štvrtok, 9. júla 2015

Top 5 - Knihy, ktoré ma sklamali...

Po veeeľmi dlhej dobe sem pridávam príspevok do zaujímavej rubriky s názvom Top 5. Toto meme má na svojom konte Timi, jej blog sa volá My Kingdom a je naozaj škoda, že prestala blogovať. Anyway! Už za týždeň! Áno, už za týždeň bude mať blog prvé narodeniny, ja sa hrozne teším a vy sa môžete tešiť na súťaž, takže stay tuned.
Mohli by sme prestať vykecávať o inom, keď tento článok je o inom? 
Takže poďme na knihy, ktoré ma na miesto potešenia sklamali...


Takže hneď aj môžeme začať... Ale aby sme si ujasnili: 5 - najmenej sklamalo, 1-najviac sklamalo


5. Anna krví oděná - Kendare Blake
Táto kniha vôbec nebola zlá, práve na opak. Lenže ma istým spôsobom sklamala a po dočítaní sa mi síce páčila, no to nebolo to, čo som očakával. Od Aničky som očakával naozaj veľmi veľa, nakoľko je okolo nej plno chváli a vyznamenania. Recenziu si môžete prečítať TU.


okej, prečo si nezlepšiť článok s funny gifmi...
4. Draki, Bez dychu - Sophie Jordan
Túto mini novelku som čítal na mobile a hneď ma aj sklamala. Ešte že bola krátka. Nebolo to síce až tak zlé, no táto novela mi pripadala na nič. Ja si myslím o novelách, že majú proste objasniť alebo lepšie priblížiť niečo z danej série, čo máme ešte "celkom" nevysvetlené. Že tá novela má byť k série niečim užitočná.(dúfam, že ste pochopili ako to myslím) Napríklad Krátky druhý život Bree Tannerovej - novela ma tiež nejako neohúrila, no bola užitočná a vysvetlila mi, kto je tá postava mladej upírky, ktorá hneď aj zomrie. Lenže Bez dychu bola novela, ktorá vôbec mi nebola užitočná. Vôbec. 


3. Rezistencia - Veronica Roth
Po tom, čo Divergenciu uchvátil celý svet prichádza druhý diel Rezistencia. Znova veľká reklama, pokračovanie úspešnej dystopickej trilógie...Divergencia bola úžasná, tak prečo by nemohla byť aj Rezistencia? Pretože to tam autorka strašne naťahuje, hlavné postavy prebehujú z frakcie do frakcie (takmer je o tom celá kniha), film sa mi páčil viac a mňa kniha sklamala...Má niečo cez 440 (cca) strán a keby mala o aspoň o 80 strán menej, nebolo by to také nudné...

2.Experiment - Veronica Roth
Priznám sa, experiment som ešte nečítal. Ale na 95% viem, že ho už čítať ani nebudem. Veď viete, všetky recenzie ju prespoilerovali. Všetci vieme, ako skončí táto kniha a ako som sa na to "finále" tešil, tak ma to celé sklamalo...A už to ani nebudem čítať... 



1.Papierové mestá - John Green
Okej, zasa to omieľam. Lenže ja to omieľať musím a aj budem. Táto kniha ma strašne sklamala. Mala veľkú reklamu a nič z toho...Už sa radšej nebudem ani vyjadrovať... 


Dnes to bolo na Top 5 všetko. Máte aj vy nejaké knihy, ktoré vás istým spôsobom sklamali? Píšte do komentov svoje knižné sklamania! :D
Majte sa pekne a uvidíme sa pri ďalšom článku!




6 komentárov:

  1. Aj mňa Papierové mestá sklamali a dokonca aj Poučka o predvídateľnosti Katherín. Ale inak je tých kníh dosť, čo ma sklamali hlavne v poslednej dobe :/ napríklad aj Cassie ma sklamala knihami CoHF a Mechanická princezná (čo ma trochu mrzí). A bohužiaľ, obidvaja boli moji obľúbení autori (Green + Clare) ale teraz som skeptická, že či budem čítať ich ďalšie knihy pretože v mojich očiach poriadne klesli! :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O Poučke sa ani nedivím - vraj je to najslabšia kniha od neho :D

      Odstrániť
  2. Z týchto kníh som čítala iba 2. a 3. Mňa celkovo sklamala Veronica Roth a Pekelné stroje. Potom aj Búrka-uväznený v čase, Hry o život a množstvo iných

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som vedela, ako sa Experiment skončí (pretože som si predtým myslela, že také knihy nie sú pre mňa a nikdy to čítať nebudem - môj názor sa rok na to zmenil :D), no i tak mi to prišlo ako skvelé čítanie (hoci trošičku slabšie ako Rezistencia, ktorá bola, podľa mňa, o dosť slabšia ako Divergencia) a ten koniec bol napísaný parádne a hoci som s ním mala taký trošku "problém", aj tak nechápem, prečo všetci vyzerajú byť z toho takí sklamaní a tak :D Rozhodne by som odporúčala prečítať si ju :) Ak už pre nič, tak pre dokončenie série :D
    Z predchádzajúcich komentárov súhlasím s tým, že Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín bola strašne slabá (tak nejako recenzia na to je posledným článkom na mojom blogu, v ktorom som si lepšie precvičila kritizovanie :D) a Hry o život boli sklamaním - možno len nie som na také knihy, možno to spravila tá reklama, ale rozhodne bolo ich čítanie tak trochu utrpením, najmä v poslednej knihe. Divergencia ako séria mi v tomto prišla oveľa lepšia a aj tretia kniha, považovaná za najhoršiu, bola podľa mňa na oveľa vyššej úrovni ako Drozdajka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňa tiež veľmi sklamali Papierové mestá,... A z časti dokonca aj Hry o život, proste veľká reklama a nič z toho.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!