utorok 5. januára 2016

Throwback 2015 | Topky za rok 2015


Zdravííííííím! :D Dnes vás tu privítam opäť pri článku s tématikou "Throwback 2015" a dnes to bude článok samých úžasných kníh!
V tejto časti sa dozviete, aké knihy považujem za top pätnástku za rok 2015 :))
V roku 2015 som prečítal mnoho kníh, a mnoho kníh z nich boli jednoducho skvelé. U niektorých som našiel nový prírastok do poličky "favorites", no vcelku, rok 2015 bol asi rokom skvelých kníh, pretože ak sa pozriem na tie recenzie, väčšinou sú tam kladné hodnotenia. 
Vyberať najlepších pätnásť bolo fakt strašne ťažké, no u niektorých kníh som mal jasno, že to musí patriť medzi topky. Napríklad taká Tigria sága, tú som prečítal za sebou celú a stala sa jednou z mojich najobľúbenejších sérií. Potom napríklad Pekelné stroje, úžasná trilógia :))
Takže tu je tých top 15 kníh za rok 2015.

Tigria sága - Colleen Houck

Tigria sága mi nesmierne prirástla k srdcu :) Jedna z mojich najobľúbenejších kníh ever :3 A tiež to bol taký "veľký objav 2015"
Inak, túto sériu sem beriem ako za jednu, inak by sa mi sem potom nezmestilo všetko!
Ale proste....túto úžasnú sériu odporúčam každému, je skvelá. Fantasy, mytológia, veľké dobrodružstvo, kvapka romantiky....každý sa tam vynájde. 

Cinder - proste bombastická knižka. Vraj "retelling" Cinderelly. Cinderella so sci-fi twistom. Úžasné, ak ste to nečítali, neviem kde žijete. Proste b.o.m.b.a.
Mechanický anjel - moja naj kniha z trilógie Pekelné stroje, ktorá patrí medzi moje naj knihy ever :3 Skvelá, fantastická, krásny Viktoriánsky Londýn...
Labyrint: útek a Labyrint: zhorenisko - tiež "veľký objav 2015", super séria
Železná skúška - som asi jediný, kto si myslí, že s HP to nemá vôbec spoločné? Mne sa páčila...Bola skvelá, dve super autorky spojili sily a čo vzniklo? Super skvost.
Half Bad - ďalší objav :D Super, úžasná, brilantná kniha...už sa teším na ďalšie diely




Rudá královna - OMG, úžasný film....áno, to bol skôr film, než kniha :))
Svudne zlo - nemám čo k tomu dodať...páčilo sa mi to a moc!
Nevítaní - síce nie najlepšia, no z kníh, ktoré som prečítal v roku 2015 má viacej navrch :)
Šepotání - proste....ÚŽASNÁ! Ja viem, že to slovo stále opakujem...Ak ste ju nečítali, povinné čítanie!! Už som písal, aká je úžasná?!




Trón zo skla - proste šupa kniha, síce má veľký hype, no nesklame :3
Ledový drak - síce som ju nevidel u veľa ľudí čítať, no je krásne úžasne srdcervúca :D Krásna rozprávka, ktorá však absolútne nie je pre deti :)
Prosím, ak čítate tento príspevok, prosím, prosím, prosím, prečítajte si Ledového draka. Má len sto strán, obrvoské písmenká a plno obrázkov :-) Prečítajte si ju, obohatí vás  krásnymi pocitmi :)
Veľký objav Huga Cabreta - vďačím kníhkupectvu, že túto knihu tam mali za dve eurá! :) Pekný, veľmi pekný príbeh :)) A spracovanie, ktoré je krásne a tak vzdialené od toho, na čo sme zvyknutý, bolo úžasné :))
Všetky skvelé miesta - Bože....tak krásna kniha, tak pekná, tak skvelá. Je to príbeh chlapca menom Finch a dievčaťa menom Violet.


A aké vaše sú topky za rok 2015? Zhodneme sa v niečom?

10 komentárov:

  1. Presne tie knihy, ktorým sa vyhýbam napr. Tygria sága, Nevítaní, Half bad atď, tak tie máš zaradené do medzi tie najlepšie :D Hmm, že by som im dala šancu? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nehovorím, že sa sto percentne mega páčia každému....ale šancu by si im mohla dať :D :D :D

      Odstrániť
  2. Šepotání a Svůdné zlo boli naozaj perfektné knihy. Na tigrov sa chystám už strašne dlho, ale stále nemám dostatok času :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tigrov sa môžeš tešiť :)) A prečítaj si ich čo najskôr!! :DD

      Odstrániť
  3. Veľa pekných kníh ale asi polovičku som ani nečítal a o niektorých som ani nepočul. Dúfam že sa mi podarí nejakú z nich si prečítať. :)
    Pekný článok.
    Mildo z http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si prečítaj Tigrovu kliatbu... :))
      A ďakujem! :D

      Odstrániť
  4. Skvělé kousky, na některých už pracuji sama :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V ToG sa určite zhodneme, ale mňa napríklad zaujali aj iné high fantasy knihy. Snow Like Ashes a páčilo sa mi aj The Orphan Queen.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahhh! Snow like Ashes si chcem prečítať už hrozne dlhú dobu...každý ju chváli...a tá obálka! :D :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!