nedeľa, 29. novembra 2015

Knižný advent | Začíname...

Ahojte! 
Už po druhý rok organizujem, áno znova, svoj vlastný projekt s názvom Knižný advent. No tento rok som niečo "vylepšil", odstránil a pridal, minulý rok mi to prišlo akoby som to nemal dobre zorganizované, tak dúfam, že tento rok to už bude dobré! Vianoce na náš číhajú v obchodoch od neviem kedy, no teraz sú už fakt za dverami, tak prečo ich nespomenúť i v blogosfére? =D 
Tešíte sa na Vianoce rovnako moc ako aj ja?
Keďže som minulý rok nemal až tak pekne zorganizované tie články a témy, teraz som si povedal, že sa polepším, a budem to mať zorganizované o niečo lepšie. Takže dúfam, že sa vám tu bude páčiť a budem veľmi, veľmi rád, ak sa doň zapojíte aj vy :)
Keďže advent má štyri nedele, aj tento knižný bude mať. Najprv som premýšľal, že to dotiahnem až do konca decembra, no potom by mi to prišlo také...nemastné - neslané :D

A tak som sa rozhodol, že KA bude prebiehať cez tieto štyri adventné nedele, no po Vianociach bude ešte jedna časť, kedy si zhrnieme tento advent. Napríklad, čo sme dostali na Vianoce, či ste si pochutnali na vianočnom pečive, atď, atď :D
Proste ten piaty, po Vianociach, bude jedno zhrnutie.
Keďže chcem, aby aj vás tento projekt zaujal a páčil sa vám, na každý advent som vymyslel dané témy.
Priznám sa, trocha ma mrzí, že túto informačku o KA som nedal včera a dnes mohla byť už normálna časť...No nevadí :) Ešte máme predsa tri časti pred Vianocami a jednu časť po :) Inak, ak by ste sa chceli zapojiť, napíšte mi do komentáru meno a link na blog, a v tomto článku budete pripísaní :)
A už môžme ísť na tie témy? 



6.12 (ak dobre viem pozerať do kalendára, kedy sú adventné sunday)
-téma: Knižný wishlist
-Čo by ste si priali na vianoce? Nemusí to byť doslovne "knižný" proste to bude Vianočný wishlit, kde by ste napísali o veciach, ktoré by ste chceli uvítať pod Vianočným stromčekom


13.12
-téma: Ako trávite Vianoce vy? / Čo na Vianoce robievate len a len vy a nikto iný?
-ak by sa niekto do tohto projektu zapojil, v tejto téme sa môže rozkecať ako motor :D. Naozaj, ako ich trávite, čo vás na tom Vianočnom období najviac baví, ako si predstavujete ideálne Vianoce, čo robievate len vy a nikto iný, aké máte vy svoje vlastné tradície, ktoré nikto iný nemá...atď, atď


20.12
-téma: Ktoré filmy, knihy, si spájate s Vianocami?
-tu asi nemám čo podotýkať, myslím, že to každý pochopil :)


25.12 - 31.12
-téma: Aké poklady ste dostali pod stromček?
-táto téma nemusí byť úplne načas, nakoľko niektorí nebudú mať času na zrovna písanie článkov, možno niektorí to zhrnú až v decembrovej chvástačke a tak...



Dúfam, že som všetko dobre a zrozumiteľne vysvetlil. Budem moc moc rád, ak niekto do tohto projektu zapojí a nenechá ma v tom samého :D Ak by ste sa chceli zapojiť, napište dole (ako som spomínal vyššie) a zapíšem vás v tomto článku :) Dúfam, že sa vám môj projekt zapáčil a uvidíme sa pri ďalšom článku!




KTO SA ZAPOJIL?

25 komentárov:

  1. Aaa zbožňujem Vianoce!!! A bola by pre mňa hanba sa nezapojiť!!! ;)
    Nataša
    http://dogmatixx.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež sa zapájam. Pekný projekt a skvelý nápad.
    www.travel-and-read-with-me.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V poslednom čase sa vkuse do niečoho zapájam :D Nevadí, idem aj do tohto. Super nápad.
    http://winterwolf-ballad.blogspot.sk/?zx=104bedbe6e216945

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som veľmi rád! :)
      A ďakujem :3

      Odstrániť
  4. Už dávno som sa do niečoho nezapojila a blog už trochu zapadá prachom, tak sa určite zapájam! :)
    http://greycherry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach, určite sa zapojím! Témy vyzerajú super, aj keď sa asi nie o každej dostatočne rozpíšem, ale to vôbec nevadí. Rada podporím tvoj projekt a snahu, bude to zábava. :3
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prečo som zasa zmeškala začiatok!? :D Minulý rok som sa potom ani nezapájala, ale tento rok chcem veľmi :) ak by ti teda nevadilo ma tam až teraz dopísať bola by som veľmi rada :) určite dopíšem aj prvý článok, ktorý som zmeškala :D

    booklovers-world.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme, že ťa dopíšem, ďakujem! :33 Inak, ten "prvý" článok nie je až taký dôležitý, dôležité sú tie, ktoré sú zadané aj s dátumami :))

      Odstrániť
  7. Výborný nápad! Už sa teším, na všetky tie krásne, vianocami-navoňané články. A taktiež sa pridám.
    Cloe
    vonaatramentu.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi opozdene a skutočne na poslednú chvíľu sa ozývam i ja. Veľmi rada by som sa pridala, už len preto, že Vianoce sú mojím najobľúbenejším ročným obdobím a písať články k tejto tématike je pre mňa ako maličký kúsok raju. Teplé kakauko, mikulášska nádielka, vianočný playlist v ušiach... :) Témy vyzerajú skvele a nápad je tiež výborný :)
    Fay z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rád, že sa zapájaš, thanks :3 :))

      Odstrániť
  9. Aj ja sa ešte zapájam. Dosť ma to zaujalo. Super nápad. Dnes dopíšem prvý článok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Toto je riadne fajný nápad, práve som na to narazila na blogu Fay a Charlotte a páči sa mi to veľmi! Takže aj ja by som sa veľmi rada zapojila, ak teda ešte môžem :D A hlavne dúfam, že na tie ostatné články nezabudnem, lebo moja hlava je deravá ako sito :D
    Alex

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 A áno, môžeš sa ešte pokojne zapojiť :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!