. Keď ju prijmú na prestížnu umeleckú školu na opačnom konci krajiny, čaká ju prvé vážne rozhodnutie – láska a rodina, alebo vytúžené štúdium hudby?
V jedno februárové ráno je odrazu všetko inak. Na rodinnom výlete s rodičmi a bratom na okamih spokojná zavrie oči, a keď ich otvorí, ocitne sa v priekope pri ceste. Na jej okraji vidí havarované auto a mŕtvych rodičov, počuje Beethovenovu sonátu. Krátko nato zbadá ďalšie telo. S úžasom zistí, že hľadí sama na seba, a nevyhnutne si musí položiť otázku: Som mŕtva?




Čítali ste niektorú z týchto kníh? Máte ich aj vy vo wishliste?


8 komentárov:

  1. Uuuu, like pre nový design! :)) Naozaj sa ti podaril, Adrián!
    Čo sa kníh týka, nad tou Prvou Striebornou Knihou Snov rozmýšľam už veľmi dlho ale stále sa k nej nejako neviem dokopať...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ak zostanem som čítala a bolo to také milé čítanie. :) Po Prvej striebornej knihe síce netúžim, ale od jej autorky by som si rada prečítala sériu Drahokamy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja by som si strašne rád prečítal od nej túto sériu :) Všetci ju vychvaľujú do nebies a....cestu je sa tam v čase! :DD :))

      Odstrániť
  3. Prvú striebornú knihu snov práve čítam a musím povedať, že ma veľmi zaujala. Taká tajomná, nezvyčajná ale veľmi dobrá a hlavne vtipná knižka :) Naopak kniha Zostaň so mnou sa mi nepáčila :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ummm, na tú Zostaň so mnou dosť počúvam také rozporuplné reakcie :D Jedným sa páči, druhým sa hnusí :DDDD

      Odstrániť
  4. Veľmi pekný nový design :)
    Prvú a Druhú striebornú knihu snov by som si rada prečítala aj ja. Knihou Zostaň so mnou si ma prekvapil, nepovedala by som to do teba :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :-)
      Ach, Zostaň som mnou prekvapilo aj mňa...ale zo všetkých tích milión recenzií,ktoré vidím ako najnovšie príspevky na druhých blogoch som už asi nainfikovaný :D -_-

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!