štvrtok, 28. júla 2016

Vyhodnotenie narodeninovej súťaže!

Musím uznať, že táto súťaž ubehla akosi rýchlo, ale vôbec mi to nevadí. Ja viem, ja viem, vy už chcete vedieť len či ste to vyhrali vy alebo niekto iný, no na začiatok vám chcem poďakovať sa zapojenie do súťaže, zapojilo sa vás krásnych 30! Bolo vás najviac teda zo Slovenska, ale našli sa aj traja z Česka :-) Tiež chcem povedať, že ste mali neuveriteľné množstvo vstupov, takže ich spočítanie a usporadúvanie mi trvalo trošku dlhšie :-D

Ešte než sa dostaneme k výhercom, tak vás chcem poprosiť, aby ste nezrolovali tento článok k časti s výhercami. Ešte pred tým vám tu poviem (napíšem), aké boli správne odpovede k tým hrám, takže ak ste mali pochyby, tak si môžete preveriť a aj keď ste si boli na milión pro istí, tak aj tak si to môžete preveriť :DD

Prvá hra: 
1. Vrahyňa, trón, princ, kapitán gardy - Samozrejme, bola to kniha Trón zo skla.
2. Zakázaná láska - choroba, liečba, "Nemôžu ti to vziať" - toto bolo Delírium.
3. Červení, strieborní, mágia a kráľovské intrigy, každý môže zradiť - Ako inak, Rudá královna. 
4. Bolo ich 35, zvíťaziť však môže len jedna - Naša známa Selekcia.
5. Cez králičiu noru, Herman Hučka, Vzteklíček - Bolo to Šepotání, ale bral som za správne aj Divotání, či Zrcadlení

Druhá hra:
1.Som futuristická Popoluška a najlepšia mechanička. Kto som? - Ako inak, bola to Cinder. Inak, kto z vás mi na túto otázku odpovedal, že to je Sophie? Kto je Sophie?
2.Pracovala som v cirkuse a zistila, že aj z tigra sa môže vykľuť princ. Kto som? - Kelsey z Tigrej ságy
3.Prebudil som sa vo výťahu a nevedel som, ako sa volám. Kto som? - Thomas, toto ste mali všetci dobre
4.Neznášam kačky a som z Viktoriánskeho Londýna, lovím démonov. Kto som? - Will Herondale! Pozor, Jace Wayland nie je z Viktoriánskeho Londýna, takže tak.
5. Patrím impériu, no v hĺbke duše ho neznášam. A ešte mi nepriľnula maska. Som iskra v popole. Kto som? - Eliáš Veturius


No, a aby som vás už nezdržoval, ideme konečne k výhercom (jupííí)


Prvý výherca - kniha Šepotání: Martina Kuchtová
Jéééj! Gratulujem :-) Dúfam, že sa bude Šepotání páčiť ako mne :) Btw, máš super videá :33



Druhý výherca - kniha Listy do Neba: Lucia Horňáková 
Tiež veľmi pekne gratulujem a dúfam, že Listy ťa budú baviť, nie ako mňa :DD


Obom výhercom zasielam maily a ešte raz im veľmi pekne gratulujem :)
No, a vlastne, to už je všetko, čo tento článok potreboval mať. Ďakujem vám za vašu podporu, za vaše súťaženie a za to, že tento blog čítate. Snáď sa tento rok uvidíme ešte pri nejakej súťaži! :DD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!