pondelok, 26. októbra 2015

Denný prorok | Čo ďalej?

Zdravím, ľudia! :) V poslednej dobe na blogu troška (ehm) upadá moja aktivita. Nie je to len tým, že posledný článok bol 18. októbra, je to skôr tým, že posledné články sú väčšinou recenzie. Priznám sa ale, že recenzie sú tie články, ktoré ma najviac bavia písať :) Ale písanie nejakého fakt že článku mi už chýbalo, do toho všetkého mi zasahuje nepriateľ s menom Čas a dlhoročná nepriateľka na smrť, pani Škola. (ešteže som dnes z písomky, na ktorú som sa neučil, dostal dvojku, hehe :D)

Dnes vám chcem tu opísať, čo bude ďalej s blogom, čo môžete očakávať a tak ☺
Tí, čo môj blog sledujú dlhšie, vedia, že rád píšem príbehy. Určite ste postrehli môj druhý blog, The power of writing, na ktorom som mal na pláne mnoho príspevkov. Určite si hovoríte, veď tam nie je ani jeden. Viete prečo? Pretože náš múdry Adrián potrebuje mať na všetko nové mailové adresy, potom ich zabúda a potom to dopadne ako blog The power of Writing. Čiže týmto spôsobom vám oznamujem, že tento blog nebude aktívny. 
No a druhé, čo vám chcem povedať (napísať) tiež súvisí s písaním. Už dlhšiu dobu som mal rozpísanú knižku Invidia, o anjeloch, ktorá ma neskutočne bavila písať. Začal som ju písať presne 27.júla cez prázdniny, do konca augusta som mal z nej napísaných presne stojedna strán. Už-už som ju mal dopísanú, tešil som sa na to ja malé decko na cucu, no čo sa dozviem? Že dokument word s názvom Invidia už nie je v mojom počítači. Och, bože...
Teraz píšem Temnú elitu, o chlapcovi v dystopickom svete, ktorý ovláda schopnosť ovládať ľudské mysle (telepatia). Už dlho tam mám (asi dva týždne) rozpísanú prvú kapitolu, nie a nie ju dokončiť. No a k čomu chcem dospieť? Rozhodol som sa, že začnem písať poviedky. Jednu už mám napísanú, tento nápad som dostal v škole, keď máme za úlohu napísať do súťaže fantasy/sci-fi poviedku. Keď som písal tú poviedku, zbadal som, že ma to baví. Áno, doteraz som nenapísal poviedku. No a s tým súvisí to, čo vám chcem povedať. Už dlhšie uvažujem nad projektom Poviedkový pondelok, ktorý by býval asi tak raz do mesiaca, možno dva krát. Vždy by som tam uverejnil jednu poviedku. A práve preto potrebujem vás - ak čítate tento príspevok a ste až tu, prosím, PROSÍM, mi napíšte dolu do komentárov, či by ste takýto poviedkový projekt na mojom blogu uvítali. 


Ďalšia vec je to, že ma začalo baviť fotenie. Už dlhšie fotím do recenzií, no nikdy som nefotil ako tak. (Ak viete, ako to myslím.) A teraz ma to začalo dosť baviť. A tiež rozmýšľam, že by som dal na blog jeden taký projektík, kde by som vám raz za mesiac (alebo tak nejako) uverejnil nejaké tie fotečky nafotené mnou. Tiež vás prosím, ak by ste boli takí milí, že by ste mi napísali do komentárov váš názor o takomto fotografickom projekte. Ak mám povedať niečo k tomu ja, tak len to, že mne by to vyhovovalo. Bolo by to zasa niečo iné. ☺
No a aby to nebolo len o tom, čo "pripravujem" tak vám oznamujem, že v blízkej budúcnosti sa abogu zjaví súťaž! Jééééj! :D Znova, bude to taká predvianočná - vianočná giveaway, ako minúlý rok. Ja sa na ňu neskutočne teším, dúfam, že som vás touto správou potešil!
No a ako tak pozerám, to by aj bolo všetko z Dnešného proroka, čo som vám chcel povedať. Za vaše názory dolu na projekty spomínane hore budem veľmi, veľmi vďačný. (ak sa teda nejaké nájdu)
Majte sa krásne a užívajte si jeseň plnú farebných listov! ☺
Adiós! :D

6 komentárov:

  1. Tak ja by som si tie poviedky určite prečítala :) a ten článok s fotkami taktiež, predsa len to trochu oživí blog a celkom som zvedavá na tie fotky, ako budú vyzerať :D A ak to bude len raz-dvakrát za mesiac, je to úplne super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja so svojou produktivitou by som si mohla urobiť asi tak "Poviedkový január", kde by som pridala jednu krátku poviedku každý rok :D Hold, spomínaní úhlavní nepriatelia a ešte k tomu aj kamaráti menom Seriály a Knihy mi nedovoľujú veľmi písať :D Ak sa ti to teda bude dariť, tak do toho :) Nehovorím, že by som všetko čítala (vraciame sa k tým nepriateľom), ale určite by som si prinajmenšom pozrela čo a ako píšeš :)
    Fotografie mi nevadia, pokiaľ sa neobjavujú pričasto, takže u mňa v pohode. A pokiaľ budú fakt pekné, tak paráda, budem sa tešiť :D
    Súťaž poteší, i keď ešte uvidím podľa toho, o čo sa bude súťažiť, že či sa zapojím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Také komentáre, v ktorých mi niekto poradí a tak ma veľmi potešia :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!