piatok 17. júla 2015

Prvé narodeniny blogu a.k.a prvonarodeninová súťaž!

Na tento deň som sa úplne megagiga tešil. Môj blog tu oxiduje už presne jeden celý rok a ja neviem uveriť, že som to vydržal a ešte väčšmi neviem uveriť, že ste to so mnou vydržali aj vy. Za to sa vám chcem srdečne odvďačiť a priznajme si, čo by to boli za narodeniny bez súťaže!




Takže prvým, čím začnem je jedno veľké ĎAKUJEM! :) Áno, ďakujem všetkým čítatelom tohto blogu, či už tým, ktorých blog baví a páči sa im, alebo tým, ktorým sa nepáči. Keď som tento blog zakladal, nevedel som čo je to vlastne blog. Založil som si ho preto, že som mal yt kanál a keďže som to "natáčanie" pochytil od Bei (Bea Books) tak aj ja som chcel mať kanál a k tomu aj blog.
Keďže sú to moje (blogové) prvé narodeniny, rád by som vám sem hodil akýsi "zoznam" toho, čo sa za ten rok na blogu stalo:

-na blogu je publikovaných 114 príspevkov (spolu už aj s týmto)
-Uowb dosiahol 58 pravidelných čitateľov
-počet vzhliadnutí blogu je neuveriteľných 20 100! I napriek tomu, že sa tam zarátajú i tie moje
-publikoval som 30 recenzií (síce niektorý za rok viac, no ja som na to pyšný)
-blog získal dve spolupráce, a pripravuje sa ďalšia (no o tom vám viac poviem v pripravovanom článku, kde sa vyjadrím k recenzákom)
-na blogu je publikovaných 500 komentárov (opäť sa tam rátajú i tie moje)
-facebookovská stránka blogu má 58 lajkov
-instagramový profil blogu má 347 followerov
-na yt kanále je 42 odberov (hoc polroka už nenatáčam, ale uvidíte, vrátim sa)
-blog vystriedalo cca desať vzhľadov (s tým by som sa už nemal "chváliť" je to hrozné, že som si nevedel vybrať design) 


A keďže vás nechcem unudiť k smrti tak tu máme čo?
Súťaž! 
Jééééj..... :D

Okej, ja viem, ceny ktoré môžete vyhrať nie sú dajaké luxusné (myslím tým to, že som nemal money na nejaké drahé, knižky), no knihy sú nové a snažil som sa tie ceny dať nejako dokopy tak, aby to bolo "zaujímavé)
Samozrejme, i táto súťaž nemôže byť bez pravidiel. :)

Pravidlá súťaže:
-o dve knižky môžu súťažiť len zo Slovenska, o tretiu aj z Česka(takže budú traja výhercovia)
-súťaž trvá do 2.augusta do polnoci(výhercovia budú zverejnení 3.)

-a posledné, vyplňte tento FORMULÁR

A o čo súťažíte?

1. Výherca (zo Slovenska)

Normálne som mal tie knihy odfotené, lenže blogger mi tie fotky stále otáča :DD

2. Výherca (tiež zo Slovenska)



3. Výherca (môže byť z Česka aj zo Slovenska)
O túto knihu si môžu zasúťažiť aj tí, ktorí sú z Česka a to vďaka kníhkupectvu MegaKnihy, ktoré venovalo do súťaže knihu Trnový Princ!




Takže....toto bolo z dnešného článku viacmenej všetko a ešte raz...ďakujem :) Prajem veľa šťastia v súťaži! :)




4 komentáre:

  1. Gratulujem k prvému rôčku a prajem ti ešte veľa úspechov v ďalších rokoch. :) A, samozrejme, ďakujeme za súťaž. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné ceny (najviac sa mi páči asi tá tretia :D). Je to úžasné, čo si za rok stihol na tomto blogu spraviť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to teda som rád, že sa páčia (máš pravdu, najkrajšia je tá tretia). Ďakujem :3

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!