piatok, 4. marca 2016

Mesačná chvastačka - Január & Február 2015

Čauky všetci. Áno, áno, áno. Ďalší mesiac v roku 2016 už ušiel (ako voda) a ja mám ešte aj rest ešte za január, čo sa týka mesačného chvastania :) Za január som chvastačku nerobil z toho dôvodu, že sa mi ušlo len naozaj malý počet kníh plus sa to spojilo s mojou lenivosťou pri zmienke s mesačnou chvastačkou a tak :D A tak som to spojil i s februárom, ktorý bol na knihy celkom fajn, zišlo sa mi nie až tak veľa kníh, no z jednej mám obrovitánsku radosť, takže vám o nej porozprávam aj prečo :)

Kúpené knihy - 2
Recenzné výtlačky - 3
Darček - 1
Vymenené - 0
Výhra - 0


Kúpené knihy
  

V januári som si kúpil len jedinú knihu a to Fablehaven: Čaroles od Brandona Mull-a. A áno, dávam vám plné právo zabiť ma, potom oživiť a potom dobiť na smrť, pretože táto kniha je úžasná, čarovná a krásna a ja ju mám stále nedočítanú, i napriek tomu, že som zapájal do akéhosi "svojho" jarno prázdninového readathonu, ktorý síce dopadol dobre, no čaroles som stále nedočítal. Oh god.
A vo februári som si objednal knihu - tú, z ktorej mám tú najväčšiu radosť a je to Mesto popola, čo je druhá kniha z Nástrojov smrteľníkov od Cassie Clare a neviemkoľký diel z kroník Tieňolovcov. A musím to znova povedať, mám z nej obrovitánsku radosť! Prečo? Pred rokom a pol som čítal Mesto kostí, ktoré sa mi páčilo. O niekoľko mesiacov na to som sa chcel pustiť do druhého dielu (pár mesiacov rozumej ako zvyčajná doba dostania sa k druhému dielu u Adriána :D), no bohužiaľ, ten bol vypredaný. Všade. Dokonca aj v pante, v ktorej majú väčšinou všetky vypredané knihy (neviem ako to robia, no Zasvätená od Handovej je stále v poličkách pánt a všade naokolo je vypredaná). A tak som ju dosť, dosť dlhý čas hľadal po nete a všade, kde sa ju dalo zakúpiť.
Nakoniec som ju kúpil z jedného internetového kníhkupectva, veľmi málo známeho, kde Mesto popola stálo neuveriteľných sedem eur! Síce mi prišla trochu poškodená (pri písmenku M) no to neprekryje moju obrovskú radosť z nej.
Tieňolovci mi chýbali.


Recenzné výtlačky


V januári mi ešte prišiel Soumrak království od Rhodesovej od PreŠkoly.sk, ktoré má nádhernú obálku, nádherné spracovanie, krásnu mapku a chváliace recenzie, avšak nestála viac menej za nič.
A ani som si nespomenul odfotiť ju, náhoda? Myslím si.
Vo februári som čítal knihy na recenziu od Yoli, začo i strašne ďakujem, keďže je to druhé moje najobľúbenejšie vydavateľstvo a spolupracovať s ním je takmer ako splnený sen. Od nich mi prišla Ohnivá kázeň, ktorá bola síce super, no začiatok mi prišiel véééľmi ťažký na prekusnutie sa cezeň. Potom Medená rukavica, ktorá, samozrejme, bola úplne fakt skvelá. A do tretice aj Will Grayson, Will Grayson, ktorý má prenádhernú obálku, ktorá je naživo o tisíc krát krajšia ako na obrázkoch. Táto kniha je taká....poviem v recenzií.

Darček


V januári sa mi ušiel jeden darček, a to Mudlovské omalovánky. Mne sa páčia veľmi, avšak sa mi ich nechce vyfarbovať. A už to vôbec sa mi nezdá, že by to bolo antistresové. Ja mám práve naopak, z toho stres, pretože to chcem vyfarbiť pekne, no nechce sa mi nad obrázkom, ktorý som nekreslil sám, stáť niekoľko hodín.
Dostal som ju od brata, čo do dnes nechápem. 
Pravdepodobne to zostane záhadou dokonca môjho života.
A možno aj potom.
:D
Jediný obrázok, ktorý je celý vyfarbený. Inak mám v omaľovánkach štyri rozpracované obrázky.
Takže toto sú všetky knihy, ktoré sa mi nakopili za dosť hektické mesiace január a február. A to ani nehovorím, ako chaotický je tento mesiac, marec, nakoľko v apríli píšeme monitor a učiteľky od nás očakávajú 189,75%. Ha-ha.
A ako ma poznáte, zabúdam na spoločné foto! :/

19 komentárov:

  1. Veľa pekných kníh. Najviac ti asi závidím Will Grayson, Will Grayson. :D Mesto popola som ešte nečítal. Práve čítam jednotku a veľmi sa mi páči. Teším sa na dvojku.
    Pekný článok. :)
    Milan z http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ešte ma napadlo... Si z TT však. Ja tam chodím do školy. Čo tak niekedy na kávu? Pizzu? Čokoľvek? :D :D

      Odstrániť
    2. Ďakujem :-)
      Akože, ten Will vyzerá fakt pekne a mať ho v poličke je úplne super :D Ale...no, ten príbeh nie je až tak svetoborný, povedzme si. :D :D :D

      Odstrániť
    3. Oh áno, som z TT! :D :D A určite niekedy dáme nejaký zraz :D Poznám ešte niekoľko blogerov z TT :D

      Odstrániť
    4. Z TT poznám len teba. :D :D Bývam tak 19 km od TT a som tak skoro každý deň. Určite musíme niekedy niečo vymyslieť. Tá sa s tebou písať aj niekde inde ako tu v komentároch? :D

      Odstrániť
    5. No..vieš o tom, že aj Anet (Reading books with love) je z TT? :D No, chodíme do tej istej triedy :D :D :D
      A inak, môžeš mi napísať na Instagram cez direct. Som aj na FB, ale tam často nechodievam...asi nepatrím medzi tých ľudí, ktorí neustále sú závislí na Fb. :D Ja skôr instagram :D :D

      Odstrániť
    6. Nepoznám ale pozriem. Oki tak insta. :D Ja len messenger :D

      Odstrániť
    7. Počkať... Trochu som sa stratil. Ako cez insta? V tom sa moc nevyznám. :D

      Odstrániť
    8. Môžem ísť s vami na na kávu? Pizzu? Čokoľvek?

      Odstrániť
    9. Odpovedzte či môžem ísť s vami na kávu? Pizzu? Čokoľvek?

      Odstrániť
  2. Na omalovánky mám naprosto stejný názor! Působí na mě spíše stresově než anti-stresově :) nicméně ten obrázek, který si vybarvil je překrásný ;)
    Krásný den

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten vybarvený obrázek z Harryho je skvělý

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Will Grayson si také chci někdy přečíst :) A pěkná kupa knih!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa niekedy do toho pusti - je to zvláštna kniha :D
      Ďakujem :3

      Odstrániť
  5. A já si za celý měsíc zase koupila jen jednu knihu... ach jo xD
    Ze zmiňovaných knížek se chystám na Měděnou rukavici (na tu jsem obzvláště hodně zvědavá) a potom na Nástroje smrti :)
    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!