nedeľa 17. apríla 2016

Kto získava Rudú královnu? | Vyhlásenie


Ani neviem ako ubehol ten mesiac, kedy som si v marci povedal, že chcem urobiť súťaž - a keďže sa mi naskytla tá možnosť, tak som ju aj spravil. Rozhodol som sa, že súťažiť sa bude o Rudú královnú, ktorú som už čítal a veľmi, veľmi sa mi zapáčila - a tak som si povedal, prečo ňou neurobiť radosť aspoň jednému z vás. A hľa, v tomto článočku nájdete meno toho, kto si Rudú královnu v blízkej budúcnosti prečíta :-)

Nebudem to nejako preťahovať do nevidím, do súťaže sa vás zapojilo presne devätnásť, čo ma nesmierne veľmi potešilo. Väčšinou to boli, samozrejme, Slováci, no našlo sa i pár Čechov, ktorých bolo tuším štyri. AVŠAK dvaja z vás všetkých čo ste sa zapojili, zle odpovedali, tých som automaticky zo súťaže vyradil - pretože šlo hlavne o tú tajničku, ktorá síce bola jednoduchá, no možno ju niektorý z vás preceňoval :D
A tu sú správne odpovede:
Ako som v minulom článku k tejto súťaže písal, víťaza žrebovala "stránka" random.org, čo je vlastne random generátor kde vám z určitého počtu vygenerujú jedno čísielko - náhodne. Pozrime sa, ktoré to čísielko to bolo...


Ako vidíte, random.org vyžreboval z počtu devätnásť súťažiacich jedno číslo - a to číslo deväť.

A to číslo patrí...
Výhercom sa stáva...
O knihách s Labkou!

Touto cestou Ti blahoželám k výhre Rudej kráľovnej! Snáď sa bude páčiť tak ako mne!
Avšak, e-mail, ktorý si mi poslala, je chybný, mohlo sa stať, že si spravila pri písaní dajaký preklep. Avšak to vôbec nevadí, napíš mi na môj mail, ktorý je vyvesený v bočnom paneli, aby sme sa mohli dohodnúť, kde si Rudá královna nájde svoj domov  :-)

A vy ostatní? Vy nezúfajte, i keď sa to nehovorí najlepšie :D No už teraz vám viem povedať, že teraz vás čakajú dve súťaže - jednu plánujem okolo konca školského roku, tak snáď vyjde. A tá druhá, tá bude narodeninová, takže tá bude určite - a určite si v nej zasúťažíme o viacero kníh, keď je narodeninová! 

3 komentáre:

  1. Gratuluji moc vítězi :)
    A já se těším na nadcházející soutěže i články :)

    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Víťazovi gratulujem a som zvedavá na ďalšie súťaže.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fúha, ďakujem veľmi pekne!!! Neviem čo s tým e-mailom je, v poslednej dobe mi stále všade píše, že je zlý ale pomocou iného sa mi prihlásiť nedá. Nevadí, skúsim ti napísať na ten tvoj a ak to nepôjde, prinajhoršom mi môžeš napísať do komentárov pod posledný príspevok na mojom blogu :). Na knihu sa teším :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!