streda, 16. marca 2016

SÚŤAŽ o RUDÚ KRÁLOVNU!



Yaaaaay! :D Konečne môžem napísať tento článok, konečne som sa k tomu dostal a som z toho veeeľmi nadšený! Takže dúfam, že i vy, pretože to robím pre vás :-) Súťaž som chcel urobiť už dávno, na vianoce ako súčasť Knižného adventu, avšak som nejako na to zabudol a potom už vianoce neboli, takže čo by to bolo za vianočnú súťaž, všakže. A potom? Potom som už na to ani nemyslel, pri tom všetkom zhone, ktorý mi teraz v živote velí, pretože sa blíži monitor a učitelia z nás chcú robiť einsteinov. A potom keď prídem zo školy, mozog mám totálne vypálený. No ale...to len tak odveci. Poďme k súťaži :)


Ako prvé by som chcel za Rudú královnu, že ňou môžem obdarovať niekoho z vás, poďakovať internetovému kníhkupectvu Megaknihy.sk, ktorý mi túto super šancu umožnil. Bez nich by vlastne súťaž ani nebola :)
Megaknihy.sk

Rudá královna je mnohými ospevovaná kniha a určite ste sa s ňou už zoznámili. Na blogu je už dávno na ňu recenzia a ak si ju chcete prečítať, čítať môžete tu. A ak by ste si ju chceli prečítať, alebo ste ju už čítali, ale nemáte ju doma...tak sa môžete pokojne zapojiť do súťaže :-)
A keďže to je súťaž, tak prichádza i s pravidlami. Ale k tým sa dostaneme neskôr. To hlavné, čo vám chcem povedať, je, že táto súťaž nie je len taká obyčajná súťaž! O čo ide? Nižšie v tomto článku nájdete tajničku, ktorú som vytvoril ja a je vidieť, že mi postačilo len pár minutiek, pretože nie je najdokonalejšia. Ale to je jedno :D Tajničku budete mať vyplnenú behom minútky, je naozaj jednoduchá, tak jednoduchá, že je to až primitívne smiešne :-D 

TAJNIČKA:


Tajničku si, ak chcete, môžete zväčšiť, poprípade vytlačiť :-)

Ako vyplniť túto tajničku? No, ešte nižšie v tomto článku nájdete formulár, kde budete môcť tajničku "vyplniť." K formuláru sa dostaneme ešte neskôr, ale teraz vám chcem napísať sem otázky k jednotlivým odpovediam.



1. Ako sa volá princ, s ktorým sa stretla Cinder? (Len krstné meno!)

-nájdete v recenziách, ale hlavne v samotnej anotácií na knihu

2. Najobávanejšia vrahyňa v celej krajine, milovníčka kníh a čokolády (len krstné meno)

-myslím, že vieme, o koho sa jedná

3. Ako prezýval Finch (Všetky skvelé miesta) Violet?

-nájdete v mojej recenzií na VSM, nad obrázkom "hodnotenie knihy"---recenzia tu

4. Najznámejší čarodejník na svete (len krstné meno)

-nehovorte, že to neviete!

5. Priezvisko hlavnej hrdinky trilógie Pekelné stroje od Cassandra Clare

-nájdete v anotáciach na jednotlivé diely trilógie


Ako vyplniť tajničku? V tomto článku nájdete formulár, v ktorom budete mať na odpovede daný priestor - no pozor, dávajte si veľký pozor na to, či vaša odpoveď napríklad k jednotke je naozaj vo formulári vyplnená tiež v jednotke - napríklad: na tretí riadok tajničky by som mal takú a takú odpoveď, ale ja ju napíšem do jednotky vo formulári - Zle! Ak máte danú odpoveď k jednotke, tak ju,prosím, napíšte do jednotky. Možno teraz nechápete, no keď uvidíte formulár, hneď pochopíte.

Pravidlá súťaže:
- do súťaže sa môžu zapojiť Slováci aj Česi
- súťaž trvá od 16.3.2016 do 16.4.2016
- výhercu vyhlásim 17.4.2016
- musíte vyplniť tajničku
- odpovede z tajničky zapíšete do formulára
- v súťaži sú možné bonusové vstupy navyše (dozviete sa tiež z formuláru)
- formulár môžete poslať len jeden krát - preto si dávajte pozor, aby ste odpovede mali čo najsprávnejšie! I keď si myslím, že to je jasné a jednoduché :)
- výhercu bude losovať generátor Random.org!





Takže to je asi všetko k dnešnému článku, z ktorého mám neskutočnú radosť. Ak niečomu nebudete chápať, alebo príde k nejakým problémikom, napíšte do komentára a spolu to vyriešime. 
Prajem vám veľa šťastia v súťažení! 



17 komentárov:

  1. Knihu Všetky skvelé miesta som ešte nečítala, ale niekedy by som si ju chcela prečítať. Takže odpoveď na tretiu otázku som nevedela. Hľadala som ju veľmi dlho. Ani neviem koľko recenzii som si musela prečítať, kým som odpoveď našla. No nakoniec som ju našla. :) Táto súťaž je skvelá. :D :D Rudú královnu si chcem už dlho prečítať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetky skvelé miesta si určite prečítaj...úžasná kniha :)
      Som rád, že sa súťaž páči :-)

      Odstrániť
  2. Díky za soutěž - i když s tím čarodějem jsi mi teda zavařil - já v tom hledala Artušovské legendy a ono je to vlastně tak jednoduché... Rudou královnu bych si vážně moc ráda přečetla, tak třeba budu mít štěstí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rád, že sa ti súťaž zapáčila :-) A díky za zapojenie sa :)

      Odstrániť
    2. Není zač, to já děkuji :)

      Odstrániť
  3. No, upřímně si připadám trochu hloupě, když jsem na tvůj blog narazila teprve dneska a soutěž je určena předpokládám hlavně pro pravidelné čtenáře, ale štěstí v ní přeci jen zkusím - a ve čtení tvých článků budu samozřejmě pokračovat od teď i nadále, poněvadž mě zaujaly :)
    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rád, že ťa moje články zaujali - to vie naozaj potešiť :-)))

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Pozri, ja naozaj neviem, či to myslíš vážne alebo len zo srandy. Každý čitateľ tohto blogu pochopil, že sa bude súťažiť o jednu knihu a ešte si ju aj zvolili. Takže...ak to myslíš zo srandy, tak si mohla tam dať aspoň smejúceho sa smajlíka. A ak to myslíš vážne...chcieť je pekná vlastnosť, ale mať je ešte krajšia! :D :D

      Odstrániť
    2. Tak si kúp. Ty kokos, vážne?! Ja by som tiež uprednostnila tú druhú, ale som vďačná za súťaž, hádam sa mi pošťastí a prvýraz v živote niečo vyhrám.

      Odstrániť
    3. Bože, ty to nemôžeš myslieť vážne :D Inak ma trafí šľak :D
      Ale vážne? Keď máš niečo hovoriť zlé, radšej nič nehovor a ani nepíš. Týmto sa len ukazuješ, aký si človek. Je to súťaž, ktorej vyhodnotenie bude random vygenerované. A ak si naozaj taká kúzelníčka, že vieš predpovedať, tak ťa obdivujem :-) No ja si myslím, že si normálny človek a preto ti radím, aby si podobné veci ako "určite sa ti nepošťastí" nepísala a ako normálny priemerný Slovák si vo dne v noci opakovala "určite sa ti nepošťastí."
      Peace.
      Nech ti wyrd praje :)

      Odstrániť
    4. Máš začo, ty priemerný Slovák.

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!