nedeľa 3. apríla 2016

Mesačná chvastačka - Marec 2016

A opäť je tu jeden deň, ktorý je určený chvastaniu sa :D 
Marec ubehol ako voda a síce bol mesiacom kníh, tak pre mňa to bol mesiac plný chaosu, nakoľko ma čaká monitor a poznáte to. Avšak som nesmierne rád, že na blogu sa spravila nakoniec súťaž, ktorá končí o necelé dva týždne, takže máte čas sa ešte zapojiť :D Ale inak na knihy bol marec fajn, nemám tu nejaký veľký počet, no ja som za tieto kúsky nesmierne rád :-)


Kúpené knihy - 2
Recenzné výtlačky - 3
Darček - 1
Vymenené - 0
Výhra - 0



Kúpené knihy
  

V marci som ani neváhal, pokračujem v Nástrojoch smrteľníkov. Mesto skla je všade vypredané, ja som ho však našiel v internetovom antikvariáte za šesť eur a čo človeka neprekvapí, úplne nový stav! Takže som z toho úplne mega nadšený, dnes snáď Mesto skla dokončím a vrhnem sa na posledné tri diely. 

Recenzné výtlačky



Už začiatkom marca mi prišiel recenzný výtlačok od Ikaru - YOLi a to Nevypovedané od Abbie Rushton, ktoré ma veľmi milo prekvapilo. Nebolo to nejako dokonalé, ale bolo to fajn a užil som si Meganin zaujímavý príbeh o tom, prečo nerozpráva už niekoľko mesiacov.


Od Ikaru - YOLi mi prišiel ešte jeden výtlačok. A to Labyrint, posledný diel - Smrteľná liečba. Vy viete dobre, ako veľmi som si zamiloval túto úžasnú sériu. Prvé dva diele boli úžasné, avšak to isté sa dá tvrdiť aj o Smrteľnej liečbe, ktorej koniec som síce predvídal, ale aj tak mi to vyrazilo dych a dostalo ma to na kolená, pretože James Dashner vie úžasne písať. Už sa teším na ďalšie knihy, ktoré patria do sveta Labyrintu a YOLi ich pripravuje.


A koncom marca mi dorazila domov aj Prvá od Kieri Cassovej od internetového kníhkupectva Preškoly.sk, začo im veľmi ďakujem. Ako môžete vidieť, obálka je zasa krásna a mať tieto knižky na poličke s tými krásnymi chrbátmi je takmer luxus :D Prekvapilo ma, že Prvá je, čo sa týka dlĺžky, najkratšia kniha v Selekcií - aspoň tak si myslím, pretože má iba 280 strán. Som v polovici a môžem vám povedať, že America síce lezie na nervy, ale ten príbeh je najlepší asi v tejto časti. Už to ide do tuhého.


Takže to boli všetky prírastky, ktoré pribudli mne za mesiac kníh - marec.


A čo vy? Aké vám pribudli krásky? 
Čítali ste niektorú z týchto kníh? Ako sa vám páčila?
 

18 komentárov:

  1. Osobne si myslím, že Mesto skla a Mesto Nebeského Ohňa sú najlepšie knihy z celej hexalógie, keď to už mám tak nazvať :D Máš sa načo tešiť, len prosím nedaj sa odradiť, pretože Mesto Padlých Anjelov je dosť slabý odvar oproti ostatným knihám :D Už sa teším čo na to povieš, keď budeš mať celú sériu za sebou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono sú asi pre to, že sú to vlastne finále oboch trilógií :)) A Mesto skla bolo proste bombové :) O MPA som počul, že to je slabina, ale aj tak ma neodraďuje :DD

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Práve som ju dočítal a bola...viac než úžasná! :-)

      Odstrániť
  3. Za marec ti pribudli veľmi krásne kúsky. :) Teším sa na recenziu na Mesto skla (teda, ak máš v pláne ju napísať). Prečítať si Nevypovedané ma tak strašne láka. Zatiaľ mám prečítanú iba Selekciu a Elitu, ale veľmi chcem vedieť ako sa to skončí. (Teda, všetci vieme ako sa to skončí, no ja chcem vedieť ako sa dostanú k tomu koncu.)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásné knížky. Nástroje smrti si chci už hrozně dlouho přečíst a i ostatní dvě knihy znám. Sama mám za březen jen jednu knihu a to recenzní výtisk Tetovaný :)
    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-)
      Som zvedavý, čo na Tetovaného povieš ty, rád by som si to prečítal a všade samé len krásne ohlasy :-D

      Odstrániť
  5. Skvelé prirastky do knižnice máš :) Sériu nástroje smrtelníkov by som si chcela prečítať,celkom ma to láka.Nevypovedané takisto,na Sériu Labyrint(asi tak sa volá :D) počujem samé dobre ohlasy a sériu o tých 35 dievčat (asi tak sa volá :D) si chcem tiež dosť dlho prečítať.
    Mimochodom,úžasne fotíš tie fotky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prvé dve časti Labyrintu sa mi veľmi páčili, príbeh ma zaujal. Tiež sa dosť teším na ďalší film :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prvé dve časti Labyrintu sa mi veľmi páčili, príbeh ma zaujal. Tiež sa dosť teším na ďalší film :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. K Prvej by som sa už tiež mohla dopracovať :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!