nedeľa 6. septembra 2015

Tričko úžasnej kvality... | Kreativator.eu

Vítam vás pri recenzií - nerecenzií na eshop, kde si môžete vytvoriť vlastné tričko. No veď to
poznáme - vyberieme si veľkosť a farbu trička, stiahneme nejaký fešný obrázok či nápis, pridáme to tam, všetko to spolu zaplatíme a oni nám to vytlačia. Ale dosť krát sa stalo, že tričko nebolo pohodlné a obrázok bol vyblednutý, alebo zle vytlačený. Ako to dopadlo v mojom prípade?

Kreativator.eu organizuje vecičku s názvom "tričko pre blogera" a prebieha tak, že vy tam napíšete, oni si prezrú váš blog a keď si vás vyberú, tak si môžete vytvoriť vlastné tričko s potlačou (nemajú cenový limit) a príde vám úplne zadarmo.
Spolupráca prebehla vážne rýchlo, odpísali mi za necelé dve hodinky. Tričko mi prišlo za dva dni. A recenziu (čo je dosť trápne) robím až dnes 8D.
Aké tričko som si vyrobil?


♥♥♥ Giiiirllll on fireeeee ♥♥♥
Veľká škoda je, že na fotke tá potlač vyzerá tak...nijako :D Ale naživo je úplne krásne, úžasné a perfektné :-)



Látka je pohodlná a mäkučký, čo som sa obával, že to bude samá umelá látka a bude to strašne škrabať :D Pretože sa to stáva v mnohých e-shopoch, ktorý poskytujú tričko s potlačou.


Za toto krásne tričko s touto krásnou potlačou ešte raz veľmi pekne ďakujem eshopu Kreativator.eu
Ak uvažujte nad vlastným tričkom, skúste tento obchod :)
Zatiaľ mám s ním naj skúsenosti :)


2 komentáre:

  1. Tričko vyzerá skutočne skvele, vďaka za tip na túto stránku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O_O ja viem, že je vyzerá dobre :D :D :D Ale naživo je ešte krajšie :) Stránku určite vyskúšaj, čo sa týka eshopov s vlastnými tričkami (je pravda, že som ich nevyskúšal milión) je zatiaľ tento naj :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!