streda 5. augusta 2015

Mesačná chvastačka - júl

Vítam vás pri ďalšom článku, ktorý je súčasťou meme mesačnej chvastačky. Toto meme vytvorila Judit a cieľom tohto meme je uverejniť knihy, ktoré ste si za daný mesiac kúpili alebo obdržali. 
Takže ja tu mám za prvý prázdninový mesiac päť kníh, z toho jedna ani nie je kniha. Je to troška menší počet, ale prečo vám vysvetlím nižšie.
Takže poďme na to!


Kúpené knihy - 2
Vymenené - 0
Recenzné výtlačky - 2
Darčeky/výhry - 1
Kúpené knihy


Za júl som si kúpil len dve knihy a to z jedného dôvodu: nie som miliardár a preto som si šporil na Tvory netvory, knihu, ktorá vyjde tento mesiac a ja sa na ňu obrovsky teším. A musím sa pochváliť - úspešne som aj našetril :)
A teraz k tým knihám. Pôvodne som mal za júl len jednu kúpenú knihu a to Mechanická princezná - finále trilógie Pekelné stroje od Cassandry Clare (chýba mi sto strán do konca knihy, viď strapec zo záložky). Lenže bol 31. júl, my sme grilovali a vypili sme všetky malinovky, ktoré sme naň mali. Čiže sme narýchlo s bratom šli do tesca kúpiť pepsi colu :D A ja som odtiaľ vyšiel s knihou v ruke a to druhým dielom HP - Tajomná komnata v tejto krásnej edícií. Áno, druhý diel u mám po slovensky a po slovensky si dokúpim už aj celú edíciu. Radím vám - ak chcete túto novú edíciu, prvý diel si kúpte v angličtine: inak sa nedožijete mapky a ďalších obrázkov na konci :)


Recenzné výtlačky


Počet kúpených kníh za júl a recenznákov sa mi zhoduje - čiže v júli som obdržal dva recenzáky, podotýkam, skvelé recenzáky a na blogu nájdete na nich aj recenziu.
Šepotání od A.G.Howard bolo skvelé, šialené a fantastické, a ako mne - fantasy maniakovy - sa to veľmi páčilo. Krásna obálka zladená do zeleno krásne ladí s tým, čo je vnútri a to preto, že je tam všetko zelené.. :D
Fanúšička od Rainbow Rowell bolo skvelým, oddychovým, rýchlim čítaním, veľmi sa mi to páčilo a od autorky si prečítam určite aj ostatné knihy. Ale priznám sa, pre mňa je to troška už sladšie čítanie, ale aj tak...na to čo čítam tie ostatné veci, v ktorých sú čarodejnice, kúzla a ja neviem čo, je to príjemná oddychovka.
Recenzia na Šepotání je TU.
Recenzia na Fanúšičku je TU.


Darček/výhra


Za predošlý mesiac mám tri výhry. Áno, ani ja tomu ešte stále neverím, nakoľko je smola mojim best friendom. Zatiaľ mi domov prišla len jedna, a to úplne luxusný, krásny, úžasný, bohovský,  a ja neviem čo, denník Slytherin, ktorý som vyhral od slovartu. Veľmi pekne ďakujem, je naozaj fakt krásny! A potom som vyhral dve "odveci knižky" a to je jeden malý háčik. Vyhral som dve súťaže. O tú istú knihu. 

Spoločné selfie



Tak. A to boli všetky knihy, ktoré som si kúpil a dostal za mesiac júl. Btw, aj vám je tak smutno za júlom. Mne veľmi! Veď už za necelý mesiac ideme do školy...ubehlo to tak veľmi rýchlo, ako víkend medzi piatkom aj pondelkom. Už teraz sa mi tam nechce :D
Anyway! Dúfam, že sa vám článok páčil. Užívajte si leto, teplo a posledný mesiac prázdnin! :)

1 komentár:

  1. Do you drink Coca-Cola or Pepsi?
    ANSWER THE POLL and you could receive a prepaid VISA gift card!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!