nedeľa, 23. augusta 2015

Back to School Read - A - Thon

Tááákže. Už o týždeň ideme znova do školy a končia prázdniny a ja už teraz plačem nad tým, že sa tak rýchlo skončili a že zasa musím ísť do toho ústavu pre duševne chorých :D Ale, anyway! Narazil som na tento čítací maratón, ktorý trvá vlastne posledný prázdninový týždeň, tak prečo nezakončiť prázdniny práve týmto! :) 

Na readathon (už som spomínal niekde, že sa mi to nechce dookola písať s tými pomĺčkami?) som narazil na tejto stránke. Trvá od 24.augusta do 30. augusta a ako pri každom maratóne, jeho cieľom je prečítať čo najviac kníh. A čo si chystám ja?

• Ríša Temnoty: Tajomstvá upírov - L.J. Smith
Táto knižka je maličká, má obrovské písmenká a je pomerne tenká. A predsa sa mi do nej nechce - po výprasku menom Upírske denníky a po ďalšej veci menom upíri, ktorí ma až tak neberú. Ale tak je to kratučké a hlavne sa chcem dostať k druhej a tretej časti,ktoré sú o vlkolakoch a čarodejniciach.

• Mechanická princezná - Cassandra Clare
Ach, ukameňujte ma! Túto knižku čítam už najdlhšie, skoro celý mesiac. Skoro celý mesiac! Akože nie je vôbec zlá, keď sa do nej začítam tak ma nepustí, no v okamihu keď ju odložím, tak sa mi do nej nechce nejako moc vracať....

• Divotání - A.G.Howard
Na túto knihu sa nesmierne teším(ešte ju nemám doma). A dúfam, že mi príde aby som ju mohol čítať cez maratón, pretože tie slečny, ktoré posielajú recenzáky majú zasa to "neodpisovacie" obdobie...

• Lockwood a spol: Vreštiace schodisko - Jonathan Stroud
Na túto knihu sa úplnegiganticky teším :3 A dúfam, že mi čo najskôr príde - je to recenzák, čiže sa s ňou spája to obdobie spomínané vyššie... :D

• Draki: Bez dychu - Sophie Jordan
Túto mini novelku som čítal dávno v mobile, lenže pred niekoľkými dňami som objednával z martinus.sk, kde som si ju prihodil do košíčka, pretože bola lacná. A tak si ju znova prečítam. Ale modlím sa, aby mi objednávka dorazila domov čo najskôr.

• Ledový drak - George R.R, Martin
Znova: túto knižku som si objednával spolu s draki a ďalšími knihami cez martinus a tak dúfam, že mi na budúci týždeň prídu. A keby mi prišli počas maratónu, tak ju mám prečítanú za hodinku - pretože je to rozprávka, má to len sto strán, z toho kopu ilustrácií a veľkých písmen.. :D

• Tvory a netvory - Jodi Revenson
Okej, toto takticky nie je "kniha" ale proste dá sa čítať. A je to kniha z martinus objednávky. A teším sa na ňu najviac na svete!



• Dievča, ktoré oboplávalo Čarokraj v lodi vlastne výroby - Catherine M. 
Valentová
Fuch, to je ale teda názov! Opäť patrí k martinusáckej objednávke a ja sa môžem modliť, aby mi prišli v čase maratónu, inak ma šľak trafí :D Ale je to fantastická rozprávka, čiže jej "prečítanie" bude ľahké, svižné, fantastické a rýchle! 

Takže to bol taký kratučký, informačný článok :) Podľa mňa by sa mohli do tohoto maratónu zapojiť čo najviac ľudí, predsa len sa končia prázdniny, tak ich nezatvárajme plačom, že sa musíme vrátiť do toho ústavu (aj keď ja budem plakať aj tak :D)
Takže vy sa majte krásne, užívajte si posledné dni prázdnin a uvidíme sa pri ďalšom článku :)


2 komentáre:

  1. Fú toho máš dosť, ja si takéto zoznamy už radšej ani nevediem.
    Ledového draka si chcem prečítať aj ja, nakoľko to patrí ku Piesni ľadu a ohňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to je taký zoznam, že dva recenzáky mi asi pravdepodobne neprídu(ach, nechápem ich neodpisovacie obdobie -_-) Ale ja si proste vždy dávam "veľké" zoznamy, aby som si mal z čoho vyberať :D :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!