streda, 11. novembra 2015

Mesačná chvastačka - Október

Po dlhšej dobe vám prinášam trošku "oneskorenú" mesačnú chvastačku. 
Toto meme má na svedomí Judit, jej blog určite dobre poznáte. Ďalší mesiac je za nami, pomaly sa dostávame do polovičky novembra a čoskoro sú tu Vianoce. Kto sa teší? 
No, anyway, za október sa mi tu nahromadila pekná kôpka šiestich kníh. 

Kúpené knihy - 3
Recenzné výtlačky - 3
Darček - 0
Výhra - 0
Vymenené - 0
Kúpené knihy


Už na začiatku mesiaca som bol v tescu a ako vždy, okuknúť knihy sa musí :D No a hneď som tam narazil na skvelú akciu na knihu Lord Zarmut, ktorá ma hneď upútala a tak som si ju za tri eurá kúpil. Počul som o nej dosť dobré veci, a tá obálka je krásne nádherná naživo. Lenže debilné tesco musí dávať cenovky na obálku, potom ju odtrhnete a zostane vám tam ten hnusný ufúľanec... :D
Škaredých som si najprv chcel zakúpiť v češtine kvôli aj krajšej obálke ale hlavne kvôli tomu, že v čj boli vydané všetky štyri dieli...Ale stáli štyri eurá, tak som ich zobral :D
Určite ste počuli, že v TT sa otváralo niekedy v auguste City Arena, kde však na konci októbra otvorili nové kino a samozrejme som ho musel aj vyskúšať. Tak som bol s pár ľuďmi na Posledný lovec čarodejníc (ktorý bol úžasný) no a zatiaľ čo sme čakali, ja som vybehol do Panta rhei a odniesol som si zo sebou krásku menom Prvá strieborná kniha snov od Kerstin Gierovej, ktorá je u nás a u Čechov dosť úspešná a známa. 

Recenzné výtlačky


Recenzné výtlačky mi samozrejme aj za október pribudli - boli tri. Dve knižky od PreŠkoly.sk a jednu od vydavateľstva YOLi, obom veľmi pekne ďakujem :) Všetky skvelé miesta boli fenomenálne, to už nemusím hovoriť, no aj tak to hovorím, pretože boli úžasné. Nevítaní bola skvelá kniha, určite priniesla veľmi originálny nápad :) S originálnym, a veľmi originálnym, nápadom prichádza aj originálna knižka Škola dobra a zla, na ktorú som recenziu robil prednedávnom. 

Spoločné selfie 
Som rád, že tento mesiac som naň nezabudol...


Recenzia - Nevítaní
Recenzia - Škola dobra a zla


Čítali ste niektorú z týchto kníh? Ako sa vám páčila? 

2 komentáre:

  1. Nečítala som ani jednu, ale za to som počúvala Prvú striebornú knihu snov ako audioknihu v nemčine :D Nedá sa povedať, že by som toho nejako veľa rozumela, ale bolo to fajn. Páčila sa mi trochu menej ako knihy z trilógie Edelstein (ktoré som tiež počúvala), ale bolo to celkom dobré. A Druhá je ešte lepšia! :D Kerstin Gier má taký zaujímavý ľahký, a dosť vtipný štýl písania, čiže jej knihy by som asi považovala za dobré oddychovky, keby som ich teda čítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V nemčine? :D Wau, ja by som nerozumel ani slovo (a to už nehovorím, ako moc neznášam nemčinu)
      Máš pravdu, od tejto autorky mám zatiaľ len túto knihu, no píše skvelo a je to oddych :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!