štvrtok 24. decembra 2015

Marry Xmas to You!...alebo Sú to naozaj Vianoce?

Po trocha dlhšom čase konečne článok...no koho to trápi?! ŠŤASTNÉ a VESELÉ!...prajem všetkým :) I keď to nie je všetko len o darčekoch, aj tak vám chcem zaželať Vianoce plné krásnych kníh a darčekov, výborného jedla a dobrej nálady!
Vážne? Vážne, áno, drahý priateľu, dnes sú Vianoce. Že ako to rýchlo ubehlo? No, nehovor! Ani sme sa nenazdali!  
Tiež máte dnes prehnane gigantickú eufóriu zo všetkého? Tiež cítite vo vzduchu kapustnicu, ryby (ktoré aj tak nemám rád) a ďalšie štedrovečerné pochutiny? Ja som napríklad včera už nemohol spať. Vždy to tak mám, noc pred Vianocmi proste spím minimum...pretože I´m so freakin´ excited!


Dnes som si dával budík na veľmi skorú hodinu ráno, i keď som viac-menej nespal :D A viete prečo? Pretože v telke idú Shrekove Vianoce! To musím pozerať každé Vianoce, bez toho sa nezaobídem. Mám 15, no stále milujem tieto rozprávky :D
*A aby sa nepovedalo, šupnem sem niekoľko fotiek z prostredia mojej Krajiny zázrakov :D
*Btw, mohli ste si všimnúť, že som znova zmenil vzhľad blogu. Ja viem, ja viem, ja VIEM! :D Je to hrozné, no tento sa mi noše páči :) Príde mi taký...útulný...?



Tento článok nebude moc plný slov, pretože no viete...prípravy, atď, atď....
Prednedávnom som začal čítať knihu Tak padne náš svet od M.Crewe, ktorá je síce skvelá, no teraz ju nebudem čítať :) Teraz čítam Nech sneží a začnem Harryho Pottera, v ilutrovanej edícií, ktorá tam odo mňa čaká presne od 12.novembra. Viete prečo to tak dobre viem? Pretože 11. som mal narodky a 12. som si ju šiel kúpiť... :D.....
No ale to bolo len tak by the way...


Inak, viete prečo sa volá článok z časi Sú to naozaj Vianoce? ? Pretože je mi veľmi ľúto, že nie je sneh :( Tu v TT prší a je tu 10 stupňov Celzia, och God, ja som to napísal celým slovom :D No proste...strašne závidím tým ľuďkom v pravých amerických vianočných filmíkoch, v ktorých zúri kalamita...a tá navyše zúri ešte aj v Nech sneží! Proste...ale nič sa s tým nedá robiť.


Ale priorita tohto článku bolo, že som vám chcel zaželať tie najkrajšie Vianoce. Užite si ich naplno ako viete, v kruhu svojej rodinky, užívajte si darčeky a chváľte sa nimi všade kde môžete! Vychutnávajte si jedlo a vianočné prázdniny! Merry Xmas! :))

A nakoniec si dajme aj tú prehnane americkú vianočnú pesničku!



Ako si užívate dnešný Vianočný deň vy? Tiež máte s Vianoc takú eufóriu ako ja? :D

3 komentáre:

  1. Přeji krásné Vánoce i tobě! Och, kdyby jsi mne viděl! já už běhám po domě s Vánočním svetrem! :D haha, každopádně mám na blogu i Vánoční soutěž o hrníček s motivem harryho pottera a překvapení O:)

    http://small-literaryworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!