sobota, 31. októbra 2015

Zapájam sa do NANOWRIMO?!

V tejto dobe nájdete články s Happy Halloween! a tak, no mňa trápi viac to, že ho tu na slovensku neoslavujeme a je mi z toho doplaču...prečo také niečo krásne ako Halloween nemáme tu? Och bože...Anyway, poďme k tomu, čomu má slúžiť tento fešný článoček.
Pre tých, ktorý sa ešte nestretli s pojmom nanowrimo(och, dookola s veľkými písmenami sa mi to písať nechce, peace): nanowrimo je skratkové slovo pre National-novel-writing-month, v preklade niečo ako "písací mesiac". O čo tam vlastne ide? Nanowrimo sa koná každý rok od 1. do 31. novembra a vlastne celý tento mesiac je tu na to, aby sme čo najviac času venovali svojmu príbehu, ktorý tak urputne chceme dopísať, no nemáme na to čas (vlastná skúsenosť :D). Cieľom tohto celosvetového projektu je napísať za jeden "písací" mesiac 50 000 slov/dobrovoľne viac 8D. 
O nanowrimo som sa dozvedel minulý rok, niečo cez polovicu novembra, kedy sa už doň však nedalo zapojiť a tak som si povedal, že to na budúci (tento) rok napravím a prihlásim sa. Takmer som na to zabudol, keď mi nanowrimo pripomenulo video od slávnej booktuberky Kat (Katytastic), kde venuje jedno video nanowrimu 2015 (top skloňovanie, jednotka zo sloviny :D).
Okej, viem, že 50 000 slov nedám ani v sne. Maximum dám asi tak z toho jednu petinu, keď aj to, budem mega giga šťastný. No mne nejde o to, čo nahádzať čo najviac slov a napísať 50tisíc do svojej knižky, ide mi o to, že chcem písať čo najviac. Prečo? Pretože uvedomil som si, že každý deň venujem písaniu nejaký ten čas. A ten čas by mohol byť o viac dlhší, keby som ďalší čas nevenoval nejakým hlúpostiam na internete (rozumej: facebook). A myslím si, že písací mesiac mi pomôže, aspoň ako tak. 
Som veľmi rád, že som sa do nanowrimo zapojil, mám chuť napísať 50 000 slov. (priznajme sa: po asi tak jednej kapitole to nadšenie určite opadne).


Je skvelé mať tam profil. A ak by ste sa chceli prihlásiť, len sa prihláste, je to bezplatné. Ale troška ma naštvalo, že som nemohol ma profilské meno Adrian, vraj je to "spamové" meno. Tak som si tam dal AdrianBB - prvé b ako moje priezvisko a druhé b ako Booklover, haha :D.

Čo budem písať?

Momentálne som vášnivo zažratý do svojho nového skvostu s názvom Najtemnejšie sily: Lovec, do ktorého som zažratý viac ako inokedy do iného príbehu, čiže dúfam, že tento príbeh niekedy aj dokončím, pretože stále začínam nové a nové príbehy, nijaký nedokončím. Jediné, čo som kedy dokončil bola moja fanction HP o Harryho synovi (neviem, ako sa to skloňuje, no nie sme na slovine) a prvý diel Jacksona Halla, ktorý aj tak by chcel prepísať. Takže si s Lovcom držím palce. 

Ako to vidíte s NANOWRIMO vy?

Tiež sa zapájate?

Ako ho vnímate vy?
 
S láskou k písaniu,
váš AdrianBB so čupr-dupr nickom. 

6 komentárov:

  1. Tak o tomto počujem prvýkrát (koľké prekvapenie :D) a vyzerá to suprovo, idem do toho! *totally excited*
    Heh, aj ty všetko začínaš a nič nedokončuješ? To je super, nie som v tom sama! :D
    Tiež si neviem nájsť čas na písanie a bohužiaľ mi v tom bráni moja vlastná lenivosť, tak dúfam, že práve toto ma nakopne k písaniu a možno, MOŽNO sa mi podarí niečo konečne dokončiť.
    Držím pršty s Lovcom.
    A malinká rada k písaniu od človeka, čo je na tom podobne: rob si plány namiesto začínania nových vecí (pokiaľ teda nechceš všetko začať a nič nedokončiť - čomu by som sa čudovala, pretože mňa to strašne štve :D). Aspoň mne to teda pomáha.
    Ďakujem za tento článok, inak by som sa o tejto super veci nikdy nedozvedela.
    Písaniu zdar!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ááá, tak to som rád, že sa zapájaš :D
      Ďakujem :3

      Odstrániť
  2. Jasné, že sa zapájam :D povedala som so, že tento november 2015 bude už úspešnejší ako môj minulý, kedy som nedosiahla ani hranicu 10 000 slov (hanba mi :D). Ja osobne ešte neviem, čo idem písať, uvidím čo z toho zíde :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rád, že sa zapájaš :) Držím palce, nech napíšeš čo najviac! :)

      Odstrániť
    2. Aj tebe prajem veľa šťastia! :)

      Odstrániť
  3. Ja som jeden čas rozmýšľala, že sa zapojím, ale potom som si uvedomila, že v poslednom čase takmer nič nestíham-teda keby som nebola lenivé prasiatko :D Ale tak snáď raz, hoci strašne uvažujem, že je na čase svoje predstavy spisovať, pretože toľko nápadov, čo v poslednej dobe mám je na mňa veľa :D Ale, keď sa nahnevám, tak sa zapojím :D (Možno :D ) Ale tebe držím palčeky, nech sa ti to podarí :3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!