štvrtok, 14. júla 2016

Z môjho fotoalbumu

cvak cváák
Už dlhšie som chcel na blog uverejniť svoje fotografie, pretože fotenie ma dosť baví a síce nie až tak ako napríklad písanie či kreslenie, aj tak si ho užívam. Vždy som však pri tvorbe takého článku zaváhal a nakoniec ho odstránil, pretože aj keď ma fotenie baví a užívam si ho, tak aj cez to patrím k amatérom, ktorí proste fotia len pre to, že ich to baví. Preto chcem už tu na samom začiatku článku upozorniť všetkých fotografických kritikov, nebesá, ja neviem fotiť. Fotím, pretože ma to baví. A čo som mal robiť, keď som nevedel, čo za článok dám na blog s tým, že som musel jednoducho dať článok po dlhšej dobe? :D



Prvé dve fotky, táto a hneď tá potom, mám už veľmi dlho uloženú, presnejšie, od novembra minulého roku. Sú nič moc, ale tak, mne sa páčia hlavne vďaka tomu, že sú čiernobiele a ja milujem jednoducho čiernobiele fotky.


Musím sa priznať, že táto s tými žalúziami sa mi páči, aj keď neviem prečo.


Tik - tak.
*neviem, aký popis k tomu dať, pretože nechcem, aby bol tento článok len zahataný fotkami*
Aj túto fotku už mám uloženú dlhšie, možno tak dva či tri mesiace. 


No, tak táto fotka sa mi tiež celkom páči, i keď to je tiež také nič moc. Nudil som sa, sťahoval som si do mobilu editor fotografií a keď som chcel vyskúšať, ako to upravuje, tak som narýchlo odfotil výhľad cez okno. A vyšla z toho celkom fajn fotečka, aspoň teda pre mňa. Mne sa to páči hlavne kvôli tomu, že všetko je čiernobiele a len obloha je farebná.


Túto fotku som cvakol pred možno dvoma dňami a damn, veľmi sa mi páči. Tiež je jednoduchá, no na moje amatérske fotenie to vyšlo celkom fajn. Inak, ak by sa teraz dozvedel brat, že som fotil jeho klavír zatiaľ čo telefonoval s niekým v druhej izbe, zabil by ma asi. Jeho klavíru sa totižto nesmiem ani chytiť, nie to ešte zobrať noty, otvoriť ich a cvaknúť fotku.
Takže...k fotečke aj krátky príbeh :-D


Najviac, ako inak, fotím knihy, hlavne teda na ista. A viete aké sú najkrajšie knihy k odfoteniu? No predsa Herrrýýý!! :-D :-D
Nie to že tieto knihy sú dokonalé, úžasné a fantastické, ešte sú aj fotogenické.


Len modré knihy.


Tiež radi fotíte? Baví vás to?
Tiež nie ste práve najlepší vo fotení, ale fotíte, pretože to máte radi, tak ako ja?

4 komentáre:

  1. Povedené fotky. :) Taky ráda fotím (asi úplně všechno a pořád :D).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné fotky, tiež fotím, baví ma to, no moje fotky vyzerajú katastrofálne :D
    Mám rovnaké hodinky :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!