nedeľa, 4. októbra 2015

Mesačná chvastačka - September

Čauky, vítam vás pri septembrovej mesačnej chvastačke, ou yeah :D Toto meme vytvorila blogerka Judit, jej blog určite poznáte a ak nie, tak šup šup to napraviť :) Cieľom MCH je uverejniť počet kníh za mesiac (alebo za nejaký čas), ktoré sa vám nakopili a pozbierali :-)
Za september sa mi tu nahromadila slušná kôpka siedmych skvelých kníh. 

Kúpené knihy - 2
Recenzné výtlačky - 3
Darček - 0
Výhra - 1
Vymenené - 1
Kúpené knihy


Za september mám len dve kúpené knihy, čo je fajn. Prvá je Ríša temnoty 3 - Čierna mágia, ktorá ma stála dve eurá a keďže ja milujem čarodejnice, krásne obálky a chrbáty, tak som ju v kníhkupectve nemohol nechať. Na jednotku na blogu nájdete recenziu, na dvojku sa teším (pretože nie je o upíroch) a na trojku najviac! :) 
No a Trón zo skla....niet čo dodať. Úžasná, dokonalá, strhujúca...proste všetko dobré. Teším sa na ďalší diel. 


Recenzné výtlačky


Do kategórie RC výtlačky tu mám tri knihy s nádhernými obálkami. V septembri sa mi podarilo začať spoluprácu s vydavateľstvom YOLi, čo ma úplne mega potešilo, pretože ja toto vydavateľstvo veľmi rád môžem :) Ich knihy sú skvelé, a hneď mi od nich prišiel Labyrint: Zhorenisko, ktoré čítam a zatiaľ sa mi veľmi páči. Potom tu mám Labyrint: útek od Preškoly.sk, na ktoré už recenziu môžete na blogu nájsť. Taktiež nájdete recenziu aj na trtí recenzák, znova od PreŠkoly.sk a to Vreštiace schodisko od  autora tetralógie Bartimaeus. 


Výhry


Zapájam sa do množstva súťaží, no moja výherná šanca sa rovná nule :D Ale teraz sa mi pošťastilo a na FB stránke blogu Books with love som vyhral túto krásnu knihu s názvom 1222 metrov nad morom, ktorá mi prišla hneď na ďalší deň, v super stave, čiže veľmi pekne ďakujem :) Kniha vyzerá fakt zaujímavo, chystám sa na ňu cez zimu, nakoľko obálka je zasnežená... :3


Vymenené


S Anet sme vymenili knihy, ja som jej dal Kráľovnú Tearlingu a ona mne zasa Percyho Jacksona, konkrétne prvý diel, ktorý čítam a je fakt skvelý. Ibaže mi to strašne príde čudné, že film som videl už asi štyri krát - a tam mal Percy asi sedemnásť a v knihe má dvanásť... :))
A práve teraz som si uvedomil, že som zabudol na spoločné selfie :D Ja by som si to naozaj mal dakde zapisovať, tak dúfam, že mi to odpustíte no...,


Čiže to bolo všetko do septembrovej chvastačky a ja sa s vami lúčim a uvidím zasa pri ďalšom príspevku! :))

Recenzia - Trón zo skla (Sarah J. Maas)
Recenzia - Labyrint: útek (James Dashner) 
Recenzia - Vreštiace schodisko (Jonathan Stroud)








Čítali ste niektorú z týchto kníh? Ako sa vám páčila? Koľko kníh ste si vy nakopili za mesiac september? 

6 komentárov:

  1. Úžasné knihy!! Zhorenisko ti veľmi závidím a aj Percyho :D naozaj vela super kníh.
    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Trón zo skla by som si rada prečítala, ale nechce sa mi púšťať do ďalšej mnohodielnej série. :D Ostatné knihy veľmi nemusím a čo sa týka knihy 1222, tak tá bola pre mňa sklamaním. Moju rc si môžeš prečítať TU: http://music-escapefromreality.blogspot.sk/2015/06/1222-metrov-nad-morom-anne-holtova.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma troška mrzí, ale snáď sna mne bude páčiť :))

      Odstrániť
  3. Tron zo skla si plánujem kúpiť a prečítať, už som to raz mala v en požičané, no nechcelo sa mi to v en čítať 8D fantasy radšej čítam v sk lebo cz, takže si zaobstarám knihu takto 8)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!