piatok 1. januára 2016

Knižná výzva na rok 2016

Šťastný nový rok! :) I vy si dávate nové predsavzatia, nejaké tie výzvy...Tak to ja nie! :D (Väčšinou ich aj tak nedodržím...) 
No jediným takým "predsavzatím" je knižná výzva, ktorú organizuje Ells, jej blog určite poznáte a ak nie, tak šupity hopity hop šup to napraviť :D 
O čo ide? 
Zvoliť si počet kníh, ktorý by ste chceli za daný rok prečítať. V roku 2015 som si dal výzvu 40 knih, ktorú som úspešne zvládol. A čo tento rok?


Už dááávno som si povedal, že každý rok si budem výzvu zvyšovať - teda počet kníh. V roku 2014 som mal tuším dvadsať kníh, v roku 2015 štyridsať a na tento rok si dávam 60! OMG, to je pre mňa veľké číslo. A ak sa moje chabé maetematické schopnosti nemýlia, tak by som mal každý mesiac prečítať päť kníh. Väčšinou prečítam tak štyri, niekedy päť, no posnažím sa! 
Inak, zoznam kníh, ktoré som prečítal za rok 2015 si môžete okuknúť TU.





A čo vy? Koľko kníh ste si "predsavzali" na rok 2016?

11 komentárov:

  1. Taky jsem si dala 60 :) A to ještě letos maturuju, takže jsem na sebe hodně zvědavá :D Ale tak říkám si, že po maturitě budu mít spoustu času, takže bych to snad měla stihnout. Uvidím :)
    Jinak ti držím palce ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mam 60, dala jsem to ted, tak to dam znovu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si dávam 50, ale aj to je pre mňa veľa keďže minulý rok som prečítala len 40 zo 45 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A držím ti palce, 60 je podľa mňa veľké číslo tak hádam sa ti to podarí :)

      Odstrániť
    2. Och bože, zabil by som sa :D :D Len 5 kníh ti chýbalo! :D :D :D
      Ale tak tento rok dáš 55 :)) Držím palce! :) :D

      Odstrániť
  4. Ja som si tento rok znížila a šla som len na 40. Rada by som povedala, že toho prečítam viac, ale pochybujem, že budem mať na to dostatok času.
    Škoda :/ Možno zase o rok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš ty čo? :D Ja ti úplne dôverujem, že dáš oveľa viac :D Ono sa to zdá, no nevieš ani ako to ubehne :D :D
      Držím palce! :))

      Odstrániť
  5. Páni 60 kníh.....prajem Ti veľa šťastia pri čítaní. Ja som si dala 80. Páči sa mi to ako číslo a neviem či to zvládnem. Ale rozhodla som sa, že si budem klásť vyššie ciele....a toto je taký príjemný začiatok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, i tebe prajem veľa šťastia, 80-tka je vážne pekné čísielko :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!