nedeľa, 20. decembra 2015

Knižný advent | Ktoré filmy si spájam s Vianocami?

OMG, tie Vianoce už naozaj prichádzajú! :D
Aleže naozaj, naozaj, naozaj! :D
Anyway, vítam vás pri ďalšom vianočne-naladenom článočku do série Knižný advent, ak niečo chcete vedieť o tomto projektíku presmerujte sa sem. Dnešná téma je síce jednoduchá, no pre mňa veľmi dôležitá. Pretože k správnym Vianociam patria aj vianočné filmy, všakže? A hlavne tie americké vianočné komédie plné snehu, santov a susedov, ktorý na nože súperia o to, kto bude mať najrkajšiu Vianočnú výzdobu...takéto filmy naozaj zbožňnujem a bez nich by som si Vianoce nevedel predstaviť :)

Začnem hneď so starou, prastarou klasikou s názvom Sám doma. Síce tie ostatné diely moc nemusím, ale jednotku úplne milujem :) Bez nich si úplne neviem predstaviť Vianoce, Samého pozerám každý rok na Vianoce, odkedy som sa naučil vnímať :D Proste...to tak patrí k (u mňa) k Vianociam ako ozdobený stromček :)


2. Good luck Charlie - Christmas movie
Tento film budem pozerať na Vianoce (tuším) tretí rok. Neviem prečo, no zaužíval som si ho a mne sa strašne, veľmi moc páči. Už ho beriem ako časť Vianoc a už sa teším, kedy si ho znova pozriem :)


3. Harry Potter
Bože, viete si predstaviť Vianoce bez Harryho?! Ja nie! Potterovské Vianoce sú tie NAJKRAJŠIE Vianoce...no nie? Btw, tento rok tu mám aj so sebou Ilustrovanú edíciu - na ktorú sa mega teším :33


Knihy
-Ja síce na Vianoce väčšinou nemám nejaké "vianočno" naladené knihy, no tento rok sa mi jedna ušla - a to kniha Nech sneží od troch YA autorov. Už ju mám dlho doma, no povedal som si, že ju budem čítať na Vianoce a prvá poviedka od Maureen je úžo :) Len mi je smutno, že tam snehová kalamita a u nás len dážď :(
Inak potom cez Vianočné prázdniny budem čítať "normálne" knihy... :D


A čo vy? Aké filmy/knihy si spájate s Vianocami? Ktoré filmy si musíte pozrieť každé Vianoce?


7 komentárov:

  1. Sám doma je u nás doma klasika. :) Nech sneží mám doma a ešte stále neprečítané a to som to chcel čítať teraz cez Vianoce no mám toho strašne veľa rozčítaného takže mi to asi nevyjde. Čo sa týka HP tak ja nie som jeho veľký fanúšik. Mám doma síce prvé dva dieli aloe to iba kvôli tomu že som chcel vedieť či je to fakt také dobré ako všetci hovoria. Mňa to nejako nezaujalo ale verím že tebe sa páči. Good luck Charlie je super. Aj seriál ale aj tento film. Pekný článok :)
    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaach jaj, s tým Harrym.... :(. No nevadí :D Inak, Nech sneží je naozaj tenučká knižka, minimálne máš prečítanú jednu poviedku za deň, tak sa posnaž! Inak to budeš čítať na Veľkú noc a bude ti ľúto, že tam kalamita a tu teplo :DDDD

      Odstrániť
    2. Ja sa pokúsim no... :D Teraz ma ale zamestnáva kniha Kruh ktorá je úplne super. Ale tebe sa tuším nepáčila... :D

      Odstrániť
  2. Tak Sám doma je u mňa taktiež klasika, ktorú si pozriem naozaj každé Vianoce a vždy sa naň neskutočne teším :) Tento rok som ale objavila viacero vianočných filmov, ktoré som ešte nevidela ( napr. Grincha) a chystám sa to napraviť! :D
    A čo sa týka kníh...minulý rok som čítala Vianočnú koledu, no na tieto Vianoce ešte nemám nič pripravené, asi uvidíme , čo sa ku mne pritrafí :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vianočnú koledu by som si chcel prečítať tiež...tak snáď si pozriem aspoň filmové/rozprávkové spracovanie :))

      Odstrániť
  3. Sám doma je klasika :D já se ještě ráda podívám na Grinche a taky komedii Love actually/Láska nebeská :D Každopádně si ještě pamatuju, jak jsem asi před dvouma rokama koukala na Good Luck Charlie na Disneychannelu xD
    Já doufám, že Let it snow dostanu k Vánocům :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, na Grincha som úplne zabudol! :D :D
      Tak sa ti snáď bude Let it snow páčiť :)))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!