streda 6. januára 2016

Throwback 2015 | Najočakávanejšie knihy roku 2016

Ahoj! :D Ani neviem uveriť, že po dni dávam nový článok. To kedy sa naposledy stalo? O_o 
No dnes tu mám pre vás posledný článok s názvom "throwback 2015" a v tomto príspevku vám odhalím, na aké knihy, ktoré vyjdu v roku 2016, sa teším. Upozorňujem, že teraz moja pamäť si nemôže rozpamätať všetky knihy, ktoré som videl, že vychádzajú v tomto roku a chcel som si ju prečítať :D Takže je ďalších xy kníh, na ktoré sa v roku 2016 tiež teším :)



Ohnivá kázeň
Zrcadlení
Neslyšno
Nejchladnejší dívka ve měste chladu
Étický rád
Sanctum
Medená rukavica
Harry Potter: Magické miesta z filmov
Dedička
Serafina a černý plášť
Havraní bratrstvo: Zlodeji snú
Smrteľná liečba
Off the page
Samozrejme, v tomto článku nenájdete všetky obálky, pretože moje lenivé ja ma prehovorilo :D

The rest of us just live here
Křišťálový meč
Magnus Bane: Zápisky veľkobosoráka
Happily ever after
A Court of Thorns and roses
Zrodená z ohňa
Jantár v prachu
Half Bad 3
Prisoner of Night and Fog
Illuminae
Simon Lewis: Príbehy z tieňoloveckej akadémie


A na aké knihy sa tešíte vy? 

2 komentáre:

  1. Najviac sa teším asi na Zrodenú z ohňa. Milujem tú sériu. Taktiež sa veľmi teším na Magnus Bane a Simon Lewis. Je to od Cassie takže to bude určite super a povedzme si asi toľko že Magnus Bane je najlepšia vedľajšia postava EVER takže kniha iba o ňom bu super. Neslyšno vyzerá celkom dobre takže aj to by som si chcel prečítať. A Court of Thorns and roses. Na to sa teším tiež. Prečo? No preto lebo to napísala Sarah. J. Maas!!!
    O polovičke som ani nevedel že už ich idú vydať. Takže diki za info... :)
    Pekný článok :)
    Milan z http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Magnus Bane...proste naj originál postava :D :D :D
      Ďakujem :33

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!