piatok, 20. novembra 2015

DIY | Nástroje smrteľníkov: Tarotové karty Madam Dorothei

Zdravím!
Konečne vás vítam pri nejako inom a normálnejšom príspevku, v poslednom čase ma bavia len recenzie písať :D Ale poďme k téme - určite ste sa stretli so sériou Nástroje smrteľníkov, prvý diel Mesto kostí máte určite prečítaní. No a ak nie, tak ste na sto percent videli film, a určite ste spozorovali kartičky tej démonskej veštice, Madam Dorothea. No a v tomto článku vám ukážem, ako si jedny také urobiť! (Je to veľmi, veľmi jednoduché.)

Čo potrebujeme?

- vytlačené kartičky (link nižšie)
- dva alebo tri malé výkresy (ak používate veľký, tak postačí pokojne aj jeden)
- lepidlo (obyčajné, také čo budete mať po ruke, nič extra)
- nožnice
- lepiaca páska (voliteľné) 
- tekuté disperzné lepidlo (voliteľné)
*ehm, ehm, tie fotky sú noše nekvalitné -_- 


1. krok

Vytlačíme si kartičky (keďže moja tlačiareň vie tlačiť len čiernobielo, musel som ich aj poctivo dofarbiť). 
Našiel som ich dakde na dropboxe, no už neviem ich link, preto som ich uploadoval na uloz.to, čiže si ich môžete stiahnuť (nie je tam žiadne heslo. 
Kartičky sú vo wordovom dokumente a tuším sú to dve/tri strany. Ak ich chcete väčšie ako boli vo filme, pokojne si ich upravte, no nie sú najkvalitnejšie, čiže ich nerozťahujte až príliš moc, inak budú rozmazané.



2. krok

Vytlačené kartičky na kancelárskych (neviem ako vy, ale moja tlačiareň by sa asi rozsypala, keby dám do nej výkres) papieroch si prilepíme lepidlom na výkresy. Potom si ich vystrihneme a vznikne nám takáto kôpka kartičiek.
Tie kartičky so smrtkou (tie rovnaké) sú zadné strany, a tie, ktoré majú špecifický obrázok, sú, samozrejme, vpredu. Jednu kartu so smrtkou prilepíme ku kartičke s obrázkom. Takto sa nám vytvoria karty.


3. krok 
(optimálny)

Ak si chcete svoje kartičky nejako vylepšiť a skrášliť, použite: prvá varianta: kartičky oblepte lepiacou páskou. Druhá varianta: kartičky potrite disperzným tekutým lepidlom a nechajte dvadsaťštyri hodín schnúť, najlepšie dakde na balkóne. Kartičky budú lesklé, pevnejšie a nebudú tak ľahko zničiteľné! :)

4. krok
Snažte sa vytiahnuť z Čašového esa samotnú Čašu smrteľníkov!
(robím si srandu. vôbec som to neskúšal, ne ne)
A ak chcete, tak veštite: vyložíte tri karty - jedna minulosť, druhá prítomnosť, a tretia budúcnosť.
A to najhlavnejšie - buďte z toho totálne happy, že máte ďalšiu shadowhunter vecičku! :D


Dúfam, že sa vám tento článok páčil, tento mini návodík je totálne ľahučký. Ak ste niečomu nepochopili z článku, pretože moje vyjadrovacie schopnosti sú na bode mrazu, pokojne sa opýtajte dolu v komentároch. 
Ja sa s vami lúčim, knihám zdar!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!