piatok 8. júla 2016

Mesačná chvastačka za...tri mesiace - Apríl, Máj, Jún


Po veľmi dlhej dobe, až po troch mesiacoch, vás môžem na blogu znovu privítať u mesačnej chvastačky.  Za ten dlhý čas sa mi nahromadilo....na tri mesiace aj nejako málo....osem kníh. Prečo? Dozviete sa v článku! :-)

Nebudem to tu rozdeľovať na tri mesiace, dám všetko do jedného, aby z toho nebol zbytočne nekonečne dlhý článok. Aj tak si myslím, že tie knihy idú za sebou tak, ako som ich aj obdržiaval, takže...
Inak, mesačné chvastačky za jednotlivé mesiace som vtedy nerobil z toho dôvodu, že som jednoducho mal málo kníh a bolo by to zbytočné urobiť z jednej, či dvoch kníh jeden článok. Tiež tomu majú za príčinu prijímačky na strednú, ktoré som *pochvala* úspešne spravil a taktiež aj monitor, ktorý sa na môj vkus vydaril dobre - slovina 90% a matika...nuž, len 55%. Ale tak čo, matika mi nikdy neišla :DD No, ale čo tým chcem povedať je to, že apríl a máj boli ako mesiace pre mňa veľmi hektické. V apríli nás učitelia naháňali jedna radosť, neustále sme sa drvili ešte aj po škole, čo ma neustále unavovalo, v máji to boli zasa prijímačky. 


Kúpené knihy: 4
Recenzné výtlačky: 3
Darček: 1
Vymenené: 0
Výhra: 0

KÚPENÉ KNIHY


Keď vyšli prvé dve novelky k mojej obľúbenej sérií Trón zo skla, musel som rýchlo zbehnúť do Panta a zakúpiť si ich. Sú naozaj tým svojim formátikom podarené a zlatučké :D Vrahyňa proti Pánovi pirátov bola úžasná,  avšak napriek svojej úžasnosti si neodniesla odo mňa plný počet a to z toho dôvodu, že som ani za boha nechápal, načo sa Celaena Sardothien, vtedy ešte drsnejšia vrahyňa ako v Tróne, trepala do zachraňovania otrokov.
Vrahyňa a liečiteľka, bonus, bola úžasná. Fakt vydarená.
A Vrahyňa v púšti síce mala svoje miesta, ktoré ma nebavili, aj tak som si ju užil.
Inak, som jediný, kto si pred ich vydaním myslel, že vyjdu len v elektronickej podobe? :D


O Sabriel som počul veľa ohlasov, zväčša dobrých, takže už ma skôr zaujala. Kúpil som si ju však po česky, pretože na megaknihy.sk bola len za tuším štyri eurá, takže to bola pre mňa výhra. Knihu čítam, asi už tak mesiac a som len na 160-tej strane. Niežeby bola zlá, má v sebe také to fantázijné čaro, no za nejaký zázrak by som to - zatiaľ! - nepovažoval.
Inak, sú aj v slovenskej verzií tie chutné obrázky?


No a túto mini teeny tiny knižôčienku som kúpil za 10 centov, čo bol vlastne dôvod, prečo som si ju kúpil. Je absolútne chutná, sú to vlastne básničky, je tenká a sú tam obrázky. 
Keď som spolu s Anet zbadali chutné knižôčky v kníhkupectve po desať centov, brali sme ako vyšinutý. 
Kupovali sme knižky aj pre tých ľudí, ktorí nečítajú. Len pre to, že stáli desať centov.


RECENZNÉ VÝTLAČKY


Za Delírium môžem poďakovať internetovému kníhkupectvu Preškoly.sk a čo vám poviem o knižke?
Bavila ma, mala skvelý štýl, no pravdupovediac, mám na vás jednu otázku: Poznáte ten pocit, kedy sa vám knižka páči a po nejakej dobe z nej to natešenie opadá?
No, presne to mám s touto knihou, aj keď mám v plane prečítať celú trilógiu.


V júni mi prišiel domov jeden klenot, dá sa povedať, že čistý zázrak z nebies, a tým klenotom - knihou je Iskra v Popole od Sabaa Tahir a za túto knižku veľmi krásne ďakujem vydavateľstvu Yoli. Bože, táto kniha bola jednoducho krásna.
Viacej chvály v recenzií.
Kto nečítal, šup šup to napraviť.


Kniha Proč jsme se rozešli je mixom sladkosti, trpkosti, lásky a sklamania a ďalších vecí, ktoré v knihách nemusím, pri čom táto kniha je tvorená zo všetkých tých vecí. No k počudovaniu, táto kniha sa mi páčila. Ak sa vám nechce čítať, ale aj tak chcete čítať, Proč jsme se rozešli je jasná voľba. Tak rovnako ako aj keď máte čítací blok či chcete si prečítať niečo rýchle, kde strany ubiehajú jedna radosť a behom dvoch dní máte knihu prečítanú.

DARČEK


Na konci marca som mal meniny, dvadsiateho tretieho a k ním som dostal ako darček môj vysnený druhý diel preložený do slovenčiny z mojej jednej obľúbenej série Domov pre Neobyčajné deti slečny Peregrinovej a to Bezduché mesto. Kniha bola úžasná, lepšia ešte než jednotka a ďakujem všetkým bielym silám na nebesiach, že dakedy na jeseň vyjde aj posledný, tretí diel! :-))
Niekto by neveril, no ja som sa toho dočkal!




Čítali ste niektorú z týchto kníh? Čo na ne hovoríte?
Máte na pláne si prečítať niektorú z vyššie uvedených kníh?

2 komentáre:

  1. Ja stále pevne dúfam, že Slovart vydá novely k Trónu zo skla v jednej knihe, pretože, aj keď knihy vyzerajú chutne, tie sýte farby mi dosť ťahajú oči a ten formát by mi narušil poličku #nepodstatnéproblemyknihomola :D Náhodou Sabriel bola mega, vlastne je mega, áno je tam veľa tých opisov a navyše ešte sa to tam úplne nerozbehlo :D Uvidíš bude sa ti to páčiť :D (Dúfam)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ježiši, to aj ja dúfam, i keď, pravdupovediac, nemyslím si, že to vydajú. Aj keď nie, tak to vydáva v jednej knihe Cooboo :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!