utorok 16. augusta 2016

Mushy Gushy Book Tag



Po troch mesiacoch vás znovu vítam pri ďalšom tagu. Tento som našiel na youtube a poviem pravdu, zaujal ma na prvý pohľad. Má skvelý názov a otázky sú tiež zaujímavé! :-) Inak, tiež vám musím povedať, že som jednu otázku odtiaľ odstránil, nakoľko nedávala až taký zmysel a jednu som pozmenil, takže tak :-D

1. Valentínky
Kniha s ružovou, červenou a bielou na obálke

Takže, tu ma veľa toho nenapadá. Nemám ani veľa červených kníh, ani ružových, a preto som si zvolil Korunu z Temnoty od vynikajúcej Sarah J. Maas. Kniha má, ako všetky diely, na obálke veľa bielej, tu je aj taká bledo červená (poďme si domyslieť, že to je ružová) a Celaenin plášť je červený. Jop!



2. Milenec
Kniha s najlepšou prvou vetou

No, tak tých je už viacej. Cinder má napríklad skvelý prvú vetu, niečo o šrobikoch a tak, no pre tento článok som zvolil prvú vetu z Havranieho bratstva. Tá je naozaj bombová! 

Lila Sargentová už ani nepočítala, kolikrát ji varovali, že jednoho dne zabije svou životní lásku.


3. Jahody obalené v čokoláde
Najobľúbenejšia knižná dvojica

Posledný týždeň to je jednoznačné. Cress a Thorne. Božeeeeee :D :D :D




4.Ruže
Najromantickejšia knižná dvojica

Možno je to divné, ale vyberám Celaenu s Chaolom. Oni síce "spolu niesú" ale proste je to celé také zamotané, sú rozdelený a myslia na seba, že je to až také romantické, že ma to ako odpoveď k tejto otázke hneď napadne.
A, keby ste chceli vedieť, ani zďaleka ich nešipujem.
Celaena má byť s Dorianom!



5. Plyšový macko
Kniha, ktorá ťa donúti chcieť sa s niekým pritúliť

Oukej, tak toto až tak nechápem, aj keď to chápem :-D No čo ja viem? Ešte som nikdy nečítal knihu, po ktorej by som sa chcel s niekým pritúliť. To je čudné :-D
Ale vyberám si Iskru v popole. Beriem to tak, že keď som to dočítal, chcel som ísť za niekým, kto ju tiež dočítal a môžeme si pohovoriť o všetkých udalostiach, ktoré sa v knihe udiali. Takže Iskra (už aby Ikar ohlásil, že prekladá druhý diel :/)



6. Pizza
Najlepšia kniha, ktorú si v poslednej dobe čítal

Pre mňa jednoducho a definitívne - Cress, ktorú som včera dočítal a bola F.E.N.O.M.E.N.Á.L.N.A. 
A to už je čo povedať, keď sa mi vďaka nej chcelo písať za každým písmenkom bodku. Recenzia na ňu snáď zajtra.



Takže to je všetko pre dnešný článok. Prepáč, Julka (Read with me), no strpčím ti život tým, že ťa do tohto tagu zatagujem. Dúfam, že odpovieš na otázky už čoskoro! 
Tiež tagujem všetkých, ktorým sa tento tag zapáčil a zaujal.


Majte sa krásne, píšte básne.

4 komentáre:

  1. Boží TAG, ten taky někdy vyplním :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rád, že sa páči, pretože sem-tam som mal problém s prekladaním :D :D

      Odstrániť
  2. Vôbec si mi život nestrpčil. :D Určite ho vyplním. Len ten názov je divný. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hihi, to som teda rád :DD Ja ani neviem, čo ten názov poriadne znamená :DDD

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!