sobota, 12. marca 2016

Denný prorok | Shadowhunters, OUaT a súťaž

Ahojte! Koooonečne sa dostávam k možnosti napísania ďalšieho článku do takej "série", ktorú som nazval Denný prorok. Je to vykecávací článok, čiže ak tie nemusíte, tak toto radšej nečítate. Prvá časť tejto príspevkovej série bola na konci októbra, čiže ubehlo už veľmi dosť času, aby som sa konečne dokopal k napísaniu druhej časti. Je to aj z toho dôvodu, že mám dosť vecí, ktoré by som vám chcel povedať.
Ehm, teda respektíve napísať.


Takže...už podľa názvu ste si mohli domyslieť, že budem "vykecávať" sa k trom témam. A to dvom seriálom, Shadowhunters a Once upon a Time, pretože sa k nim musím vyjadriť, a napokon vám čo to málo odhalím o pripravovanej súťaži. Ou, a ešte sa vás niečo spýtam. Niečo veľmi, veľmi, veľmi, veľmi dôležité. Aspoň je tak pre mňa.

~ S H A D O W H U N T E R S



Shadowhunters je nový seriál, ktorý je adaptáciou knižných sérií od Cassandry Clare, ktoré zapadajú do takzvaných "Shadowhunters chronicles", čo znaemná, že nielen že tam bude príbeh z Nástrojov smrteľníkov (TMI), ale objaví sa tam aj čo to z druhých Tieňoloveckých sérií, ako napríklad Pekelné stroje alebo pripravované Dark artifices, ktorých prvý diel vyšiel v Amerike pred nedávnom. Má úžasnú obálku a jeho názov je Lady Midnight.
Bol by som rád, keby ste sa k tomu seriálu vyjadrili aj vy, čo si o ňom myslíte a tak. Mne osobne pripadá lepší ako film, avšak keď pozerám ten seriál, je mi akosi nostalgicky smutno za filmom. Seriálovú Clary som si veľmi obľúbil, je sympatická a ako Clary Fray sa mi páči, avšak ešte stále si predsatvujem, ako by tam bola Lily Collins - filmová Clary Frayová. Fairchildová. Morgernsternová. A určite aj Herondaleová. A určite si privlastní aj ďalšie priezviská :D
Seriálový Jace je celkom fajn, Jacea vie niekedy poriadne dobre zahrať, avšak niekedy to skazí. 
Seriálový Alec je OVEĽA lepší ako en filmový, čo pokladám za asi najväčšie plus tejto šou. Vo filme som si Aleca neobľúbil, vyzeral tam navyše asi tak na tridsať, no tento seriálový mi príde presne taký istý ako Alec z filmu. Simon. Simon, seriálový Simon, to tam všetko zachraňuje, pretože je to takmer akýsi objav. Tvorcovia seriálu môžu byť radi, že majú takého Simonovského Simona akého majú.
A Isabelle. Isabelle je moja láska ešte z filmu. Avšak tá seirálová je oveľa lepšia, badass-ejšia, a viac isabelle-vejšia. 
Čo sa týka takého zhŕňacieho názoru, myslím si, že Shadowhunters sú fajn. Musím uznať, že každým dielom sa seriál zlepšuje a ak si pozriete prvú časť a deviatu, vidíte rozdiel. Ale v dobrom.

~ O N C E  U P O N  A  T I M E

Ja sa musím vyjadriť k tomuto, pretože by mi to inak nedalo. Vy viete, že môj najobľúbenejší seriál je práve Once upon a time, ako ho veľmi milujem a nedám naň dopustiť. Začal som ho pozerať, keď som mal dvanásť a hľa, mám už pätnásť a ešte stále ma to neprešlo. Ešte stále zbožňujem Reginu, i keď zbožňujem tú jej zlejšiu časť samej seba. Avšak...
Musím priznať, i keď mi to nedá, že seriál sa trošku pohol smerom dolu. Práve teraz sa mi dosťahovala dvanásta časť, respektíve prvá časť jarného bloku piatej série. Mňa ten seriál stále baví, avšak býval aj lepší. Čo mi na tom asi tak najväčšmi vadí, je Rampelník. Ako postavu ho mám veľmi rád, avšak dokoľko bude vymieňať dobro a zlo? Donekonečna? Konečne som si myslel, že už si vybral jednu stranu a už je s ním pokoj, avšak on stále klame. Ono je to zlé v tom, že je to stále akosi to isté, nič nové. Rampelník je zlý, klame Belle a potom je dobrý. Opäť a opäť, znova a znova, veľmi dobre divákom známe. Avšak tvorcovia by to už mohli prestať :D
No...ale veľmi sa teším na šiestu sériu, i keď ešte nemáme ani potuchu, o čom by bola. Veľmi sa teším. Veľa ľudí totižto hovorilo, že by sa seriál mal piatou sériou skončiť (aspoň tak v to dúfali) a ja som dúfal, že bude ďalšia séria. A je. Radosťou mi poskočilo srdce.

~ S Ú Ť A Ž

Už dlhšie som chcel spraviť a blogu súťaž a chcel som ju spraviť ako súčasťou ku knižnému adventu, čo sa mi však nepodarilo a pre to ma to strašne moc mrzelo. Avšak...prípravy na súťaž sú už v plnom prúde!! :D
Lenže...maličký dotaz na vás mám. Keďže neviem, o čo by ste si chceli zasúťažiť a súťaž je pre vás, čo znamená, že ceny by mali byť vo vašich predstavách, tak tu mám niekoľko možností knihy, ktorú by ste mohli v súťaži vyhrať. Takže...O čo by ste si v súťaži chceli zasúťažiť? O akú knihu? Síce možnosti sú len dve, no i tak budem rád za váš názor. 
Z týcho možností: 





-Šepotání od A.G.Howard
-Rudá královna od Victoria Aveyard






A to je vlastne všetko, čo som chcel zo seba pri tomto článku dostať von. Ešte raz, budem veľmi rád, ak mi do komentára napíšete, ktorú z dvoch kníh by ste uprednostnili v súťaži ako výhru, keďže chcem, aby ste boli čo najspokojnejší. Predsa to robím len pre vás.

Čus!
*aj s novým podpisom


Pozerali ste Shadowhunters? Čo na to hovoríte? A aký názor máte na OUaT?


16 komentárov:

  1. Keď som videla prvú časť Shadowhunters, zdalo sa mi to také... biedne. No máš pravdu, že medzi prvou a deviatou časťou je veľký rozdiel. OUaT mám tiež veľmi rada, a tiež som to začala pozerať, keď som mala približne dvanásť rokov. Teraz ma to už vôbec neláka pozerať. Je to dosť domotané.
    Ja by som si chcela zasúťažiť viac o Rudú královnu ako o Šepotání. Šepotání som totiž už čítala a k Rudej královnej by som sa chcela niekedy dostať. Veľmi som na ňu zvedavá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rád, že súhlasíš.
      Máš úplnú pravdu, že teraz v ouat je to domotané..ja sa niekedy aj strácam :D :D
      Tak jeden hlas sa Red queen! :D

      Odstrániť
  2. Podľa mňa Shadowhunters dokazili ako len mohli... Kat, ktorá hrá Clary mi proste príde strašne trápna, vôbec som jej to nezožrala a ten jej prekvapený výraz tváre alebo zhrozený, ktorý v kuse má mi príde strašne smiešny. A ešte niekedy Dominicovi nevyjdu tie jeho hlášky, takže ani Jace nie je nejaká výhra. Ale nedokážem sa zmieriť s tým Černobyľom.... Akože to čo má byť? :D A tie spomalené efekty alebo tie efekty všeobecne, tiež nie sú dvakrát podarené.... Neviem, že či som len náročná, ale Shadowhunters pozerám len pre pobavenie, pretože to seriózne ani nemôžem brať. Navyše sa mi to zdá alebo medzi Clary a Jaceom to vôbec neiskrí? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akože ten černobyl...keď som videl prvú a druhú časť, tak vtedy som ešte ďalšie diely po Mesto kostí nečítal, a tak som si hovoril, že to je niečo asi z ďalších dielov. Teraz som na Mesto skla a úplne nechápem, čo to tam robí :D :D
      Inak, s tým "iskrením" - ja by som bol aj radšej, keby to medzi nimi neiskrilo. Mám radšej, keď je Clary so Simonom, príde mi to také...normálnejšie? :D :D

      Odstrániť
  3. Aby som pravdu povedala, tak pre mňa je Shadowhunters skôr sklamaním. Už na začiatku sa mi nepáčilo obsadenie a to sa nezmenilo ani po tom, čo som začala seriál pozerať. Niektorých ešte prežijem, ale najviac sa mi nepáči seriálová Clary a Jace. Ani tie efekty a hranie hercov nie je nič extra. Podľa mňa na to, aká je to známa séria to mohlo byť oveľa, oveľa lepšie. No aj napriek tomu to celkom rada pozerám a musím uznať, že pár vecí je dokonca lepších ako vo filme (ktorý zbožňujem). Ako si spomenul, tak Alec je jedným z týchto plusov. Filmový bol taký o ničom, veľmi nenápadný, ale v seriály milujem každú jednu jeho scénu. No v každom prípade, som zvedavá, či sa seriál dočká aj druhej série. Pôvodne som si myslela, že mi ani nebude vadiť, ak by ho zrušili, ale hádam, že nakoniec som si ho celkom obľúbila a som tak trochu aj zvedavá, čím by nás ešte mohli v ďalšej sérii prekvapiť.
    Once upon a time som kedysi začala pozerať, keď to ešte dávali v televízii, ale veľmi ma to nezaujalo, no teraz premýšľam, že by som tomu mohla dať druhú šancu. Koniec koncov, videla som vtedy z toho tak málo, že si ani neviem presne vybaviť, prečo som s pozeraním sekla.
    A odpoveď na tvoju otázku: Podľa mňa sú obe knižky veľmi lákavé, obe si chcem raz prečítať, no v tomto prípade by som uprednostnila skôr Rudú královnu, keďže som na ňu čítala len samé dobré slová. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tými efektami máš úplnú pravdu :/ Ale ja neviem, ja stále dúfam, že sa to zlepší :D

      Odstrániť
  4. Shadowhunters, no neviem... Je to celkom fajn, no čakala som od toho trocha viac. Teraz som s mojimi pravidelnými seriálmi seklaa začala som pozerať New Girl(teba by to nebavilo, je to vlastne skôr také o živote a láske :D), takže neviem posúdiť posledné časti. Ja som si však seriálovú Clary celkom obľúbila (aj keď Lily je moja láska), Jace je celkom fajn. Mojou najväčšou láskou (a to doslovne) je Alec, ktorý je ú jednoducho úžasný. A Simon je veľmi vtipný, takže tiež super. Jediná postavu, ktorú nemám príliš v láske je Magnus. V knihe (vidím, že práve čítaš :))bol moja obľúbená postava, možno preto som od neho mala veľké očakávanie, ale hádam si ho nakoniec obľúbim .
    Once upon a time je už 2 roky na mojom pomyselnom wishliste, ale kým sa k tomu dokopem, tak prejde veľa času. No čo už.
    Súťaž o Rudú kráľovnú by bola lepšia, hádam to už na tretí raz vyjde a kniha konečne skončí v mojej knihovničke :D Keďže už sa o nej zmienilo milión blogerov, chcela by som si ju konečne prečítať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne príde seriálový Magnus celkom fajn :D Ale mohol by byť viacej..."magnusovejší" :D...
      Ako tak pozerám, vyzerá to skôr na tú Rudú královnu. Takže už ti vopred držím palce! :D

      Odstrániť
  5. Tak Shadowhunters ma dosť sklamal ako seriál, herecké výkony mi prídu dosť amatérske, aj keď je pravda že každým dielom sa to zlepšuje :) ale čo mi na ňom najviac vadí sú tie strašné efekty a Černobyľ :D tieto veci to dosť ťahajú dole a vytvára to dojem béčkového seriálu (aspoň v mojich očiach) :/ ale najlepší je Alec na tom celom :3 Matthew ho hrá úplne perfektne a keďže knižnému Alecovi sa veľmi podobá, je to dokonalé (len kvôli nemu som to neprestala pozerať ^-^)
    A radšej by som brala Šepotání ako výhru, keďže Red Queen už doma mám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hodnotiť seriál na základe jednej epizódy asi nie je najlepšie, ale tá epizóda ma tak znechutila, že som nemala silu pozerať to ďalej a radšej som čas využila na, podľa mňa, lepšie seriály :D Už z trailerov som na to nemala veľké očakávania, ale tak to, čo tam porobili... Mám celý zoznam vecí, ktorý sa mi nepáčil :D Černobyľ, fakt??!! :D Ani nehovorím o tom, ako sa mi filmový cast páčil oveľa viac. Títo herci môžu byť fajn ako herci, ale spolu mi proste nehrajú. Plus, úroveň dialógov mi prišla ako z nejakého slovenského seriálu a o dialógoch v tých naozaj nemám vysokú mienku. A ani nechci aby som začala o tých efektoch! :D Videla som aj pár videí z ďalších častí, no stále sa mi ten seriál nezapáčil. Keď mám mať svoju knihu sfilmovanú, chcem, aby sa to držalo knižnej predlohy - samozrejme, pár zmien sa musí urobiť, aby to bolo zaujímavejšie, ale tu to podľa mňa nevyšlo, zmien bolo priveľa a boli priveľmi zásadné. Plus, Lily a Jamie odviedli takú skvelú prácu, že ich asi nič netromfne :D
    Once Upon a Time stále pozerám a stále ma to baví a som zvedavá, čo nové prinesie ^.^
    A ja by som rada súťažila o knihu Rudá královná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. Súťažiť sa dá len o jednu takže....smolička! :D :D
      Ale aj tak si myslím, že podľa komentárov je isté, o ktorú knihu sa bude súťažiť :D :)

      Odstrániť
  8. Tiež Shadowhunters kukám a zdá sa mi to v pohode. Každou časťou sa iba zlepšujú a veľmi dúfam, že bude aj ďalšia séria, lebo to by vlastne príbehovo spracovali už aj také veci, čo vo filme neboli a bolo by naozaj zaujímavé sledovať, ako sa herci popasujú s tým, ako sa tam zmení vzťah - hlavne ak ide o Clary a Jaca. :D Omg a Alec je úplne úžasní. Ten hrá zatiaľ úplne najlepšie. Herečka, ktorá hrá Clary, pôsobila zo začiatku nejako upišťane, alebo ako to nazvať, no už aj na ňu si zvykám. :D
    Och, Lady Midnight - to bola dokonalá, krásna, úžasná, pecková kniha. Ak máš už za sebou celú sériu TMI a TID, určite sa do toho pusť. No vlastne, neviem, po anglicky asi nečítaš, či? Ale je super, že Slovart pripravuje preklad. Som zvedavá, ako sa popasujú s obálkou, lebo mám dojem, že tej originálnej asi nemôže konkurovať nič :D :D
    Súťaž o Rudú kráľovnu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sranda, ako som dopísala koment, dali hore, že Shadowhunters dostali zelenú a bude aj druhá séria :D :D

      Odstrániť
  9. Shadowhunters by som chcela začať pozerať ale neviem kedy sa k tomu dostanem. Once Upon a Time milujem ale to bude asi aj tým, že je to jediný seriál, ktorý pozerávam. Niekedy v lete som to chcela začať pozerať od začiatku, tak si sťahujem diely a momentálne som niekde na druhej sérii (ide mi to pomaly ale čo už). Rada by som si zasúťažila o Red Queen :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!