nedeľa, 3. januára 2016

Throwback 2015 | Novembrová a Decembrová chvastačka

Ahojte! Rozhodol som sa, že prvé články v roku 2016 sa budú venovať roku 2015. Omg, to vyznelo fakt divne a nezmyselne :D No, dnes doženiem novembrovú a decemborvú chvastačku, ktoré mi už horeli za pätami a každý deň budú nové články. Prvý bude top knihy za rok 2015 a druhý zasa na čo sa teším v roku 2016. A toto všetko označím s názvom "Throwback 2015". Btw, v tomto článku bude viacero fotiek, tak len dúfam, že to tu nebude zahádzané -_-



NOVEMBER

Kúpené knihy - 2
Recenzné výtlačky - 4
Darček - 0
Vymenené - 0
Výhra - 0
Kúpené knihy



Na začiatku novembra som mal pätnáste narodky a keďže nik nevie, aké knihy mi kúpiť, tak mi všetci podarovali money :D A tak som si síce kúpil len dve knihy, no prvá, Ilustrovaná edícia HP, bola dosť drahá. A navyše som ju kupoval v Pante, a ako všetci poznáme, tam sú tie ceny ešte väčšie. Ale stojí to za to. Krása nevídaná.
Inak, na fotke je len odfotený prebal, pretože knihu som požičal sesternice, ktorej už niekoľko rokov sa snažím dotlačiť do hlavy, aby si prečítala HP. Konečne nadišiel ten čas. Ďakujem Jimovi Kayovi za jeho krásne ilustrácie, pretože bez nich by moja sestřenka nikdy nenakukla do kníh o Harrym :)


Tou druhou knihou je Kódex Tieňolovcov, ktorý je vnútri úplne perfektný, no obálka sa mi aj tak nepáči :D Ako môžete vidieť, podľa záložky ho čítam, no už dávno som sa zasekol a neviem sa odtiaľ vysomáriť :D


Recenzné výtlačky








Na skoro všetky tieto recenzáky nájdete na blogu recenzie, nie však na Listy do neba od Avy Dellairi, ktorá má síce prekrásnu obálku, no obsah nie je až tak záživný. Viacej v recenzií, ktorá, snáď, príde čo najskôr :)

DECEMBER

Kúpené knihy - 1
Recenzné výtlačky - 0
Darčeky - 5
Výhra, výmena - 0

Kúpené knihy


Tak padne náš svet od M.Crewe bol veľmi nečakaný invest peňazí. V dembri som nemal na pláne si kupovať knihy, lenže keď som túto krásku, po ktorej pokukujem ž nejakú tu dobu, uvidel za tri eurá...neváhal som. A tak ju mám. Rozčítal som ju, je skvelá. No niet času :D :D

Darčeky










Keďže boli v decembri, prekvapivo, Vianoce, i ja som dostal nejaké tie knižné krásky. Tieto všetky knihy som dostal od rodičov, od ostatných som dostal iné vecičky a od niektorých peniaze, ktoré som už stihol investovať do knižnej objednávky :D


Spoločné selfie

Ako vždy, nesmie chýbať spoločná :) Tento raz som naň nezabudol! :D



A tááák to bolo vše odo mňa :)) Užívajte si ešte prázdniny ako môžete a užívajte si nový rok! 

10 komentárov:

  1. Tak veľa pekných kníh. Rudá královná. Tú chcem už neskutočne moc ale nejako sa mi nedarí s financiami. Kódex mám doma už dlho a to je kniha ktorá nemôže chýbať žiadnemu fanúšikovi tienolovcov. Dal som na tvoju radu a prečítal som si aspoň jednu poviedku z nech sneží a celkom sa mi páčila takže určite budem pokračovať. Listy do neba ma taktiež veľmi lákajú. Elitu už mám doma dlho ale nejako sa mi do toho nechce. Upírska akadémia je jedna z naj kníh aké som čítal. Fakt super. Koruna z temnoty je jedna z naj kníh aké som kedy čítal. Takže sa máš načo tešiť.
    Pekný článok a prajem príjemné čítanie. :)
    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) DO Elity sa pokojne pusti, je to skôr ako by si pozeral film, nie čítal knihu :D Tú veľmi rýchlo prebehneš :D
      Ďakujem, a i tebe! :))

      Odstrániť
  2. Plno skvelých kníh. :) Viac ako polovicu kníh závidím. :D Talon, Divotání, Elita, Listy do neba, Nech sneží, Kódex tieňolovcov, Rudá královná, to všetko by som si chcela prečítať.
    Šťastný nový rok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 Rudú královnu si určite prečítaj, fakt bomba! :D :D
      A i tebe! :)) :D

      Odstrániť
  3. Wooow, super kúsky :) Okrem tých, ktoré už mám aj ja by som chcela aj všetky ostatné :D ... Hlavne ilustrovaného HP a dúfam, že ho raz dostanem...Možno na narodeniny, ktoré mám o chvíľu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D Tak snáď sa s il. edíciou HP stretneš :)))

      Odstrániť
  4. Havraní bratrstvo je úplne pecková kniha, len ten preklad ďalších dielov trvá tak neskutočne dlho, že som to nevydržala a prečítala si dvojku a trojku po anglicky a potom si to dokúpim po slovensky.
    Najviac ma na tej knihe dostala tá dokonalá téma. Zbožňujem záhady a toto bolo práve o ley-lines!
    Talon bolo tiež fajn čítanie, som zvedavá na pokračovanie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým prekladom máš fakt pravdu...ale tak mám sa aspoň na čo tešiť! :)

      Odstrániť
  5. Ako prvé ti musím pochváliť knihy. Fakt parádne. Na kopu z nich si tiež brúsim zuby, ako sa hovorí. A ako druhé......haluz je, že ja som na Vianoce tiež dostala Upírsku akadémiu a zhodou okolností je to tiež prvá časť. A ešte aj trilógiou Selekcia, takže aj s Elitou je to dobrá náhoda.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!