streda, 19. augusta 2015

The power of Writing....

Ahoj! Dnes to nie je nejaký špecifický článok do meme či projektu, ale chcel by som vás informovať o mojom novom blogu, a budem veľmi rád ak naň niekedy zavítate. Samozrejme, tento blog vôbec neruším a ani to nemám v pláne. Lenže blog The power of wiriting mám na také príspevky o tom, čo píšem a tak.


Budú tam teda len články súvisiace s písaním. Budem tam dávať rôzne typy a tiež aj moju tvorbu. O tomto blogu som už dlhšie uvažoval - keďže sa mi dosť "nepáčilo", že vždy moje "writing update" dávam sem. Tento blog je skôr na meme, články, recenzie a The power of Writing je blog, kde budem uverejňovať hlavne moju tvorbu, nejaké tipy a rady(nie je ich moc), možno aj dajaké interviews s autormi a tak, dúfam že chápete :D Preto vás srdečne pozývam na tento blog! (predstavte si to ako to hovorí Dumbledore) 
Čiže adresa blogu je tu: http://the-power-0f-writing.blogspot.sk/
A budem veľmi rád, ak ho navštívite :)
Ďakujem veľmi pekne! :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!