pondelok 3. augusta 2015

Vyhlásenie prvonarodeninovej súťaže!

Na túto chvíľu som sa veľmi moc tešil. Na blogu ste mali možnosť si zasúťažiť o knihy, presnejšie 17. júla. Do súťaže ste sa zapojili šestnásti, čo ma nesmierne teší. (možno pre niekoho sú šestnásti malý počet, no mňa to veľmi potešilo.) Aby sme si to tak zhrnuli - výhercovia budú (sú) traja, jeden z nich môže byť aj z Česka. Na losovanie som používal random generátor a už asi by som mal prestať kecať. Výhercovia sú...


Nebudem to tu obkecávať, takže pooooďme na tooo..!!! :D


1. Výherca - knihy: Mayské proroctvo, Kniha o filme Eragon, V zajatí snov
Kristín z blogu Books Make sense of my Life
Gratulujéééééém....(*práve vyleteli do vzduchu konfety*)


2. Výherca - Upírske denníky 1 a Axolotl Roadkill
Frankkie z blogu Epic Fantasy
Gratulujéééééém (*práve vyleteli do vzduchu trblietky*)


3. Výherca - Trnový Princ
(*práve do vzduchu vyleteli všetky vyletujúce vecičky na oslave*)

Gratulujem všetkým výhercom a dúfam, že sa im knižky budú páčiť. Vy, čo ste nevyhrali, nebojte sa, pripravujem ďalšiu súťaž, ktorá príde už čoskoro! Výhercom napíšem e-mail a keď mi neodpíšu do 72h (určite odpíšu) tak žrebujem iného.
Takže dnes len takto a ja sa s vami lúčim. A ďakujem všetkým, ktorý sa zapojili.
Majte sa krásne a užívajte si posledný mesiac prázdnin. (tak rýchlo ten júl ubehol...*sniff, sniff..cryyy*)


4 komentáre:

Ďakujem za každý váš komentár a názor!