pondelok, 22. februára 2016

Jarný prázdninový read-a-thon | TBR

Čauky všetci! Ak máte aj vy prázdniny, užívate si ich? Samozrejme, že áno! Veď sa nejde do školy! A čo inak robiť cez prázdniny, než čítať všetky tie knihy, ktoré na nás netrpezlivo vyčkávajú? A tak som sa rozhodol, že si spravím read-a-thon. Ak sa chcete pripojiť, pokojne sa môžete. S tématikou jarného readathonu vám prinesiem na blog dva články - jeden teraz, čo sa chystám cez celý ten týždeň čítať a potom druhý, ktorý sa bude venovať výsledkom, ktoré, dajbože, nech budú aspoň ako tak dobré :D


Na tento readathon si nedávam veľké plány, pretože tie väčšinou vždy zlyhajú :/
Väčšinou tieto knihy, ktoré tu uvidíte, mám rozčítané alebo ako tak načaté, čiže je možné, že ich dokončím :D


1. Ohnivá kázeň - Francesca Haig
Tento nový dystopický skvost mám už veľmi dlho rozčítaný, a je to, pravdupovediac, asi kniha, ktorú som najdlhšie čítal a ešte ju stále čítam. Mám ju doma od začiatku februára! No do konca mi chýba len sto strán, čiže to dnes alebo ešte zajtra dám (keď mi teda neupútajú pozornosť nejaké seriály...)
Viac vám o tejto knihe poviem v recenzií. Tak, ako o všetkých z kníh z tohto zoznamu :)


2. Medená rukavica - Cassandra Clare & Holly Black
Táto kniha je druhým dielom zo série Magistérium, ktorá však na môj vkus sa veľmi "pomaly" vydáva. Je skvelá, super, veď čo môže zo spojenia Cassie a Holly vzniknúť? Mne sa to veľmi páči a ani trochu mi to nepripadá ako HP. Áno, hlavné postavy sú trio s dvomi chlapcami a jedným dievčaťom, ale čo ďalej? Momentálne som v polovici, čo znamená, že som na dvestotridsiatej strane. Ako vidíte, táto knižôčka je naozaj tenučká, čiže ju dokončím buď dnes alebo zajtra, najneskôr v stredu. A musíte uznať že tie obálky sú k nakusnutiu! 




3. Fablehaven: Čaroles - Brandon Mull
Ako dlho mám túto knihu rozčítanú! Skoro mesiac! Ja viem, ja viem, zabite ma! No neviem sa cez ňu isto prekúsať. Ale aj tak sa mi páči a baví ma to. Lenže toto je kniha, ktorú musíte čítať len samotnú (čím myslím, že nemôžete mať pri nej rozčítané ďalšie knihy) - čo u mňa nie je zvykom. Posledný rok je to vždy dve a viac kníh na raz rozčítaných. Takmer nepoznám ani ten pocit, že mám rozčítanú len jednu knihu :D




4. Will Grayson, Will Grayson - D.Levithan & J.Green
Keďže to nepísal len pán Zelený, tak som sa rozhodol, že ešte raz okúsim :D Síce som ju nezačal ani čítať, no cez tento týždeň by som sa v nej chcel dostať aspoň do polovičky :D Ak ste ju čítali, napíšte mi, ako sa vám páčila, pretože ma to veľmi zaujíma!




5. Divotání - A.G.Howard
Tento šialený skvost z krajiny Zázrakov mám rozčítaný, avšak som ešte len na začiatku. Kvôli ďalším knihám som ju na chvíľu stopol, no plánujem sa v nej pohnúť. Chcel by som sa dostať aspoň na stú stranu :/ Pretože už je vonku tretí diel! A ja už som si ho objednal! Bože, viem, že táto séria nie je dokonalá, no ja ju proste milujem....




A čo vy? Plánujete čítať nejaké knihy cez prázdniny?
Čítali ste niektorú z týchto kníh? Aký názor naň máte vy?

4 komentáre:

  1. U mňa to cez prázdniny istia knihy na povinné čítanie, ktoré chcem cez prázdniny aspoň začať :D okrem toho by som si ešte rada prečítala aj nejakú inú, ale to sa ešte uvidí :D
    A z týchto kníh som čítala len Will Grayson, Will Grayson, ktorá sa mi veľmi páčila a aj keď to s Greenom napísal aj Levithan, podľa mňa je to najlepšia Greenovka, pretože sa od zvyšných pomerne dosť odlišovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak teda prajem pekné čítanie :-D
      Tak dúfam, že sa mi pán Grayson bude tiež páčiť :D

      Odstrániť
  2. Už dávno som čítala Fablehaven, celá séria sú moje srdcovky, aj keď sa mi najviac páčila trojka. Podľa mňa ho v kľude môžeš čítať spoločne s inými knihami, ja som s tým problém nemala.
    Ja budem rada, ak stihnem jednu knihu, Winter be my shield od Jo Spurrier. Kvôli mojej mizernej slovnej zásobe čítam totiž anglické knihy s prestávkami asi mesiac :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tých anglických knihách mi ani nehovor...:D Som s nimi nadmieru lenivý :-DDD Keby som si mal dať na tento týždeň anglickú knihu, bola by to tiež len jedna, neviem prečo, väčšinou slovám rozumiem, ale aj tak sa mi to nechce čítať :-DD Slovenčina4ever :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!