pondelok, 14. septembra 2015

Blogtour....už aj u mňa!

Áno, áno. Aj mňa popadla tá "mánia" písať autorom otázky, na ktoré by mohli odpovedať. Bohužiaľ, pýtal som sa asi šiestich autorov a realita je taká, že mi odpísali len traja. Ale aj tak sa z toho teším! Ich odpovede ma potešili, hlavne ma potešila ten pocit novej správičky v g-maile. Zvlášť keď sa jedná o odpovede od autorov! Btw, projekt organizuje Maťa zo Sveta kníh, jej článok je TU.
Blogtour today, blogtour tomorrow, blogtour forever! (*zvučky z kapitolu*)



*ps: odpovede som, logicky, preložil ja, nie je to bohviako profiš preklad, ale tak niečo už viem :) snáď :D


Moja otázka znela:

Akú radu by ste chceli odkázať začínajúcim autorom?


A.G.Howard, autorka série Splintered: Šepotání, Divotání, a Ensnared.

"Začínajúcim autorom by som chcela dať veľké množstvo rád, ale vždy si vyberiem jednu, ktorá sa mi v momente zapáči. Začínajúcim autorom by som chcela odkázať, aby svoj príbeh písali tak, ako chcú: či už to je šialené ako klobučník, alebo zlovestné ako Srdcová kráľovná!"





 Wendy Higgins, autorka trilógie Sweet: Svůdné zlo, Svůdné nebezpečí, Svůdné zúčtování

"Pre nových autorov odkazujem, aby písali príbeh, ktorý leží na ich srdci a aby sa nezaujímali, čo si myslia ostatní. Aby sa nezaujímali o trendy a nenapodobňovali ich, a aby nechceli zo seba dostať perfektný príbeh. Príbehy môžu byť upravené a editované neskôr, takže si so svojim príbehom užite čo najviac zábavy!"




 
Becky Albertalli, autorka knihy Simon vs. The homo sapiens Agenda

"Moja rada pre nových autorov je, aby venovali pozornosť rytmu konverzácie. A aby odpočúvali cudzincov! :)"







Dúfam, že sa vám odpovede páčili :) Autorom som ďakoval v maili, viem, že ani náhodou by si nepozreli môj blog (veď nemajú ani odkiaľ) ale aj tak sa im chcem srdečne poďakovať za ich super odpovede! A najviac sa mi páčila prvá veta v maili od Wendy: "Hello, Sweetie!"



2 komentáre:

  1. Blogtour teraz pridáva mnoho blogerov a ja ich rada čítam.
    Takéto rady sú hodné zlata, hlavne pre mňa a iných ľudí, ktorí by niekedy v budúcnosti radi napísali vlastnú knihu.
    Takže, ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je začo, preto som sa autorov pýtal práve na túto otázku :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!