pondelok 7. septembra 2015

Mesačná chvastačka - August

Ahoj všetkým! :) Vítam vás pri (zvyčajne) mesačnom meme/projektu Mesačná chvastačka, ktoré má na svedomí Judit. Cieľom tohto meme je zverejniť knihy, ktoré ste za daný mesiac/e obdržali. Za posledný prázdninový mesiac (smrk, smrk, už je september) sa mi nazbierala dosť, povedal by som, slušná kôpka ôsmych kníh. Aleže akých suprových!

Kúpené knihy - 6
Recenzné výtlačky - 2
Darček - 0
Výhra - 0

Kúpené knihy


Začiatkom augusta som si kúpil len dve knihy, i tie boli každá za dve eurá :) Dôvod, prečo som tak šetril sa volá Tvory a Netvory :D Ale tie dve knihy sú vlastne prvé dva diely z (nekonečnej) série Ríša Temnoty, ktorej obálky a chrbáty sú fakt úžasné :) Druhý diel je (sú) Prekliate sestry, ktoré som ešte nečítal, ale čoskoro budem (ha, ako pri každej to-read knihe), no a na Tajomstvá upírov už na blogu môžete nájsť recenziu.
Ledový drak spolu s kratučkou novelkou Draki: Bez dychu (ktorá má v originále len sedemdesiat strán) mi prišli v krásnej objednávke na konci augusta, kde sa nachádzali ešte dve úžasné knihy, ktoré uvidíte nižšie. Na obe knihy sú už na blogu recenzie.


Zvyšné dve knihy sú na pohľad úžasné! A samozrejme aj vnútri! O dívce, která obeplula Čarozem v lodi vlastnej výroby, som počul len samé chvály a pochvaly. Kniha je fakt krásna, ako vonku tak aj vnútri svojim spracovaním, obrázky pri začiatku každej kapitolky sú veľmi pekné :)
No a Tvory a Netvory...to je môj najnovší poklad :) Na pohľad: krása, na dotyk: krása, otvoríš: krása, čítaš: krása. Krása, úžasnosť, perfektnosť a luxusnosť - inými slovami Tvory a netvory.
A vôbec neľutujem, že na objednávku štyroch kníh (O dívce.., Draki, Ledový drak, Tvory a netvory) som potreboval minúť všetko, čo sa nachádzalo v mojej peňaženke :D


Recenzné výtlačky


Recenznákov za august len dve, čo je pre mňa dobré, nakoľko neprečítané knihy sa mi len kopia a kopia :D Ale kníh nie je nikdy dosť :) Svůdné zlo od Wendy Higginsovej (úúh, ktorá ma followuje na IG) je veľmi dobré, užil som si to veľmi. K Cinder od Marissy Meyer sa ani nebudem vyjadrovať - dokonalosť sama! Koniec bol úžasný, a ja fakt nechápem, prečo mi doma neskrášľuje poličku už druhý diel :D Anyway! Na obe knihy už na blogu sú recenzie :)


Spoločné selfie


Jop, spoločné foto nesmie chýbať! A ani svetlo, ktoré tú fotku pokazí! ☺


Dúfam, že sa vám príspevok páčil a že na fotky sa ako tak dá pozerať (fotil som ich úplne narýchlo).
Ja sa s vami lúčim a uvidíme sa pri ďalšom článku!


Recenzia - Ledový drak (George R.R.Martin)
Recenzia - Draki:Bez dychu (Sophie Jordan)
Recenzia - Svůdné zlo (Wendy Higgins)
Recenzia - Cinder (Marissa Meyer)

Čítali ste niektorú z týchto kníh? Ako sa vám páčila? 

6 komentárov:

  1. Moc hezké přírůstky :) Hlavně Tvory a netvory ti závidím :) Mohla jsem do knížky nahlédnout a je úžasná :) Přeju pěkné čtení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Óóó, Cinder vyzerá tak nádherne! Aj ja chcem...závidím :D Krásne prírastky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Óóó, Cinder je nádherná aj vnútri! :D
      Ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Cinder!!! Sa máš... :D knihu si už chcem strašne dlho prečítať ale je dosť drahá. Tak veľa knich a tak málo penazí :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uhm, to chápem - ako som to pozeral, knihy od egmontu sú dosť drahé :/
      O_O tak to poznám: Tak veľa kníh, tak málo peňazí, tak veľa kníh, tak málo miesta, tak veľa kníh, tak málo času... :D :D :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!