pondelok, 20. júna 2016

Najobľúbenejšie komiksové postavy | Top 5

Po veľmi, veľmi, naozaj veľmi dlhej dobe pridávam na blog článok z kategórie top 5. V dnešnom článku sa dozviete, aké sú moje najobľúbenejšie komiksové postavy, avšak než sa začítate do článku, chcem vás upozorniť, že v tomto článku nerozoberám hrdinov - alebo záporákov (na obe skupiny si nechávam budúce články) a viac menej sú v tomto článku vedľajšie postavy - až teda na prvé indivíduum. 



1. Deadpool
Akože....kto tohto svojsky unikátneho čuda nemá rád? Jednoducho on je super. Deadpool je naozaj najlepší. Hrdina nehrdina, zloduch nezloduch, ale zato mega zábavný a proste úžasný.
Jednoducho, dámy a páni, Deadpool.



2. Storm
Moja najobľúbenejšia marvelovka je X-men, vyrastal som naň a už na prvý pohľad som sa zamiloval do bohyne počasia, pani búrky, Ororo Munroe a.k.a Storm. 
Túto postavu jednoducho milujem.
Je to jedna z tých hrdiniek "badass" a keď jej oči nadobudnú bielu farbu...to je proste niečo super.
:))



3. Black Widow
Kto by túto kickass žienku jednoducho nemiloval? Ona je skvelá ako to len ide a jej bitky a "rvačky" stoja za to. 
Like a Black - black - black widow baby....



4. Human torch
Fantastická štvorka patrí tiež do kategórie filmov, ktoré mi tvorili detstvo - avšak myslím tú starú, podľa mňa aj lepšiu, verziu tohto komiksu. Síce tá nová nie je zlá a je super, stará zostava s Jess Albou a Chrisom Evansom je proste "stará" skvelá klasika. Postava Human Torch v podaní Chrisa Evansa je jednoducho skvelá a aj zábavná, a ako som si tohto horiaceho chlapíka obľúbil vo filme, tak aj v komikse. 
No predstavte si, že celý zhoríte bez toho, aby sa vám niečo stalo.
Skvelé! :D



5. Wanda Maximoff - Scarlet Witch
Toto je jedna z (filmovo) nových postáv, no už od samého začiatku som si ju obľúbil. Je naozaj super a tým spôsobom, akým čaruje ma jednoducho okúzľuje. 
Inak, všimli ste si, ako vykrúca rukami a prstami, keď vo filme čaruje? 
To je rovno umenie. :DD
A slečne Olsenovej táto postavička Šarlátovej bosorky jednoducho sadla ako zadoček na toaletu.



A čo vy? 
Zhodneme sa v niečom?
Aké postavy máte z komiksov radi vy? 

2 komentáre:

  1. Deadpool je boží, naprosto souhlasím. Ale sestavit žebříček je pro mě složité, jak u postav, tak u filmů obecně. Musím říct, že se tam málo vyskytují ženy, což bude asi zapříčiněno tím, že jsem holka :D Naopak bych zařadila Kapitána, Ant-Mana, Buckyho, možná i Thora - ti všichni mě baví (nejen svalama!). A abychom nekřivdili ženám, musím zmínit Peggy Carterovou, která je superhrdinkou v úplně jiném smyslu... A jestli budu pokračovat, bude z TOP 5 hned TOP 10 a z toho TOP 15 :D Takže už mlčím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu - niekoľko krát sa mi ani nedá zostaviť len 5 kategórií, pretože ich je strašne veľmi moc :DD

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!