streda 12. augusta 2015

Epic reads book TAG


Čoby to bol mesiac bez tagu?
Tento TAG som našiel dávnejšie na blogu Michie a veľmi sa mi zapáčil, má zaujímavé otázky a dúfam, že i moje odpovede nebudú také opakujúce sa, ale že budú tiež zaujímavé. Do tohto tagu som sa zapojil sám, nikto ma neotagoval (ten pocit, keď robíte miliónty tag, z ktorých vás otagovali tak do troch), ale anyway! Poďme na otázky!




1.Ak by si mohol pozvať jedného autora a ich jednu fiktívnu postavu na čaj, koho by si pozval a čo by si podával?
Pri tom autorovi je to jednoznačné - predsa J.K.Rowlingovú! To by bolo úplne skvelé, pokecať si s ňou a presvedčiť ju, nech napíše ďalšie knihy o Harry Potterovi! :D A čo sa týka postavy, jednoznačne Bellatrix Lestrange, moju najobľúbenejšiu postavu z HP. Nechápem, kto ju nemiluje, veď úplne božsky zabíjala! A je úžasne zlá! (keď zomieral Dobby, bolo mi do plaču, no zasa som sa usmieval nad tým, ako ho skvele zabila :D) A čo by som podával? No, čo ja viem? Nejaký dobrý čaj, plno koláčikov a torty. Žeby? 




2. Pre ktorú knihu si praješ aby autor/ka napísal/a "prequel"? 
Určite by Jo R. mohla napísať preguel k HP (rovno preguelovú sériu) napríklad o Voldemortovi či Dumbledorovi, proste všetko, čo sa stalo pred Harrym Potterom, to by bolo úžasné. Potom by sa mi šiklo aj prequel k Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej - samostatná kniha z pohľadu dedka Abeho! 


3. Ktoré dve postavy (nie z rovnakej knihy) si myslíš, že by spolu tvorili dobrý pár?
Will (Pekelné stroje) a Hermiona? Čo ja viem, teraz ma nič nenapadá. Ale majú toho dosť spoločného - majú radi knihy, sú múdri a podľa mňa by si aj pasovali o_O



4. Ak by si narazil na tvojho obľúbeného spisovateľa v MHDčke, kto by to bol a čo by si povedal?
Tých by bolo viac...a je veľmi, veľmi ťažké si vybrať jedného. Ale keďže viem, že Jo Rowlingová nechodí autobusom, tak ju sem nedám. Sarah J. Maas? Ja neviem, z videí sa mi strašne páči (povahovo) je milá, smiešna a stále robí nejaké hovadiny + je pravá nerdka a fangirl. S ňou by sme obkecali aj poltýždňovú cestu :D Ale najprv by som ju pozdravil a vypýtal si autogram :D



5. Ktorá kniha ťa vtiahla do sveta čítania? 
Och, tých bolo viac. Ale také tie "väčšie" knihy boli pre mňa (vtedy) Kroniky rodu Spiderwickovcov, ktoré majú tiež veľkú zásluhu na tom, že teraz oxidujem v blogosfére a som fantasymaniak. A priznám sa - túto sériu stále nemám dočítanú celú....



6. Incendio! Tvoja knižnica práve začala horieť. Ukáž knihu, ktorú zachrániš. 
Tento Tag ma chce zabiť! Alebo pripraviť o nervy. Naozaj. Čo to je preboha za otázku? Veď by som bral všetky? Alebo najmenej aspoň dvadsať... Proste ich je moc. Ale asi opäť - Harry potter a to preto, že mám doma to úplne prvé vydanie, aké kedy bolo vydané, čiže je to "pocta". Ostatné knihy by som si nanovo kúpil, ale Harryho v úplne prvom slovenksom vydaní? To by som ťažko zohnal. Teraz keď otvorím Harryho (to úplne prvé vydanie) tak ma zaplaví vlna spomienok a je to na nezaplatenie :)




7. V ktorom dystopickom svete by si chcel žiť ak by si si musel vybrať? Prečo? 
V obvodoch, v Paneme. Ja viem, veľa ľudí nechce žiť práve v obvodoch. Ja áno! A veľa ľudí by nechcelo ísť do hier, ale ja áno! Chcel by som byť v aréne, skrývajúc sa a zabíjajúc ostatných súperov, strieľať z luku a držať v ruke mohutný trojzubec :D A prečo? Ja proste neviem...



8. Ktorá je tvoja osobná najepickejšia kniha akú si kedy čítal?
Tých je zasa viac a ja sa zasa opakujem - predsa Harry! Veď to je epické samo o sebe a pri konci vám ide srdce roztrhať, že je to také epické. Koniec neznášate, nadávate naň, ale zároveň ho úplne milujete :)


Keďže je to predsa len tag, tak už len niekoho zatagujem! :)
Tagujem Moon Rains z blogu Heroines Never Fade a dúfam,že ho spraví a ja sa už naň teraz teším!
Dúfam, že sa vám tag páčil spolu s odpoveďami. Ďakujem, že ste si ho prečítali a uvidíme sa zas nabudúce! Užívajte si posledný mesiac prázdnin! :)



2 komentáre:

  1. Ďakujem za nominovanie, vyplním ho v najbližšej dobe :)
    Fajn odpovede. Nikdy som nemyslela na Hermionu a Willa ako na pár, ale možno by k sebe šli :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rád, že ho spravíš. Už sa teším na odpovede! :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!