nedeľa, 6. decembra 2015

Knižný advent 1 | Vianočný wishlist

Čauky ahojky!
Všetkým prajem krásnu druhú adventnú nedeľu!
Ešte dve, a budú tu Vianoce! A napísali ste už Ježiškovi, aké skvosty by vám vyčarili na tvári úsmev, keby ste ic zbadali pod stromčekom? Ak nie, nebojte :D Môžete si na blog uverejniť wishlist, pretože Ježiško je moderný a čekuje aj blogy =D. No proste....táto druhá časť Knižného adventu patrí práve vianočnému wishlistu, v mojom prípade knižnom :)
Knižný advent je projekt vytvorený mnou, ak by ste chceli nejaké informácie, nájdete ich práve tu.

Ako som spomínal vyššie, môj wishlist sa skladá len z kníh. Viem, že dostanem aj niekoľko ďalších prkotín okolo toho, no to hlavné sú, samozrejme knižky.
Vždy mám s rodičmi takú "dohodu"?...no proste, knižky si objednávam cez net, pretože sú oveľa lacnješie. A keďže rodičia mi dávajú limit 50 eur, tak väčšinou na tých internetových kníhkupectvách už máte aj zdarma poštovné pri tejto sume. Čiže knihy ma vyjdu asi tak dvakrát lacnejšie ako keby ich mali rodičia kupovať tu v kníhkupectvách. Btw, mi tu v Trnave máme len Panty. No a viete, že Panta Rhei je preslávené kníhkupectvo svojou cenou. A mám dôkaz! Príklad, že neklamem: na nete stojí Divotání 8,97 a v Pantách 13,99. No ale poďme radšej k tomu wishlistu.


Divotáni
A.G.Howard
Druhý diel Šepotání

Alyssa Gardnerová propadla králičí dírou a postavila se pentlochňapovi. Zachránila život Zachovi, klukovi, kterého miluje, a unikla intrikám zvráceně svůdného Morfea i pomstychtivé Červené královny. Teď musí odmaturovat, přežít maturitní ples a pak může nastoupit na vysněnou prestižní uměleckou školu v Londýně. Všechno by to bylo snazší, kdyby její matka, již právě propustili z ústavu pro duševně choré, nebyla tak přehnaně podezíravá a starostlivá. A mnohem snazší, kdyby se Morfeus jednoho dne neobjevil v její škole, aby ji nalákal na další nebezpečné dobrodružství v ponuré Říši divů – kam sama (tak trochu) patří. Alyssa se musí vyrovnat s jeho znepokojující přítomností ve skutečném světě a zároveň se pokouší Zachovi prozradit pravdu o minulosti, kterou zapomněl. Záblesky z Říše divů se postupně dostávají do jejích obrazů a vlastního života, Červená není daleko! Pokud Alyssa zůstane ve světě lidí, vystaví nebezpečí Zacha, své rodiče a všechny, které miluje. Ale když znovu projde králičí dírou, bude muset čelit smrtící bitvě, která by ji mohla stát mnohem víc než jen vlastní hlavu.


Piata vlna
Rick Yancey
Prvý diel trilógie Piata vlna

PO PRVEJ VLNE OSTALA LEN TMA. Po Druhej unikli len šťastlivci. A po Tretej sa zachránili iba nešťastníci. Po Štvrtej vlne platí jediné pravidlo: nikomu never.
Teraz sa schyľuje k Piatej vlne a na osamotenom úseku autostrády sa pred nimi snaží uniknúť Cassie. Pred bytosťami, ktoré sa iba podobajú na ľudí, potulujú sa po krajine a zabíjajú všetko okolo seba. 
Pred bytosťami, ktoré rozprášili posledných obyvateľov Zeme. Až kým Cassie nestretne Evana Walkera, je presvedčená, že prežije, iba ak ostane sama. Očarujúci a záhadný Evan môže byť Cassiinou jedinou nádejou pri záchrane jej brata - ba dokonca jej samej. No Cassie si musí vybrať medzi nádejou a zúfalstvom, medzi vzdorom a porážkou, medzi životom a smrťou. Musí sa vzdať alebo postaviť na odpor.
Piata vlna je pôsobivý príbeh plný prekvapení - sme uprostred chaotického sveta, ktorý sa nazýva Zem. Ľudstvo, hoci sa hrdinsky snaží vzdorovať mimozemšťanom, má mizivé šance na prežitie. 
Desivá, neošúchaná a skutočne výnimočná realita, s akou autor stvárnil príchod cudzích bytostí, pohltí každého čitateľa, takže knihu prečíta jedným dychom. Rick Yancey sa pohral so svojimi postavami a očividne ho to bavilo. 



Osudný polibek
Maggie Stiefvaterová
Prvý diel tetralógie Havraní bratrstvo

Šestnáctiletá Blue se narodila do rodiny senzibilů a jasnovidců. Ve svém osudu má napsáno, že až políbí svou pravou lásku, dotyčný zemře. Blue se proto rozhodne, že nikdy nikoho líbat nebude. Kluci ji nezajímají a hlavně ne ti z Havraního bratrstva, party bohatých studentů místní elitní školy. S těmi jsou jenom potíže. Jenže když ve své první jasnovidné vizi spatří Ganseyho, vůdce Havraního bratrstva, který má během příštího roku zemřít, nedokáže ho vyhnat z hlavy. Když se s ním pak setká tváří v tvář, polibek smrti se stane reálnou hrozbou...Nový román americké spisovatelky a autorky populární trilogie o vlkodlacích (Mrazení, Váhání a Splynutí) je prvním dílem připravované tetralogie.


Upírska akadémia
Richelle Mead
Prvý diel hexalógie Upírska akadémia

Ak milujete knihy o upíroch, toto si musíte prečítať. Ak nenávidíte knihy o upíroch, toto by ste si naozaj mali prečítať. Ak ani nečítate knihy o upíroch, týmito musíte začať!Akadémia sv. Vladimíra nie je ďalšou z radu nudných internátnych škôl uprostred amerických hôr. Na tejto akadémii sa mladí upíri priúčajú tajom mágie a dampíri, v ktorých sa zmiešala krv upírov a ľudí, sa tu učia ich brániť. Upírka Lissa je morojská princezná, posledná zo svojho rodu, a jej najlepšia priateľka Rose je dampírka vycvičená na jej ochranu. Pred dvoma rokmi utiekli z Upírskej akadémie a pretĺkali sa naším svetom. No ich čas vypršal a skupina dampírskych strážcov ich priváža späť. Medzi múrmi akadémie na nich číha veľké nebezpečenstvo. Nielen zo strany závistlivých spolužiakov, ale hlavne Strigojov, najnebezpečnejších upírov, ktorých nikto a nič nezastaví.


Spoločenstvo drakov
Julie Kagawa
Prvý diel tetralógie Talon

Sú medzi nami, neustále nás sledujú a chcú jediné - splynúť s davom a prežiť... Je naozaj toto ich skutočný osud alebo sa rozhodnú zistiť pravdu? Zoznámte sa s drakmi medzi nami, ľuďmi.

Takže toto je môj knižný wishlist. Dúfam, že sa vám dnešný príspevok do Knižného adventu páčil :)) Zatiaľ ahoj pri ďalšom článku! :D 


A ako vyzerá ten váš wishlist?


10 komentárov:

  1. Talon mám vo wishliste aj ja. :D Milujem fantasy o drakoch. Divotání som ešte nečítala. Za sebou mám zatiaľ iba šepotání, ale už sa teším aj na druhý diel. Havraní bratrstvo vyzerá zaujímavo a o piatej vlne som zatiaľ ešte nepočula.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O Piatej vlne si ešte nepočula? :D Bude aj film!

      Odstrániť
  2. Piata vlna je epická kniha! :3 Na Talon si brúsim zuby aj ja :D A taktiež na Havranie bratstvo :D Divotání mám tiež na svojom Vianočnom wishliste, otázne je, že či mi ho "Ježiško" donesie :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rád, že sa ti Piata vlna páčila!

      Odstrániť
  3. S Piatou vlnou to máme podobné. Aj ja ju mám vo svojom wishliste. Inam dobrý výber. :)
    http://booklovers-world.blogspot.sk/2015/12/knizny-advent-wishlist_6.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pátá vlna byla super čtení, moc mě to bavilo. Talon už mi přišel slabší a taky hodně jako Drakie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je škoda...ale Draki bola fajn :)

      Odstrániť
  5. Upírska akdémia!!! <3 a Piata Vlna sme na tom pomerne rovnako :)
    BTW: Ahoj Trnavák!!! :)))
    Booklovers-world.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, som jediný,ktorý VA nečítal :/
      BTW: Ahojkyyy :DDDDDDD

      Odstrániť
  6. Piata vlna, yas, to vyzerá fajne, dúfam, že sa k tomu dostanem cez Vianoce :D -A.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!