streda 1. júna 2016

Filmy môjho detstva | MDD


Ahojte, a samozrejme, prajem krásne MDD!! :-) Keďže na blogu bola troška menšia, tento týždeň, odmlka, nakoľko nás v škole znova naháňajú s písomkami v rukách, tak som si dnes hovoril, že už musím jednoducho pridať nejaký článok. A keďže je dnes sviatok všetkých detí (aj tých neposlušných! :D), tak som sa rozhodol pre tému rozprávok a filmov z môjho detstva. 


1. Rodinka úžasných
Páni....ani neviete, aký megamegamegagigaultragigantický závislák som na tomto bol, a celá moja rodina to dodnes spomína. Vážne. Doma som mal všetko len s motívom tejto, aj teraz pre mňa fešnej, rozprávočky, rozprávku som pozeral každý druhý deň. Je (alebo bola) to moja najväčšia závislosť z môjho celého života, ak odmyslím knihy. Na tomto som BRUTÁLNE (až chorobne, hehe) závislačil, presne tak, ako dnešná generácia na mobiloch (ahoj babi) a na drogách (čau polovica našej školy).
No proste.....Elastička je Elastička.
Inak, viete o tom, že dvadsiateho prvého júna 2019 bude v kinách dvojka? 
Mňa najviac fascinujú to časové rozpätie - jednotka v roku 2004, dvojka 2019 :OOO..ako fajn :D



2. Hľadá sa Nemo
Nemo je krásna rozprávka a tak isto veľmi som na nej letel (no dobre, o trolinku menej) ako na Rodinke úžasných.
Lenže...kto nie? Nemo bola a aj je krásny príbeh. Tiež ste ju videli ako malý a plakali ste, prečo ten "zlý ujo" zobral Nema?
Btw, tiež je medzi Nemom a Dorou dosť veľké rozpätie, čo určite viete. A ak neviete, tak je to presne štrnásť rokov! :O



3. Život chrobáka
Tak táto rozrpávka jednoznačne patrí, ako u Rodinky, medzi jedny z najväčších závislostí môjho celého života a pobytu na Zemi, drahí pozemšťania. Toto som mával ešte na VHS-ke a pozeral som to pravidelne. 



4. Rudolf 
Keby ste sa opýtali jedného človeka z mojej rodiny, na čom som najväčšmi fičal ako malé dieťa, ich odpoveďou by bol jednoznačne Rudolf - áno, ten s tým červeným nosíkom :D (i keď môj názor je, že som bol megabrutálgiga závislí na rodinke, pretože som s nimi mal ozdobený každý cm štvorcový v izbe).
Tiež si pamätám, že som to mal na VHS-ke, kazete, a všade som to so sebou nosil.
Vážne ľudia. Nerobím si srandu.
Všade.
Bez kazety s napáleným na nej Rudolfom som nikam nešiel.
A asi tak do ôsmych rokoch som na fujavicu hovoril: "Víchrica ica!", pretože, ak sa nemýlim, tak sa volala tá zlá snehová pani v príbehu o Rudolfovi.



5. Príšerky s.r.o
Toto je jedna z tých "novších" rozrpávok, na ktorej však fičím aj dnes a vôbec sa za to nehanbím.
Veď Mike Wazovski je to najlepšie kuliočko na svete.
Proste ho milujem.
Nič krajšie ako kuliočko menom Mike neexistuje. 




A čo vy? Aké filmy/rozprávky zahrali hlavnú úlohu vo vašich detských rokoch?
Čo hovoríte na rozprávky z tohto článku?
Milujete Mikea Wazovskeho? :)

2 komentáre:

  1. Všetky rozprávky somn videla a zbožňovala ako malá, okrem Rudolfa :D toho som nerada pozerala, pretože to bolo pre mňa vtedy veľmi smutné a bolo mi ho ľúto, akí zlí sú k nemu :'( :D a okrem týchto rozprávok som fičala na Eldorado, Lilo & Stitch a ešte Vladárová nová tvár :D plus Tom & Jerry :3
    A myslím si, že všetci milujú Mikea Wazovského :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lilo & Stitch, i ja som na tom fičal, ale už neskôr a trvalo to dosť krátko :-D
      A Tom a Jerry...to je taká markizácko-teleránovo-ranná klasika :-DD

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!